地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:27672    回應:5
文亮語

誰是種族滅絕的高手

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年3月30日

  昨晚食飯時,老婆話佢有一個大媽朋友,不時埋怨她的後母,原來大媽的媽媽早已過身,老豆再娶一個填房,一般人以為做填房一定很刻薄,大媽話她的後母對她不知幾好,可以說要乜有乜,反而對自己的親生子女非常嚴厲,有人話她的後母非常識做,但亦有人話害死佢,結果是大媽中學畢業後不能考上大學,亦搵唔到一份好工,好彩大媽搵到個好老公,否則真係比佢後母害死。

  講做後母,美國加拿大澳洲就相當識做,美加澳對原居民不知幾好,不但有屋住,有金錢援助,仲唔使交稅,連酒稅都唔使交,攪到不少原居民又肥又酗酒,短命就唔使講,連傳宗接代都冇興趣,人口不斷委縮,唔使幾耐,美加澳就沒有原居民,但沒有一個國家夠膽指責美加澳進行種族滅絕

  中國就唔識做後母,不斷提高新疆維吾爾族人的教育水平,又費心勞力改善水源,綠化沙漠,種植棉花萄葡及其他農作物,令到新疆維吾爾族人收入增加,人均壽命由30多歲提升至70多歲,人口由500萬升至1200萬,工作做唔切,但中國就比美英加澳歐盟等國家制裁,理由是中國強迫新疆維吾爾族人勞動,今次真的是吃力不討好,中國連一個合格的後母都做唔好,又有何資格種族滅絕。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2021-03-30 11:17:34
漫天飛雪多倫多市中心、以前成日見到~慕鶴~醉臥街頭、警車有時停低睇睇、有呼吸傾到幾句就have a good day拜拜、冇反應就揾人執走、好平常心咁看待、近年小見…真係可能係種族滅絕嘅效果。

成個北美~慕鶴~人口冇人敢去統計…一計就解釋咗乜嘢係種族滅絕。
2. 向泛民说不 2021-03-30 11:33:54
西方国家现在排华,根本就是种族灭绝。不过还有很多黄能支持。
3. Stephen Wong 2021-03-30 13:13:28
咁似糖心風暴之家好月圓裹面的角色後母米雪.
4. 向泛民说不 2021-03-30 14:11:19
3楼,我就越来越同情希特勒,犹太人真的非常无耻,狡猾。今次新疆棉,华为的背后打手应该就是犹太人。s
6. onclerkclerk 2021-03-31 12:13:47
97之後,中央對香港這個非生親生仔非常寬鬆,要錢有錢要人有人,反而對自己的親生仔極度嚴厲,一有錯誤就施以夏楚.
廿多年過去,這個非親生仔最大希望是攞到公屋唔使做,有些更通街燒人,要別的國家製裁自己母親,反而親生仔自力更新,出了很多人才及大企業,例如大疆華為小米比阿迪等等.