地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:19683    回應:5
敢說亮話

茶餐廳亂話(797)王婆婆的啓示

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年10月20日

  今早去到茶餐廳,見到有一位熟客愁眉苦面,老闆話佢很頭痛,本來是一件很開心的事,因為那個在國內不能回港的王婆婆出現而非常頭痛,原來那位熟客有一位非常熱心社運的兒子,不過就沒有激烈行為,只不過在遊行時擔下旗,叫下口號而已,而最近亦沒有參加遊行,在今年大學畢業後,竟然可以搵到份工,不過就要在國內工作,熟客的兒子亦準備好,但見到王婆婆出現,現在唔夠膽返入國內,雖然在國內仍然有自由,但恐怕有一段時間不能回港,故此推了那份工。

  很多人唔明白王婆婆點解會出現,在過去一年,社運人士根本沒有提及王婆婆不能回港,我相信王婆婆是有通知其他人,但沒有人幫忙,今次王婆婆咁高調,即是警告其他社運人士,即使沒有被香港警方拘捕,但國內公安亦持有不少相關資料,冇必要就唔好入國內,否則有機會被扣押,唔可以在短時間回港,相信有不少人好似熟客兒子,搵到工都唔敢入國內返工。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Stephen Wong 2020-10-20 13:00:20
河水不犯井水,井水係都要犯河水。
你要搞乜,都唔鬼得閒理你。
你係要返上嚟,係人都唔歡迎你啦! 
搵唔到理由要當上賓夾道迎接,只有用掘頭掃把掃你走。

2. 否則有機會被扣押 2020-10-20 15:00:09
其實都很文明, 有飯食有水飲。你睇哩個王婆, 就快出自傅日記刮返一百幾十。
3. 元朗灣區人 2020-10-20 17:11:13
王婆婆的啓示:

住係日日進步的城市,眼盲,心盲。

去追求

!!“令城市扎腳”的制度

吃著粮,駡著娘

!!!典型“西毒疆屍”。
5. Y 2020-10-20 20:18:14
世道如是,遇反骨之人,交一時之利害,後必隔離遠拒,無合作信任之空間。
6. 十一哥 2020-10-20 22:12:28
極致卑鄙、細路記者,,.釘書針…幾10歲阿婆、唔弱唔擺上枱…其心可誅  !