地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:31889    回應:107
文亮言

一個「真」字,可以將香港撥亂反正

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年1月7日

  我兩個星期前在報章上睇到中大維修費要14億元,於是發表了一篇文章,叫大家唔好捐錢畀各大學。因為是各大學管理不善,冇理由要捐款人承擔,而事實上在過往以私人名義捐了100萬元給中大,證明我沒有對中大存有偏見。

  中大段校長睇到文章之後,派人聯絡我話中大並未確定維修費用,但一定不會是14億元那麽多,問我的消息是從那裏得來,有沒有fact checked。我不知怎樣回答,我的確沒有fact checked,但消息是從報章得來。如果要做fact checked,應該由發表數字的報章去做,結果原來是政府收起理大14億擴建費用,傳媒馮京作馬凉,令中大食了一隻死貓,最後維修費確認走7千萬。傳媒又話中大獅子大開口,令中大食多一隻死貓。

  香港今日亂局,歸根究底就是缺少了一個「真」字,假消息滿天飛,黃藍都有,令到大家仇視對方。以元旦日遊行為例,主辦機構話警方突然腰斬遊行,在半小時內怎可以疏散103萬人,警方話遊行人數只得6萬,有1/4在維園內尚未出發,半小時足夠了。我相信兩個數字都不準確,但點解政府與社運人士都不要求一個準確數字?其實很簡單,社運人士可以向外國傳媒發放他們的數字,一定可以得到國際支持,而警方的數字又樂於被政府採用,6萬人遊行。其實不是太多,有真有假已經大鑊。現在全部都是假,真的是大大鑊。我記得有一個老友有4個女朋友,其中一個姓夏,當有人問誰是他那個是真正女朋友。他會答,春秋冬都是假,即是夏至真,起碼都有1/4是真。

  中聯辦主任駱惠寧履新,在見傳媒時表示真誠與真情來解決香港問題。其實,他是希望聽到真說話。如果當日有人真心向中央政府講香港人是很擔心「逃犯條例」,中央政府一定會指示香港政府暫緩推出,今日又點會搞到一鑊粥。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 正氣 2020-01-07 09:25:38
容許我講一句真話,黑衣暴徒不是為反送中,真正目的是反中國人,反中華文化,排華,顛覆國家政權,為美國馬前卒,如抗日時期,稱之為漢奸。
2. ND 2020-01-07 09:59:58
吾系冇人想講真話, 系怕講了出來有後遺症。
3. 真真薯片 2020-01-07 10:19:05
咩都係假,其實係符合國情,黃藍都假,算係人心回歸祖國文化,係好事黎
4. 十一哥 2020-01-07 10:36:08
逃犯條例等同77事件....早就想開P…揾個籍口咁解、9官魚業蓄意點火..衹怕玩唔起火…對主子交唔到貨、想解決者就先被解決、真心解決好簡單…由得白衫/克衫…冇限制搏擊、兩邊都唔拉/免告/冇手尾、差人…負責睇戲/打包/執C、食朱紅疴克C…唔洗3日成街揾唔到人。

5. 自我陶醉 2020-01-07 10:39:46
薯片兄真風趣,不過又講得幾啱。哈哈哈! 

連暴徒都可以造假,但又真到連“自己人”都認唔出,除咗着警服嘅警察係真真哋之外,一般市民真係唔識分,什麼是真,什麼是假。
6. 自我陶醉 2020-01-07 10:55:02
其實最少有八成以上市民,都係希望求個“真”字,所以先會黃藍同心,一齊要求一份獨立調查報告還原真相。
7. Fisherman 2020-01-07 11:08:58
每天每日都重覆發表一些憑空想像,未經求證的消息。每日不停向大家發表情緒化的意見。大多數人不願聆聽别人的見解,活在白盲之中,只要圍爐取暖,自得其樂。
8. Vendetta 2020-01-07 11:13:47

強權政治不得人心

9. Stephen Wong 2020-01-07 11:25:50
1F真誠的見解,大部分人聽得入耳嗎!
大部分人只要自己先入為主的真相.
10. 真真薯片 2020-01-07 11:29:22
自醉兄,黃藍大舉發佈假消息,每個假消息都有其中一方受益,我睇都幾難還原真相了

831有冇死人/私刑?
到底有冇抗爭天使?
藍色水係咪無害?
射爆眼係彈珠定子彈?

