地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:24626    回應:1
文亮語

合作炒樓難,長線收租更難

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年4月3日

  有老友在去年初搵我合作買樓收租或者短炒,我話自己運程不佳,恐怕搭沉船,其實我唔想合作,短炒已經難,長線收租更難,最後可能變成老友反目。

  老友最後搵其他朋友合作,原先打算短炒,但原業主將物業賣給他們之後,藉疫情將生意結束,租約亦結束,疫情下沒有人買,短炒變長揸,而且租金要大幅下降,老友的合伙人當然有意見,兩人差不多反目,其實我有多少不明白那些搵人合作的人,他們差不多要保障合伙人有錢賺,壓力是很大,倒不如自己投資,賺蝕都是自己話事,否則,就算賺錢都有可能被合伙人話賣得太早,到蝕錢時又會話點解有錢賺都唔賣,叫人合作的人一定唔開心,而且會話投資不會包生仔,既然如此,點解仲要搵人合作。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2021-04-03 10:20:33
同湯博士合作,估計想借運。
韋家輝啲劇本興呢啲。