地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:22676    回應:2
文亮言

破壞第一傳

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年7月26日

  有老友話中國女子排球隊以0:3輸比土耳其,不但令佢非常失望,亦非常擔心,我話有乜好擔心,中國女子排球隊並沒有用盡全力,甚至以少過半力出擊,唔輸才奇怪。

  老友話不對,教練郞平亦公開表示擔心,我話做教練一定話擔心,唔通話畀人知未盡全力,其實,是否盡全力是很容易看得出來,因為打排球第一個口訣就是破壞第一傳,如果要破壞,最直接就是開出炮彈式發球,令到對方球員不容易接波,就算接到,亦有可能不容易組織反攻,但中國隊當日的發波連我都可以接到,明顯沒有打算破壞第一傳,即是冇準備贏波,大家又點解要擔心,老友問我識唔識,是否亂講,我話不是我識唔識,而是他識唔識,如果識,就知道我不是亂講。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2021-07-26 20:15:53
希望女排今次有好成績。
2. D 2021-07-27 11:28:38
又有人做文章,很多人移民。