地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:27035    回應:4
文亮語

增灶減兵令失業率高企

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年3月27日

  昨日放工後週街行,見到有不少新舖開張或者舖頭重開,估計大家都認為疫情緩和,早日開張迎接復甦,但有一個奇怪現象,就是失業率繼續上升,陳茂波話仲有得升,羅致光話去年12月是高峰期,現在已經過了高峰,老友問我信邊個,今次我信羅致光,從市面所見,已經有不少舖頭以及餐廳食肆重開,理論上已經過了高峰期,不過仍然是很高,究竟是什麼原因。

  今日去一間重開的食肆食午飯,老闆話如果及時開關,生意真係有得做,因為與業主簽了新租約,租金處於合理水平,另外削減了大約兩成人手,人工亦下降,就算未通關都有得做,現在非常期待開關,我聽到老闆咁講當然開心,但又覺得大鑊,因為大多數復業的舖頭都會削減人手,只可以叫增灶減兵,失業率依然高企,到年底下降致5%已經是非常樂觀想法,總括來說,今年搵工冇以往咁容易。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2021-03-27 12:34:39
簡單…幫趁刀刀百O萬、有瓦遮頭…關照埋份打更…他他條等埋單、咁又真係梳乎過買年金喎。
2. G 2021-03-27 15:23:59
全面解決曬住屋問題,真係搵鬼返工博殺。
後生仔愛享受,錢都用在他他條條遊戲人生,自然冇失業。
3. 引刀一快 2021-03-27 15:55:36
唔使怕,wfh在大灣區,他條豐盛包冇衰,中港融合不會退,錯信十一最戇居。
打更,包你長命過做賭仔。


4. 元朗灣區人 2021-03-28 07:05:21
陳建宗都話香港台灣化, 23k台幣is coming。

重申,將生意放在“通關”,自由行,

!!!用错门神。