地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:16072    回應:3
文亮語

如何可以離婚又不用俾贍養費

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年1月10日

  今日跑完步,老婆話有一個有錢大媽朋友請食飯,有事請教我,我話限聚令,三個人食飯唔可以,老婆話佢坐第二張枱,但她知道是什麼事,希望我幫下她的大媽朋友。

  原來老婆的大媽朋友想同她的好食懶飛的老公離婚,又唔想俾贍養費,早已有人教佢搵個女仔溝佢老公,捉姦在床就可以唔使俾,我話千祈唔好相信,這只不過是電影橋段,就算捉姦在床都要俾贍養費,但這非常危險,做得那些事的女仔都是睇錢份上,很容易他們兩個人反咬老婆的大媽朋友,其實,有一句說話可以解決這個問題,就是貧賤夫妻百事哀,老婆的大媽朋友只要唔供樓,欠銀行錢不還,最後會被銀行告破產之外,同時要求她的老公加簽私人擔保,如果老婆大媽朋友的老公是睇錢份上,就會要求割席,離婚是在所難免,老婆話就係咁簡單,我話的確是咁簡單,老婆話不用我去,她們幾個大媽去其中一個人屋企開婚事會議,我甩難。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2021-01-10 22:20:22
所以真正有銀要扮唔掂、間唔中要作下狀籌旗。

2. 忍者 2021-01-11 11:02:13
仲以為博士有辦法令佢地唔離婚添
正所謂寧教人打仔,莫教人分妻
3. 我 2021-01-11 11:55:53
婚事會議=>事會議