地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:16279    回應:2
文亮語

小澤欲哭無淚

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年5月24日

  我相信大多數昨日睇完拜登回答記者,倘若中國武統台灣,美國是會介入,不過大前提是美國承認一個中國政策以及所有附加條件,即是不會搞一中一台,這與九二共識大同小異,台灣昨晚可以瞓番一個安樂覺,但有一個聽完之後欲哭無淚,就算中國武統台灣,都是關乎一個國家統一,但俄羅斯入侵烏克蘭,拜登竟然唔敢出聲,仲話台灣地位比烏克蘭重要,小澤今次真係信錯大佬。

  其實台灣總有一日回歸國,現在由民進黨執政,當然是比較困難,今日國民黨雖然扶唔上壁,但總有一日龍穿鳳,唔通日日褲穿窿,到國民黨上台,統一自然水到渠成,又何需武統咁大陣仗。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2022-05-24 16:46:39
拜燈都唔係唔出聲㗎,剛剛開始打烏克蘭果時,講明喺社交媒體不再關注普京,問你怕未?依家梗係唔出聲喇,對付俄佬就係揼雞,兼揼波鐘,一切盡在不言中,開咗口,反而可能會俾口實俄佬下台。
對中國就友善得多,講明美國出手,國內無論軍方同百姓都唔想同美國開戰,大條道理韜光養晦,要鬧就鬧美國佬,最衰佢喇,阻頭阻勢,搞到冇得打仗。
2. 2022 2022-05-24 20:08:17

全世界睇住阿速鋼鐵廠幾千個烏克蘭守軍集體投降,小澤就真正係欲哭無淚。不過更加欲哭無淚嘅係台灣菜小姐,因為今日拜燈同記者講,佢嘅意思係維持「一中政策」不變。