地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:20912    回應:4
敢說亮話

茶餐廳亂話(891)今非昔比的銀行家

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年1月27日

  今早去到茶餐廳,有已經退休的銀行家客人話,現在的銀行家今非昔比,過往在銀行工作的人,薪酬未必會很高,但受人尊重,甚至比一些官員有過之而無不及,現在的銀行家就慘了,連最基本的尊重都被剝削,香港匯豐銀行CEO昨日要在英國議院,接受英國議員質詢,問點解要取消以及凍結前立法會議員戶口,正是吹縐一池春水,干卿底事,現在匯豐CEO要去解釋,其實有什麼好解釋,銀行隨時有權要客戶還錢,甚至要客戶取消戶口,客戶連講都唔敢多講一句,否則就所有銀行都唔會做佢生意。

  退休銀行家話,前立法會議員搞到咁大,其實對其他已辭職的非建制立法會議員不是好事,銀行雖然不會關了社運人士的戶口,但以後其他社運人士要開户口就很困難,所有銀行都不會自找麻煩,會用各種理由唔替他們開户口,其實亦有多少奇怪,既然連匯豐隻獅子都燒得,點解仲要幫襯匯豐,有不少社運人士仲响中國銀行做按揭,有時都唔係幾明。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 正是吹縐一池春水 2021-01-27 09:55:38
非也, 獅子獅依奧被質詢係 make sure 佢寶號確實有為大英利益奮鬥到最後一刻。如獅依奧話以後唔幫本土反社會人士處理違法所得, 咁佢就可以即刻返屋企。
2. 十一哥 2021-01-27 11:06:35
英癈再咁玩…獅子真係冇得揀侷要搬竇返嚟、阿爺策略…加多幾両…。

3. 大鄉里 2021-01-27 13:59:58
既然連匯豐隻獅子都燒得,點解仲要幫襯匯豐,有不少社運人士仲响中國銀行做按揭,有時都唔係幾明。
冇得
好多年青人,就算坐完監放番出來都唔明自己D乜。
4. pHILIP HK 2021-01-27 16:24:32
惟一可以解釋的是,因為匯豐股價殘,社運人士幫佢地火燒旺地。