地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:17866    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(621)老闆的小禮物

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年1月24日

  茶餐廳老闆話長年幫襯,今日中午佢請客,除了一些過年餸之外,餐牌內的食物任點任食,全部免費。我今晚屋企有飯食,唔敢中午食大餐,打算到一到茶餐廳,飲杯咖啡就鬆人。去到茶餐廳,話題自不然是武漢肺炎,口罩相當缺貨。老闆叫大家不用擔心,他早已入足存貨,到來幫襯的客人,每人可以攞走一個,熟客隨時可以攞。老闆咁細心大方,應該去做官。澳門人可以用成本價買口罩,香港人仲要捱貴貨,而且隨時貴夾劣,但香港官員好似冇反應,樣樣慢幾拍,想幫都幫唔落。不過這樣也有好處,大家唔好倚賴政府,要做就自己去做,或者自求多福。明天起有4日長期,大家唔好去親戚屋企拜年,用電話或者WhatsApp 等就可以。這幾日長假最好自我隔離,希望初五返工當日,一切都回復正常。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 自我陶醉 2020-01-24 17:20:37
立咗禁蒙面法仲派口罩,咪即係認自己笨凸! 等班精英用緊急法,立一條反反蒙面法先啦!哈哈哈!
2. 紅底先鋒 2020-01-24 20:57:39
香港班狗官無能無德,中門大開引進武漢惡疾,自己的子女家人就避走澳美加。正PK!!!