地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:8318    回應:0
敢說亮話

茶餐廳亂話(1683)篡改別國國旗,得少失多

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年11月30日

  今早去到茶餐廳,原來有幾個客人好似我一樣,今朝3點睇伊朗對美國這場波,本來以兩隊水準,唔值得捱更抵夜睇波,但在未打這場波之前,美國足協竟然篡改在績分表上的伊朗國旗,表示支持伊朗婦女,如果這個理由可以成立,我相信全世界所有國家的國旗,國歌都會被人改到亂晒籠,老實說,香港亦是受害者,不過有心人士話這是無心之失。

  香港或者勉強都可以講得通,或者我們苦無證據,但美國足協篡改伊朗國旗就絕對講唔通,雖然美國隊教練已經道歉,但似乎唔夠,國際足協應該發出嚴正聲明,要求美國正式道歉,就算投票都唔會有國家反對,而事實上篡改別國國旗得少失多,咁蠢的事美國足協唔知點解會做,仲講明有動機,想話無心之失都唔得。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