謊言實在太多,黃藍兩邊都想保留自己既謊言,淨係揭穿對家既謊言,但係唔用事實澄清既謊言,其實係咁二用下腦,已經知有幾多成係假,有d人以為唔提供事實去澄清既大話就可以當成真話黎講,根本就係當人傻既,侮辱香港人智慧,呢個就係輸民心既關鍵
11. 正氣 2020-01-07 13:32:00
真假冇所謂,必須完全壓倒倒一方才可止暴制亂,李光耀須獨裁,但世人評價卻正面,香港須要李光耀的人物才鎮得住,讀書人成日滿口仁義道德救唔到香港
12. 引刀一快 2020-01-07 14:49:43
真真薯片兄

邊個係幕後黑手,先至係要掩埋嘅真相,獨立調查?只有復仇者聯盟,或者12個黃金聖鬥士做得到。
13. 引刀一快 2020-01-07 14:53:02
自我陶醉兄

呢種以假亂真嘅手法,唔係新鮮事,只不過演繹呢種手法嘅人,令人大跌眼鏡而已。
14. 引刀一快 2020-01-07 14:53:07
自我陶醉兄

呢種以假亂真嘅手法,唔係新鮮事,只不過演繹呢種手法嘅人,令人大跌眼鏡而已。
15. 全自動流浪漢 2020-01-07 16:02:04
噫咦,有五年無上黎睇,引刀兄仲係度,你買樓未呀?
16. 真真薯片 2020-01-07 16:19:13
再講白d, 其實真假唔係重點,最緊要d人信係真,同宗教一樣,你信就係真,講假話唔係問題,d人信就得,講假話但係大部份人唔信,傷害最大

依家既問題係講假話既人代入唔到群眾既思維,純粹以自己既思維去講一d假話,仲覺得大部份人會信,點知基本上冇人信,結果信用破產,到講真話時一樣冇人信
17. 如何知道真? 2020-01-07 17:37:57
樓上,又係度代表香港人。
我智慧低,你又點証明直通車是戲呢?燒人,磚定死人,全部暴力都假的? 但又唔見泛民割席? 
大家支持真槍射殺暴徒,好唔好?全部都是差佬扮的嘛!
18. Stephen Wong 2020-01-07 17:56:39
點解的人剩係提公個便,唔提字個便.
向唔同政見者淋電油放火私了.........馨竹難書.
TVB同大公、文匯嘅人就代表假,香江成日開口埋口講法治,法治係講証據.
唔係日日係你耳邊講三次,就是真的.
19. ~~ 2020-01-07 18:21:53
網上看到話警方已派人做直播記者,全方位報導現場實況。(無fact checked)

20. 厚多士 2020-01-07 20:34:01
亂唱 up, 有咩目的🤔
21. 真真薯片 2020-01-07 23:24:10
其實對黃既人講黃既觀點,或者對藍既人講藍既觀點,都係冇意思,佢本身就信既話唔需要再講,調轉,你對黃既人講藍既野/對藍既人講黃既野,你點講佢都唔會聽,一樣冇意思

重點係中間既果批搖擺既淺藍淺黃,只有呢批人可以兩邊都聽,亦會受影響而改變取態,深黃深藍一齊鬥講大話,區選結果話比大家知,淺藍淺黃選擇左信黃色大話,講藍色大話既人應該反省,點解人講大話你又講大話,中立人士相信人地既大話而唔信你講既大話?藍營必須跳出自己既思維先可以面對到問題,否則只識係度怨人地發放假消息,轉過頭自己繼續日日發放假消息,咁係唔會令到中間派棄黃投藍
22. aa+ 2020-01-07 23:25:31
*A letter to the young people of Hong Kong*

By Andre Vltchek
Friday, January 03, 2020

给香港青年人的一封信
作者 安德烈·弗尔切克
2020年 一月三日 星期五
安德烈·弗尔切克是前苏联出生的美籍小说家、诗人、政治评论员、记者、摄影家和电影制作人。费尔切克曾是一位战地记者,足迹遍布十多个战火地区,从波斯尼亚到秘鲁到斯里兰卡,从刚果(金)到东帝汶。

Now that your city has been in flames for more than six months, your families divided, and no end to the violence is in sight, I have decided to write this short essay, in the form of an open letter, to the young people of Hong Kong.

