地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:12476    回應:1
文亮語

千祈唔好介紹物業代理比朋友

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年10月5日

  重陽節收到一個朋友電話,佢話想買樓,問我可不可以介紹物業代理幫佢搵樓,我話大多數物業代理都當我係羊牯,由我介紹,恐怕害咗佢,朋友聽到之後就立刻話唔使麻煩我。

  朋友應該知道,做中間人是很麻煩,尤其是介紹醫生,如果病人死人,一定會比朋友怨,其實,已經是絕症,邊個醫都是一樣。介紹物業代理,就算搵啱樓,朋友到最後可能叫幫幫手,可唔可以叫代理的佣金收順啲,如果話唔得,有可能被朋友誤會與代理拆佣,老友都會反目。介紹裝修師傅更麻煩,裝修完之後,朋友的朋友當中,一定會有人話裝修費太貴,言下之意,介紹人收了裝修師傅著數,所以,免得過都唔好做介紹人,不過,世界上一樣米養百樣人,有一些人非常鍾意做介紹人,我就唔知點解。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2022-10-05 13:10:01
用朋友嘅生意嚟做人情,一次做兩邊,廉價兼受落,好多人信唔過自己,就係信得過朋友。