地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:87559    回應:14
敢說亮話

荷蘭的十上十落

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2014年7月9日

  荷蘭足球在告魯夫年代,曾經有過輝煌歷史,所用陣式亦非常先進,不但前無古人,亦後無來者,陣式沒有一個特別名稱,坊間統稱為十上十落。當時,荷蘭差不多取得世界盃,很可惜,在決賽敗於德國,若果以當時隊中人腳,荷蘭實在比德國優勝,但德國隊教練懂得破解荷蘭的十上十落,因為,在二次大戰時,德國就是用相同戰術破解法國馬其諾防線,只要擊破一個點,整條防線便瓦解。
 
  荷蘭教練雲高爾知道史高拉利成日搵我講戰術,於是佢又唔執輸,打電話問我十上十落有什麼弱點,我話十上十落只不過是向對方show下 quali 的陣式,在開波後最多可以用此陣式踢五至十分鐘,就一定要變陣,雖然這個陣式在足球場上沒有一個特別名稱,但中國古代早已為這個陣式設定了一個名字,叫一字長蛇陣。美國麥克阿瑟將軍亦懂得破解這陣式,當日,整個韓國失守後,基本上美軍已被踢出韓國,但麥克阿瑟回身,強攻仁川,令北韓軍隊首尾不能兼顧,最後,就變成北朝鮮,南韓國。
 
  阿雲又問,在足球場上,又如何破解「十上十落」?我話,當日,德國隊教練就是對某一個位置不斷突破,令致該位置的荷蘭球員疲於奔命,其他位置的球員就無所事事,只能做陪跑份子,所以,自此之後,已經沒有一隊球隊打十上十落,我亂咁噏,竟然連雲高爾都話服。
 
  有很多人做物業投資,非常喜歡和別人合作,不過,只能在每一項投資佔10至20%,但當向別人提及,有關那人的物業投資時候,別人就會覺得他的投資很大,但其實他只佔總投資十分一,但投資金額雖然少,但付出心機就很多,若果某一個項目有差池,有需要再投資或撇帳的話,可能會對那人做成嚴重損失,但他又只不過佔那些項目的十分一,沒有話事權,明知策略錯誤亦無能為力,有時,更因為某項投資失利而牽一髮而動全身,就好似一字長蛇陣一樣,屬於好睇唔好食一樣。打波同投資一樣,實際一些比較好。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 亮劍 2014-07-09 09:54:41

3. 亮劍 2014-06-21 11:01:27

「世界盃」投注守則:

 

塲塲買荷蘭,晚晚食大餐,

大注落德國,單車變摩托;

如買喀麥隆,包你一世窮,

重槌美國佬,揾定棺材鋪

跟買法蘭西,淒涼果個淒,

瞓身森巴舞,搭車錢都冇,

試下意大利,或者有微利,

智利墨西哥,唔買慳好多,

D達黎加 ,包保笑哈哈,

強國被托大,加納唔輸德, 

再搏英格蘭,唔死都幾難?

追買西班牙,慘過食大麻!

奉勸各球謎,忍手最實惠

 

3. 亮劍 2014-07-02 12:27:57

今次世界盃淘汰賽中進级的球隊,都是在分組赛中攞倒首名。

我估今屆四強……

巴西、德國、荷蘭及阿根廷。

 

亮劍估今屆會由德國同荷蘭決一死戰,冠軍由德國奪得!

2. Small Potato 2014-07-09 11:24:04
我都估德國攞盆
3. 大寶二寶 2014-07-09 11:41:49
德國同荷蘭兩隊正宗五五波, 我就希望荷蘭赢, 因佢未攞過。

共勉之, 哈哈!
4. anggie T. 2014-07-09 14:37:55

Yes, I guess Netherlands will take Argentina(don't cry for me Argentina than......).  Final will be exactly Germany Vs Netherlands, Germany looks more promising these days!

5. 打工仔 Andy 2014-07-09 17:47:04
投資都作大? !
6. 多嘴街 2014-07-09 22:02:27

巴西打假波?!球員唔追波

7. 大寶二寶 2014-07-10 04:50:48
半場 0:0 昨晚快上快落, 互相对攻。 今日穩打穩紥, 搓来搓去, 都幾鬼悶。 荷蘭加油!

共勉之, 哈哈!
8. 大寶二寶 2014-07-10 06:21:01
悶戰一場, 都係等睇射十二碼。

共勉之, 哈哈!
9. Oscar Lam 2014-07-10 06:51:57
二隊都打得很好!互有攻守,沒有出錯。最終勝負,只有天意。

投資市埸,亦是如此!

共勉之,哈哈!
10. 自我陶醉 2014-07-10 08:43:19
本來我都睇好荷蘭, 點知睇左廿分鐘, 唔多似樣,攻擊欠奉,轉買0:0, 相信荷蘭上場踢足120分鐘踢得太盡,而阿根庭上場則入一球就差波等收工, 明顯有利。 投資一樣, 一時間谷得太盡, 未必係好事。
11. 大寶二寶 2014-07-10 09:58:24
今舖雲高爾調兵换將差爾! 佢最後名額應該换入後備門將卡魯爾,而吾係亨特拉爾入替雲佩斯。 因為射十二碼雲佩斯都可靠,而卡魯爾上埸救出二球十二碼信心大增, 兼會令对方膽怯而射失。 事實上佢身高手長,高頭大馬, 成隻牛咁,吾打得都睇得。如果雲高爾有我電話打比我, 我實會教佢用番呢招。 俗語都有話“橋吾怕舊, 只要佢受”。

今次荷蘭係“成也雲高爾,敗也雲高爾”,可惜,可惜。

共勉之, 哈哈!
12. 自我陶醉 2014-07-10 11:08:26
孖寶兄說得沒錯, 我本來也以雲高爾會這樣做。

唔知孖寶兄有冇留意昨日Yahoo 新聞, 雲佩斯因腸胃問題,無法參與球隊的操練,可能佢疴到腳軟。

共勉之, 哈哈哈!
13. 大寶二寶 2014-07-10 12:00:42
回12 自醉兄

既然出得埸身體就應該冇咩問題。 如果吾係不如用亨特拉爾打正選好過, 吾好嘥在個換人名額。 若然屬實雲高爾又多條罪。

共勉之, 哈哈!
14. 自我陶醉 2014-07-11 14:08:43
回13樓 孖寶兄

我認為雲高爾嘅決定係兩難, 雲佩斯既是隊長又是射手, 缺席對球隊士氣及信心, 只有他們自己最清楚, 看看巴西便知可以有幾大影響, 佢敢唔敢博? 萬一又嚟個5:0, 6:1, 佢就孭到正。  

至於博唔博, 也要看雲佩斯自己, 為何佢有事其他人無病?  如果自己唔聽話中招, 佢就唔敢唔出, 因為如果贏波佢就毫無功勞, 輸波必定成為全國罪人。  

我覺得荷蘭輸, 只係輸畀個天, 如果唔係條門柱同佢哋作對,唔洗同 達黎加 踢足120分鐘。 相反, 阿根庭 8分鐘就搞掂比利時, 跟住收工, 咪等於打少荷蘭一場囉。 

所以我很同意你說, 小注怡情則可, 千祈唔好傾家蕩產, 因為樣樣都有得計, 輸畀個天係無數計。

共勉之!