现在你们的城市既然已经焚烧了六个多月,你们的家庭也分裂了,但暴力的终结还未在望,我决定用公开信的形式,撰写这篇短文给香港的年轻人。
First of all, I want to ask: Why?
首先,我想问:为什么?
Why all this smoke and fire, anger and violence? Were your lives, before the so-called “protests”, or “riots”, really so dismal? 
为什么有这么多烟,火,愤怒和暴力呢?在这些所谓“抗议”,或“暴动”发生之前,你们的生活真的是那么糟糕吗?
You have been living in one of the richest cities on Earth. Even according to Western evaluations, Hong Kong has one of the highest “freedom indexes”, higher than that of most of Western countries.
你们一直生活在地球上最富有的城市之一。就算用西方的尺度来衡量,香港的“自由指数”也是最高之一,比起大部分的西方国家还要高。
Water that comes from your taps is clean, the internet is extremely fast, and public transportation is cheap and one of the best in the world. You can enjoy an exciting cultural life, as well as great public spaces constructed along your impressive coasts.
从你们的水喉流出来的水是洁净的,互联网速度极高,公共交通便宜,也是世界最好之一。你们可以享受多姿多彩的文化生活,和沿着你们的令人印象深刻海岸线建设的优美公共空间。
Naturally, Hong Kong is not a perfect place, as there are no perfect places on this planet.
当然,香港不是一个完美的地方,因为这个地球上是没有完美的地方的。
Your housing is some of the most expensive in the world. Job opportunities for college graduates are not really excellent. Some cities on the Chinese mainland are now more exciting places to live, to create, and to dream than “good old” Hong Kong. But still, it is a fascinating, solid city, with its own culture, mindset and complex history. And in many ways, it is a beautiful city; beautiful and unique.
你们的房屋是世上最昂贵之一。大学生的就业机会也真的不是那么理想。现在, 在中国大陆的一些城市里生活,创作,造梦,比起在香港这个“老名牌”,更带劲。但这仍然是令人向往,有实质的城市,有自己的文化,思维,和错综复杂的历史。
So, why? What happened? Why suddenly such anger, and such frustration?
所以,为什么呢?发生了什么事?为什么突然这么愤怒,不满?
Should we talk? Please let’s.
我们应该对话吗?请吧。
When waving the UK flags, nostalgically recalling your British masters and their rule over Hong Kong, do you even think about some of the most monstrous crimes committed in the history of humankind?
在挥动着英国国旗,依依不舍地怀念你们过去的英国主子和他们管有香港的时期,你们有没有一丁点儿想过人类历史上犯下的一些滔天大罪呢?
I have worked in around 160 countries and territories, on all continents. I have written about and filmed many wars and conflicts. I have been covering revolutions and rebellions, but also terrible riots ignited by Western countries. You probably have heard about the so-called “color revolutions”, or the “Arab Spring”.
我在所有四大洲约一百六十个国家地区工作过。我曾经制作过很多关于战争和纠纷的录像和文章。我采访过革命,叛乱,但也有西方国家煽动的可怕暴动。你们可能听过所谓“颜色革命”,或那“阿拉伯之春”。
