地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:17845    回應:3
文亮語

流亡台灣千祈唔好得罪人

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年11月17日

  今早中午食飯,唔覺意聽到隔離枱一對夫婦對即將流亡台灣的兒子講,去到台灣之後要低調一些,生活不成問題,已經買了一層樓,每月會定期寄錢去台灣,低調的意思就是唔好凡事強出頭,台灣官商黑道白道都很有勢力,萬一得罪一些話得事的人,咁就大鑊了,除了會被人打一身之外,更有可能被人屈唔知要賠償幾多錢,兒子話明白。

  老豆仲話兒子所講的流亡並不是真的,只是有他有很多朋友已經流亡,所以他亦講流亡去台灣,少年不知愁滋味而已,如果住唔慣,可以隨時回港,兒子話無論慣唔慣,都不會回港,因為香港已經冇自由,不自由,毋寧死,父母無言。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 元 2021-11-17 16:03:51
台湾很快學埋d

!!“演唱會飲尿的自由”

當年show(股)永空,越fing越开心。整天叫“没自由”的人

!!一定有d野
2. Hongkonger 2021-11-17 17:12:10
官、商、黑道、白道都千萬都不可得罪,這様就好?有自由?
這樣的低B,真系千萬不要回香港,拖低香港水平。
3. G 2021-11-17 21:57:20
低調就緊架喇,台仔要做你,一個叫你行東,一個叫你行西,冇得唔得罪。