地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:19467    回應:4
文亮語

香港好似一個有型男人,大婆唔管就會畀其他女人管

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年4月23日

  有女士話最近港澳辦、中聯辦對香港不斷發聲,真係討厭。我話不能這樣說,我問女士結了婚沒有,佢話結了,而且畀佢老公最大自由度,只要唔好畀其他女人攞正名份,點滾都可以,但如果有女人自認是佢老公太太,或者爭取名份,就一定唔得。我話,這就是答案。

  中央政府其實給予香港很大自由度,但如果有人要向其他國家要求管治香港,就一定不可以。所以,港澳辦、中聯辦發聲。老實說,如果唔發聲,香港一定會畀人搶走。我相信做女人,尤其是做大婆的女人一定明白這個道理。香港現在就好似一個又有錢,又有型的男人,大婆唔出聲,三下五下就會畀其他女人搶走。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 這就是答案 2020-04-23 11:22:32
同一樣是辦, 其實睇吓國台辦咪知, 唔通是中央政府國務院在呆灣設立的機構部門? 特別是看看習帝上台前後國台辦出現的不同。本講就是有很多人賣弄小聰明, 又有很多只有小聰明的人接受, 自以為執到寶。
2. Fisherman 2020-04-23 12:38:14
靠老婆發達,乜都俾女家揸住,點起飛腳。久唔久攪攪震,迷上條女,點知條菜搵佢的錢養仔。
3. Philip wong 2020-04-23 13:16:40
香港更像城中某寡婦富婆,娘家不好意思去爭產,結果啊蔥啊姜都來騙,什麼自由民主,幫你種生機,呀你好靚你好Body,搞到富婆飄飄然,錢財損失事小,名節損失事大,所以,中央唔出手都唔得.最終當然是天地有正氣,小人不得志‧
4. 引刀一快 2020-04-24 10:35:43
香港似髮型師就真。

日日幫各大名媛富婆摸頭摸髻,名媛問髮型師,“你老婆有冇我靚呀?”髮型師梗係話:“妳靚過佢多多聲喇!”,富婆話:“我覺得你好似我個仔咁乖呀”,髮型師話:“真係受寵若驚,面目生光嘞!”

不過實際上,髮型師每晚,都係同大婆同床,有貨都係交俾大婆,同富婆名媛打情罵俏,只係業務需要,而富婆們亦肯定唔會帶佢返屋企,因為富婆們好清楚,髮型師離開咗髮型屋,就乜嘢都唔係,同一個街外人無異,問你邊個靚,都係想滿足一下虛榮自尊啫。

至於大婆,若果唔抵得髮型師同客眉來眼去摸頭摸髻,可以唔俾髮型師接女賓,淨係幫麻甩佬飛髮,不過,佢以後手上嘅包包、化妝品、靚衫,不復存在。

大婆又想髮型師俾家用,但係又唔信任髮型師,要髮型師守清規,保證不能越雷池半步,但係親身長駐鋪頭啲富婆又唔願嚟幫襯,咁點算?

大婆好聰明,要髮型師炒咗最靚女果個夥計,然後叫自己個孖生妹妹做收銀。跟著,棟個牌喺門口,本店老闆娘不當值。