地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:17152    回應:7
文亮語

太容易得到反而沒有興趣

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年2月22日

  昨晚食飯時老婆同我講,佢班大媽朋友真奇怪,她們有興趣一些貨品,以前來貨不足,她們不但不會要求減價,仲畀小費店員,叫佢幫幫手可以早日買得到,而且仲唔會嫌三嫌四,老闆知道之後鬧了班店員一餐,話有咁多客人都唔通知佢,於是大量入貨,點知班大媽知道有得睇有得揀,就唔睇唔揀,搞到老闆要大減價,老闆雖然出錢做生意,但講觸覺,又點及班店員,唔知道顧客心理就是太容易得到的反而沒有興趣。

  老婆問點解BNO計劃好似唔成功,在新屎坑的時間仍然唔係太多人申請,老實說,那一班搞BNO計劃的英國佬梗係未做過營業員,唔知道買家對太容易得到的東西反而沒有興趣,如果英國佬話BNO計劃不但有篩選,而且只得一年限期,是香港合資格申請人的逃生門,反而可以吸納到30萬香港人申請,現在開壞個頭,減價都冇用。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 而且只得一年限期 2021-02-22 10:05:14
而家去攞或者 renew 特區護照, 已經要 declare 冇雙重國籍, 第一點好似係冇向其他國家提出, 日後如果拉幾件作出虛假陳述詐欺鄉講正苦, 可能要坐一年半載。
2. 十一哥 2021-02-22 10:25:14
老襯就係得咁多、can甩又唔肯執輸…明碼實價…君真搶客仔、鴉片海賊…留條尾5年後睇睇…5年內喺賊竇千祈唔好作奸犯科行差踏錯...仲要帶夠糧草在地買帳篷食5年、否則到時HKID 冇咗…海賊唔比入伙…揸住BNO又番歸唔到、兩頭唔到岸就底很屎嘞。

記住 ! 靠賣鴉片做海賊起家…打家劫舍搵到銀..換個貴族轆、底子始終都係大古惑 ! 而家咁唔掂…小心呀!
3. ! 2021-02-22 10:37:20
每一動作都是為了打擊中國,或爭取價碼。
當形勢改变,自然有辦法踢走不想留的人。

4. WWSG 2021-02-22 17:10:49

有得打疫苗,就車前褪後,嫌三揀四。

只得一種疫苗,兼唔夠數,肯定過千一支都争崩頭撲來打。

5. 引刀一快 2021-02-22 19:05:12
話人鴉片海賊,咪即係自認道友囉。
十一仔真係趣怪。



6. 十一哥 2021-02-22 22:48:25
刀刀  人地靠做鴉片海賊發達係事實…唔係話就得、引刀一快呢個朵就最趣怪…自宮慌死冇人知..老海鮮驚冇人幫趁哩。
7. 引刀一快 2021-02-25 06:28:48
原來十一仔自認金魚佬,衰十一,唔係真係有細路幫襯你卦?哈哈哈

埋怨人做鴉片發達,自認幫襯過?