地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:23131    回應:2
文亮言

借唔到錢買樓,樓價又怎會跌

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年7月24日

  有老友話,香港樓市在經濟好的時候仍然升得很慢,在疫情過後,有大量港人離開,樓盤充斥市場,樓市一定會下跌,他替我擔心,我覺得很奇怪,點解老友唔替自己擔心,反而替我擔心,原來老友只得一個自住單位,無論樓市升跌,都唔會賣走,否則就要租樓住,條數點計都唔化算,所以不用擔心。我問老友點解唔買多幾個單位,老友話買鬼買馬,銀行都唔肯借錢。老友在不知不覺間講出樓市不跌的理由。借唔到錢買樓,樓價又怎會下跌。

  早幾日我同上一任金管局總裁陳德霖食飯,佢問我有冇人鬧佢推出逆週期措施,我話當日不知幾多,無論銀行家或投資者,他們認為金管局阻住地球轉,應該好似以往一樣,可以自由向銀行借錢,由銀行自負盈虧,最多設一個七成上限,當時有不少人叫我同陳德霖反映,我話一定會,我會同陳總講,在任何壓力下都不能夠撤銷逆週期措施,否則初次置業者就要俾多很多錢買樓,負債累累,是非常危險,而炒家就會賺到盤滿砵滿。當樓市下跌,損失的人就會怪罪金管局,不少人話我專登唱反調,唔似一個物業投資者。

  大家可能不了解逆週期措施其實是定海神針,在樓市上升時,可以壓住樓市升勢,理由是大家都借唔到錢買樓。但當經濟環境不好,樓市又不會大跌,因為大家在樓市上升都借唔到錢買樓,除了自住的單位外,很少有其他單位,既然冇樓,當然冇樓可賣,樓市又怎會大跌,調整一定會有,但幅度不會很大,但不會有人說當時金管局推出逆週期措施是做得對。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2021-07-25 06:06:17
借唔到錢買港樓唔緊要,攞份首期可以fullpay買大灣區,唔使借。
2. location location location 2021-07-25 13:52:06
澄碧邨喺香港境內,平到你唔信。