I have witnessed, first hand, the fate of countries that have been occupied and then thoroughly destroyed by the United States and North Atlantic Treaty Organization: Afghanistan and Syria, Iraq and Colombia, to name just a few. I have seen millions of ruined lives in nations where the West overthrew left-wing governments, and then injected fascism: places like Indonesia (1965), and Chile (1973). Now there is nothing left of Indonesia; its nature is thoroughly ruined and the great majority lives in misery. In Chile, people have stood up, and are proudly fighting and dying for socialism which was stolen from them by Western governments and corporations.
我曾亲眼见证了那些被美国,北约国家占领,随着彻底破坏的国家的命运:阿富汗和叙利亚,伊拉克和哥伦比亚,举几个例。我见过一些国家的左翼政府被西方推翻,随着注入纳粹主义后,数以百万计的人生被摧毁:像印尼(1965), 和智利 (1973)等地方。现在印尼什么也没有了;它的生态被彻底破坏,大部分人生活在困苦中。在智利,人民站起来,骄傲地,为被西方国家和集团盗去的社会主义奋斗,牺牲。
I have lived and worked all over the African continent, the most devastated part of the world, colonized and terrorized first by Europe, and later by the US, for many centuries.
我曾经在非洲多处地方生活工作过。那是世上被蹂躏得最彻底的地方:多个世纪以来最初被欧洲,后来被美国施加殖民,恐怖统治。
In Hong Kong, I see you waving flags of the US. You want that country to “save you from China” — from your own nation, in essence. I have read a translation of your school curriculum. It smears China, and it glorifies the West. Were you told, ever, that in the name of that flag, consisting of the stars and stripes, tens of millions of people, worldwide, were murdered, democracies raped, and freedom of expression horrendously oppressed? Or are you reading only what is brought to you by Reuters and other Western press agencies?
在香港,我见到你们挥动着美国国旗。你们想那国家把你们“从中国拯救出来”,即是,从你们自己的国家。我曾经读过你们学校课程的译本。它诋毁中国,歌颂西方。它从来有没有告诉过你们,以这星条旗的名义,数以千万计的人在世界各地被杀戮,民主被强奸,表达自由被无情压抑?或者你们是不是一直只是阅读路透社和其他西方报社带给你们阅读的?
When waving the UK flags, nostalgically recalling your British masters and their rule over Hong Kong, do you even think about some of the most monstrous crimes committed in the history of humankind? On all continents of the world, the British Empire murdered, humiliated, violated and plundered hundreds of millions of people. Human beings were reduced to slaves. Their lives, identities were reduced to nothing.
在挥动着英国国旗,依依不舍地怀念你们过去的英国主子和他们管有香港的时期,你们有没有一丁点儿想过人类历史上犯下的一些滔天大罪呢?在世界所有四大洲,英国帝国杀戮,羞辱,侵犯,抢掠了数以亿计的人。有尊严的人被贬为奴隶。他们的生命,身份被贬成一无所有。

