地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:12370    回應:4
文亮語

連枝不同氣的五眼聯盟

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年7月15日

  美英加澳紐自稱為五眼聯盟。話就話五眼,其實是A眼美國話事。有人話,五眼聯盟好似笑傲江湖中五嶽劍派,同氣連枝。我認為唔係,最多可以話連枝但不同氣。

  今日中午有老友買了燒鵝到公司與我一起午餐。在抗疫時,可以唔去餐廳食飯就唔好去。老友話美國政府要英國電訊商清除華為設施,B眼英國唔敢反抗。不過,就要所有電訊商在2027年前清除,即是兩次奧運。兩次世界杯之後的事,到時世界是不是由A眼話事,將會是未知之謎。

  較早前C眼加拿大為了應酬美國對香港推行港區國安法不滿,對香港實施軍用器材禁運。原來每年只2萬加元,不少人笑到開巷。其實,小杜同約翰遜都使出同一招來應酬美國。岳不群絕技,叫陽奉陰違,美國佬都畀BC玩謝。

  E眼紐西蘭女總理繼續與漁夫男朋友去釣魚,寄蜉蝣於天地,費事理特朗普。D眼澳洲激嬲中國,除了中國唔買澳洲農產品外,澳洲佬有多少心脅:要同美國買幾艘戰艦壓驚,冇收入之餘仲要支出。澳洲總理都可以說斯人獨憔悴。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2020-07-15 11:21:20
睇住阿爺如入冇人之境、掂邊瓣都天價比佢當白菜賣..…高科技變哂小把戲、做生意冇哂神秘感…一本萬利神話不再、C眼老千再揾唔到笨賊…冇得再享受小勞多得嘅好日子、唔驚就假…團埋一伙係剛需。
2. 冇收入之餘仲要支出 2020-07-15 11:27:29
五隻眼都係要賣接受移民幻覺。
3. Cool 2020-07-15 12:18:01
英國七年後清走華為設備,七年後都用 6G,自然要清走!
4. 七年後清走華為設備 2020-07-15 12:40:35
華為開多檔做清走華為設備嘅叫做清華, 鬼佬 happy 未?