地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:16014    回應:2
文亮語

限聚令反而令疫情擴散

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年1月18日

  昨晚老婆話今晚有大媽請食飯,不過不是去大媽屋企,而是去一個私人地方,不受限聚令,不受時間限制,即是幾多人食飯,食到幾時都可以,我話千祈唔好去,如果有人確診,這便是一個族群,不但政府,甚至記者亦會追蹤這個族群,我算有多少人認識,又是一個負面人物,如果記者知道,我實唔甩得身,去其中一個大媽屋企就冇問題,老婆話明白,她會推了今晚約會。

  其實,我有一個疑問,香港官員是否真的不知道,限時限聚令只是限制循規蹈矩做生意的商人,那些不遵守限時限聚令的私人地方不知幾多,政府沒有法例監管,即是冇人犯法,由於沒有限人數,令到在場人士很容易確診,事後就很難追蹤,既然如此,政府不如放寬限時限聚令,但要求到參與宴會或者聚會的人填寫可以追蹤的資料,正如鬼佬話齋,我打你唔贏,不如同你合作,老婆話同意,叫我同做官的人講,我話我能夠同佢講已經好叻,做官的人是不會聽蟻民講。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Carson 2021-01-18 12:26:52
啲人喺屋企搞嗰啲私人家庭朋友聚會,隨時仲多過人搞婚禮,婚禮限20人,但啲人喺社交媒體貼出嚟嘅朋友聚會已經唔止呢個數。
2. 巴 2021-01-18 21:09:40
以色列用左一個月打左1/4人口疫苗,第一針己有50%防禦。抖兩三個禮拜,三月底全民打晒,4月底可以全國開放。
香港...d租咁貴,官員慢慢拖,拖死晒d租客