地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:25451    回應:5
文亮語

晨早夜話(15)減租是要得到銀行批准

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2019年8月31日

  昨日有老友從加拿大回來。我話香港在這危難日子,竟然返香港支持,我一定要請食飯。老友話想食順德菜,於是我訂最頂級的,位置在尖沙咀海傍一間新酒店內。老友話魚云羮好正,有沒有豬腦。老友唔講我都唔記得,以前是叫豬腦魚云羹。不過,現在一定唔會落,尤其是在遊客區。

  老友雖然身處海外,但在香港亦有樓收租,近日逆權運動,無日無之的示威活動令經濟轉壞。他有租客話響應零售業協會呼籲,要求減租五成,為期6個月。他當然唔想減,問我有何辦法。其實,業主唔減租就唔減,毋須理由,而事實上有很多業主都冇權減租。因為那些物業按了給銀行,如果要減租一定要得到銀行同意,銀行大多數唔會同業業主減租。所以,可以用銀行做擋箭牌,頂住那些要減租的聲音。老友話明白,結果由佢請客。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2019-08-31 12:41:40
試試落D豆腐花 ? 

2. 我有一計 2019-08-31 13:45:10
我有一計:如果業主減租五成,財爺可以津貼五成。如果業主減租十成,財爺可以津貼十成,希望財爺考慮一下,這一計非常有效。
3. MT 2019-08-31 15:34:26
睇到相關新聞都打個突,同業有難協會出聲係合理,但一開口就要5折就誇啲,經濟差零售業收入減大家明,但業主嘅錢都係錢,應該大家坐埋傾,睇吓可唔可以減啲租,而唔係唔理好醜一律要減半
4. 引刀一快 2019-08-31 15:43:08
下鋪經過順德睇睇先,呢啲古法嘢唔係咁易食到。
5. 引刀一快 2019-08-31 15:47:42
食過魚雲羹同牛奶炒豬腦,魚雲豬腦羹,諗吓都想試。