地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:13272    回應:0
文亮語

台灣人根本沒有將解放軍放在眼內

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年9月28日

  當全世界關注台海局勢,擔心台灣人安危,大家絕對估唔到,台灣人根本沒有放解放軍在眼內,現在台灣最熱門話題並不是解放軍圍堵台灣,而是一些八卦新聞,例如張淑娟刑事控告周玉蔻,唔知點解又關陳時中的事,最奇怪就是平時唔多出聲的台灣女姓時事評論員,一講起八卦新聞便滔滔不絕,令人挖目相看。

  老實說,我睇了成個鐘頭都唔知乜頭乜路,更加唔可以判定誰是誰非,不如睇吓英國首相特拉斯,公開表明是美國fans,真係冇佢修,特拉斯表現令我想起一位香港女姓高官,平時冷傲無比,打招呼都唔會睬你,有一次見到張國榮,成個癲婆咁款,嚇到我都唔敢有反應,不過,我都幾鍾意睇女人講八卦新聞,可以話是圖文並茂,如果由男人講,絕對不會有這個吸引力。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