地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:25110    回應:5
文亮言

移民潮反而令樓價上升

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年5月2日

  一向以來,對樓市沒有信心的人都會以BNO移民作為樓市大冧理由,從兩個星期前公融時報公報的數字,在BNO計劃推行首10個星期,已經有3萬多人申請,今年英國的15萬人目標應該可以達到,有咁龐大移民數字,樓價應該下跌,但很奇怪,樓市不跌反升,於是對樓市沒有信心的人改變說法,現在話移民還移民,賣樓還賣樓,兩者根本風馬牛不相及,我有多少奇怪,既然移民與賣樓沒有關係,點解當日以移民潮出現來認定樓市會大冧。

  昨晚食飯時,老婆話佢有一個大媽朋友打算移民,但在移民之前全家總動員買樓,因為他們擔心,移民之後在香港買樓,可能要付30%辣招印花稅,這樣說,移民潮反而會令樓市上升,大家可能唔信,現在地產商開售新樓,有不少入票的買家都是全家總動員買樓,而那些家庭有不少正在申請移民,如果問那些打算移民的人點解會買樓,我相信他們會話移民還移民,買樓還買樓,兩者是風馬牛不相及。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 鳥6 2021-05-04 03:17:10
香港向來移民潮都會剌激樓市上升,1984年,1989年,一路去到97年,15年一共70萬港人移民,樓價升咗10幾倍。 

2021年移民潮亦不例外。垃圾廢柴走咗,對香港當然係好事,所以樓價上升好自然。💪
2. 引刀一快 2021-05-04 10:01:05
呵呵呵,鳥6兄
垃圾廢柴?
3. 鳥6 2021-05-08 09:18:00
引刀兄,移民英國的,何止廢物,更包括好多黑暴曱甴,對於香港有破壞無建設,班人走咗,對於香港係好事。 

曱甴唔敢返我地大灣區的。
4. 引刀一快 2021-05-09 21:05:55
鳥6兄

移民英美澳加日紐,每年都有,世界各地都有,點解唯獨移民英國嘅香港人係垃圾?
移民本來就係好多人覺得光宗耀祖嘅事,亦係人生重要嘅學習機會。
移民需要勇氣,我當年走返大陸讀書,都唔係個個香港人下得了嘅抉擇。
喜歡走就走,喜歡留就留,每年大陸落嚟嘅人,何嘗不是移民?我住大灣區,我承認係移民,比其他國家舒服好多好多嘅移民。
5. 鳥6 2021-05-10 19:48:16
移民英国的都是班垃圾,而垃圾鍾意搭沉船。明知英爆在即,UK解體,英鎊有排跌,英國一定扑街,都仍然移民要逃亡去英國。這班害蟲唔走,留在香港聴拉。

香港社會過去一年少咗班移民英國的垃圾,等於排咗便。舒服曬。唔怪之得近排連東九龍新盤尺價都破6萬,黃竹坑新盘貴一貴都一盤難求。