地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:16014    回應:2
文亮語

愈多人確診,愈多打疫苗

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年1月23日

  昨日有26宗確診,另外有130宗初確,估計未來幾日,確診會大幅上升,有老友由於子女唔准打疫苗,到現在仍未打,佢問我有什麼方法可以避免確診,我話最好方法就是自我隔離,邊度都唔好去,不但唔好約人飲茶食飯,就算俾人約都唔好去,萬一唔覺意確診,就會害到成班老友入捉Go灣,老實說,現在的人比較現實,約會的時候大多數都會問一句打了針未,如果話未,對方未必會即時取消,但隔一兩日就會搵一個藉口取消,未打針的人應該有這個心理準備,或者物以類聚,約返一些未打針的老友聚會。

  老友話點解我出文叫人打針,我話叫都冇用,要打的人已經打哂,未打的人你叫佢打反而被佢覺得你是衰人,雖然政府沒有公報確診的人是否打了疫苗,不過大家都心知肚明,未打多過打,現在要人打疫苗的方法是多些人確診,愈多人確診,愈多人去打疫苗

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2022-01-23 13:09:57
戴N95喇,普通外科口罩太多漏洞,反正N95都係幾毫子個。
2. 舍神 2022-01-23 18:45:02
香港仲可以選擇是否清零是幸福的, 但西方國家根本冇得選   
香港都已7成人vaccinated,其實跟下英國都好, 就讓那些政治上腦堅持唔打vaccine的,中下招睇睇是否真的如傷風感冒幾日就好番囉!有學術價值!