地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:19904    回應:6
敢說亮話

茶餐廳亂話(796)BNO計劃反而令香港人減少即時移民

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年10月19日

  今早去到茶餐廳,見到有一個話要移民的熟客在座,而且話暫時不會移民,而且亦唔會賣樓,理由是他有BNO身份,隨時走都可以,點解要走得咁急,熟客的說話令我想起近兩個星期我做訪問時,不少記者都會話英國推出BNO計劃之後,移民的人數大增,當中有不少要賣樓,結果是香港樓市大跌,英國樓市大升,我話英國樓市大升唔出奇,但香港樓市未必大跌,就算移民都不一定要賣香港樓,但其實我說得不太正確,有BNO身份的人不用即時移民,更加毋須賣樓。

  老闆話報紙有報道,詢問BNO計劃的人士大增,代表很多人準備移民,我覺得這並不一定,詢問的人只是確認他們的BNO身份,是否可以隨時移民去英國,如果肯定,他們又唔走,所以,英國政府要BN0計劃發揮她想要的效用,一定要設一個日落期限,否則,就會更少人移民去英國。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2020-10-19 11:09:28
咁最好快啲飛地,飛咗地好多人都有多個選擇。
2. MT 2020-10-19 11:41:41

1/F,

其實唔使飛地咁複雜,只要喺香港附近劃一塊地出嚟,頭10至20年只限香港人買,咁已經解決唔少人住屋問題。

3. 十一哥 2020-10-19 13:25:58
美廢既然制埋香港冧罷溫、就同佢反面…反制佢隻老鼠…拆佢老鼠竇、成笪地收番起樓…住人唔養老鼠…正字又正角、呢個波席…成為制裁美癈經典里程碑…一定可以係歴史留名㗎 !  
5. 冇幾何 2020-10-19 14:29:37
3樓,阿爺唔續牌俾馬交啲美資賭場,已經殺到佢哋人仰馬翻啦!
6. 引刀一快 2020-10-19 16:21:11
2樓 MT兄

深圳自己都飛地,邊度有地劃俾香港吖。真係對香港同大灣區利益最大化,係應該一塊中山一塊南沙,最好再一塊佛山,唔止香港好,成個大灣區都爆升。
7. 引刀一快 2020-10-19 16:32:23
十一仔,拆香港迪士尼,就旺爆上海,拆埋上海,咁就旺東京,等東京火上加油。

一係咁囉,海洋公園搞個天線耷耷B主題樂園,睇下得唔得,哈哈哈

細路仔嘢,幾時都係日本第一美國第二,好簡單,因為日本仔嘢,係將啲大人嘢俾細路睇。