地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:18948    回應:2
敢說亮話

茶餐廳手記(#037)台灣人唔鍾意香港可以唔嚟

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年2月6日

  今日中午去到茶餐廳,台灣客人帶了一個台灣朋友到茶餐廳食午餐,與老闆傾開去旅行,老闆話不少香港人好鍾意去台灣,甚至移民都會揀台灣,台灣客人的朋友話台灣則掉轉,有很多台灣人唔鍾意香港,台灣有一個討論旅遊論壇,什麼地方去一次就唔想再去,原來香港排榜首,好彩巴黎亦榜上有名,其實,唔鍾意可以唔嚟,唔使嚟完又鬧。

  老闆話同去我Facebook 的人差不多,唔鍾意可以唔去,唔使去完又鬧,其實做人要有多少口德,冇利益鬧人都費事,如果有人問我點睇台灣,我話什麼都好,食物人又好,人物又好,做生意又容易賺錢,不過,我在台灣啲錢轉唔到返香港,這是最美中不足。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. KingKing 2023-02-06 16:17:22
講到尾,係因為呆灣人窮
2. 元 2023-02-06 17:42:21
某程度上,台湾是日奴。

应该很多去日本食

!!“别人口水愁屍”。