地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:22075    回應:3
敢說亮話

茶餐廳亂話(988)口罩生產商應考慮結業

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年5月17日

  今早去到茶餐廳,有做口罩生產商的客人對老闆呻,口罩廠實在太多,價錢實在太低,政府當日資助口罩生產商開業,今日應該資助他們結業,否則頂爛市,結業的口罩廠會更多。

  老闆話,在疫情開始時,政府資助了不少口罩生產商投產,當時口罩生意好,利潤佳,仲有資助,想唔賺到笑都唔得,而事實上那一班口罩生產商沒有做工廠經驗,又不懂得控制成本,口罩價在不合理的時候,仍然可以有多少利潤,當價錢回復正常,那些生產商一定蝕本,冇糧出是正常,唔知道政府現在仲有冇資助那些生產商,因為有生產商話未收到政府的資助而延期出糧,理論上資助是一次性,不會是每月資助,政府又一次好心做壞事,就算政府每月有資助,做生意有數期,資助亦應該有數期,唔好什麼都推比政府,做生意,大家都要計自己數,如果維唔到皮,就要考慮結業,是非常殘酷。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 賺錢笑呵呵 2021-05-17 12:39:01
賺錢是應份的?蝕錢就伸手要錢、市民埋單、要錢要有技巧、不見很多什麼科x, 環xx, 香港xx, ⋯⋯⋯,又花錢又冇成績、又繼續拿錢花錢。
2. Carson 2021-05-17 14:32:12
Mask on 賺到笑,喺多個一線商場開舖賣罩,大把人買,你唔得係自己問題,點解整啲口罩咁核突?
3. 賺到笑 2021-05-17 14:35:22
Right, 疫前口罩一蚊幾毫都冇人買, 而家賣三蚊一個, 竟然話冇錢賺。