地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:23310    回應:3
文亮語

民主與不民主的分別

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年4月20日

  昨晚食飯時,老婆話佢有一個大媽朋友的公司請了一個CEO,在試用期的時候,一切都表現非常出色,但在試用期完畢,正式聘請之後,表現一落千丈,但如果要炒佢,就要賠很多費用,大媽唔明白點會出現這種情況。

  我話這就是民主與不民主的分別,老婆話我痴線,無端端講政治,我不是講政治,我講管理,由於不民主的政府不是人民選出來,好似試用期一樣,每日都膽戰心驚,擔心隨時被炒,所以做好糧食,住房,基建甚至空氣質素,擔心如果做得唔好,就隨時會被人民炒魷,英國佬亦知道,所以話中國政府最怕人民,而民主政府是人民選出來,已經過了試用期,不用擔心被炒,只要在續約時才做一些表現,甚至做錯都可以話是人民授權,所以,一個民主政府是害怕不民主,因為如果由民主變成不民主,大家會發覺,不民主政府對於解決民生問題是大幅優於民主政府,老婆話唔知我講乜,幾條刀魚蒸得唔錯,叫我快啲食。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2021-04-20 12:53:42
依家長江禁漁,撈刀魚許可證亦已經停發兩年,希望刀魚唔會步長江鰣魚後塵喇。
2. 元朗湾区人 2021-04-20 13:02:29
!!!民主根本是精神病。

一班精神亢奋嘅邪教徒,俾d政治戲子骗完又骗。

但邪教徒又热冲於自己话事。

乞布,阻止别人返工。说为你好!

!!同饮双氧水,有分别?
3. 西周器 2021-04-20 20:54:17
世上沒有真民主,只有假民主,是工具而已。