地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:17513    回應:7
文亮語

團結一心代表什麼

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年1月23日

  今午在海濱長廊跑步時,有一個跑友等我,佢話拜登在美總統登基時的演辭,不斷提團結一心,團結,團結,究竟拜登想表達什麼,我話是好消息,代表美國準備打防守戰術,中國可以喘一口氣,跑友不明白,認為團結也可以是進攻,其實,如果大家有睇足球,就知道領先的球隊在最後十分八分鐘俾對手狂攻,隊長或者領軍人物就會要求隊友頂住對方攻勢,保持勝果直至完場,在場外的擁躉亦會叫頂住,英文就會講d’fence,如何頂住,如何d’fence,就要大家團結一致,拜登的演辭不斷講團結,就即是叫美國人防守,既然打防守,應該無暇顧及中國,中國可以暫時舒一口氣。

  不過,拜登亦留了後著,美國雖然不打進攻,但就叫歐盟,四眼,印度日本越南等圍堵中國,實行精人出口,笨人出手,不過我認為,除了美國之外,其他國家都只是得把口,煩惱皆因強出頭,澳洲就是一些活生生例子,不過,又要做一些場面功夫俾美國睇,遣責就有,行動就冇,甚至生意照做,實行綠楊移作兩家春。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2021-01-23 12:20:28
阿爺早就睇通、行人地起嘅路、就要睇人面色、有路不妨照行照用、不過自己更要開多幾條新路、就似圍村…有屋隨時比人封路。
2. 十一哥 2021-01-23 13:08:15
我地香港世界仔精神…諗嘅都係適應/走位/擦鞋/烚熟9頭/望人關照對你好、阿爺原生DNA靠自己 ! …我地唔明…甚至覺得係違反人性嘅。
長征 ! 羽絨都冇件、即係落荒而逃…正常鷄飛狗走田鷄過河各撑各啦、呢班友又打到天下喎、啱開檔…果頭又要開拖…正常都9C1生…點知又慘勝要對手埋枱劃線、都未抖順條氣..毛子以為你都就餓死..點敢發圍..老表真係冇褲着fing住都敢同隻熊隻dou…又係恰佢唔到、老表自知實力…埋身就去盡搏命、追擊就會比人炒起、所以每次都力發千鈞…打窒就即時回防收兵、對手嚇親就冇敢覆啅、自己就可以安心揾食、今時今日都係同樣策略2.O。

3. 引刀一快 2021-01-23 14:52:19
十一仔諗嘢好似細路玩煮飯仔。
4. 元朗灣區人 2021-01-23 15:12:43
近十年,isa實行

!!美元戲諸候

即明搶。春秋時期已到…

不就是“G20”。
5. 向泛民说不 2021-01-23 15:35:33
民主邪教实际上不同的利益团体追求最自私最有利的利益斗争,最后得到一个平衡,中间如果有人不服,就会变成民粹,就像香港,美国最后也得一样。大家不服对方,点团结?
6. 十一哥 2021-01-23 18:22:59
刀刀  11哥真係童心冇變㗎、話事偈刀刀成個8婆仔咁…又入型入格喎。
7. 引刀一快 2021-01-24 16:02:47
大大個仲玩煮飯仔嘅人,通常小器。