Were you told this? Do you realize it? When you wave these flags, when your leaders are taking bribes from the US and the EU establishment, do you ever think what kind of money you are touching? Do you ever consider that this money is soaked in blood?
他们对你们有说过吗?你们知道吗?当你们挥动这些旗,当你们的领袖收取美国和欧盟当局的贿赂,你们有没有想过你们碰的是什么类型的钱?你们曾否考虑过这些钱是浸过在血中的呢?
I saw several of you demanding “independence from China”. I even witnessed some of you calling China a “terrorist” state.
我见到你们有几个人要求“脱离中国独立”。我甚至见证你们一些人称中国是一个“恐怖主义” 国家。
Have you ever, seriously, compared the Chinese political system to that so-called “democracy” of the West?
你们有没有认真地比较过中国的政治制度与西方的所谓“民主”呢?
Let me give you a simple quiz: In the last decades, how many countries have been attacked by China, and how many by the West? Just do a simple calculation, please. It is so simple; so clear. How many countries have been bombed to the ground, and thoroughly ruined by China, and how many by the West?
让我给你们一个简单的提问:过去几十年,有多少国家给中国攻击过,多少给西方攻击过?就做一个简单的计算吧,请。就是那么简单;那么清晰。有多少国家给中国炸成平地,彻底被摧毁;多少给西方的?
And democracy? In China, the government listens to its people. In reality, democracy means nothing more than the direct translation from Greek — rule of the people. In the People’s Republic of China, the government is working to improve the lives of its citizens, while building a global infrastructure for all (the Belt and Road Initiative). Now, look at the West: Most of the citizens in North America and Europe hate their system, but cannot get rid of it. Some of you regularly travel to the West: Don’t you hear what the people are saying there?
民主吗?在中国,政府聆听人民。实际上,民主的意思就是直接从希腊文翻译过来的-人民作主的意思。在中华人民共和国,政府致力改善自己人民的生活,同时也为所有人建造一个全球性的架构(一带一路倡议)。现在看看西方。北美和欧洲的大部分人民都憎恨他们的政治制度,但不能革除它。你们当中有定期去西方的,你们没有听过那里的人说什么吗?
In the last two decades, China has lifted up hundreds of millions out of poverty. In the West, the governments have buried billions of people in misery in all their colonies. Despite of the terrible plunder of the world, tens of millions are destitute at home, in both North America and Europe.
过去二十年,中国已经把数以亿计的人从贫困中解救出来。而西方国家则把数以十亿计的人埋葬在它们的殖民地里。虽然他们可怕地掠夺了整个世界,北美和欧洲本土仍有数以千万计的贫困人口。
Despite of the not-too-high GDP per capita, China has almost no misery, while tens of millions of the US citizens are living in poverty. There are many more prisoners (per capita) in the US prisons, than in the Chinese ones. 
虽然人均国内生产总值不是很高,中国几乎没有极度贫困,但数以千万计的美国人生活贫困。以人均计算,困在美国监狱里的囚犯要比中国的多得多。
Many US prisons are now privatized: It is a big business. The more that are held behind bars, the bigger the profit!
现在很多美国监狱已经私有化:这是一门大生意。越多人收监,盈利越高。
Is this a system in which you’d want to live? Is it, really?
你们是想生活在这个制度中吗?是真的吗?
I know the West very well. And I know China. These days, in Hong Kong, some of you are waving Western flags, while insulting Beijing.
我对西方很熟悉。也认识中国。这些日子里,在香港,你们当中有些人挥动着西方旗帜,同时侮辱北京。
The West has the most powerful propaganda on Earth. It has the ability to twist everything, to call black white, and vice versa.
西方有地球上最有力的宣传工具。它有能力扭曲任何事情,指黑为白,或相反。
But frankly, it is Beijing that has the ability and desire to help solve the problems of Hong Kong.
但坦白说,有能力和有心解决香港问题的是北京。
Do you really think that Washington, London or Berlin are genuinely interested in helping your city? I am convinced that they only want to break China, and to continue ruling over the world.
你们真的以为华盛顿,伦敦,柏林有诚意帮助你们的城市吗?我深信他们只想打垮中国,继续统治世界。
To conclude this letter, let me say what has to be said. After speaking to people that are now angrily waving black banners, as well as US and UK flags, I realized that they know very little about the state of the world. And, they do not want to listen to different points of view. When confronted intellectually, they become violent.
最后,让我讲一定要讲的话。和一些愤怒地挥动黑橫額, 和美国英国国旗的人谈过后,我发觉他们对世局认识很少。还有,他们不想聆听不同的观点。面对理性质询,会变得暴力。
That is not a democratic approach; not at all.
这不是民主方式,一点也不是。
I suggest we talk. Publicly. Let us debate the very definitions of democracy. Let us discuss who has done more harm to the world: China or the West? I am ready, anytime.
我建议我们对话。公开对话。让我们辩论民主的定义。让我们讨论谁给世界造成更大伤害:中国或西方?我准备好了,随时。
If the leaders of Hong Kong riots, or “protests”, are confident that they are correct, let us face each other, in front of microphones and cameras.
如果香港的暴动,或“抗议者”的领袖有信心他们是对的,让我们在咪和相机前,面对大家。
I love your city. I love Hong Kong. I love China. And I strongly believe that China and Hong Kong are one beautiful, inseparable entity. 
我爱你们的城市。我爱香港。我爱中国。我还深信中国和香港是一个美丽的,不可分离的个体。
I am ready to give my best proving that point.
我已准备为证明这点,尽我的力做得最好。
23. 淺藍淺黃選擇左信黃色大話 2020-01-08 00:29:59
不是的,禾便沒有投票,因為禾覺得無論點投都是反智,根本沒意思。咁點解獻世會輸?因為好簡單,本來投獻世嘅繼續投獻世,但係多左幾十萬擺明嚟尋仇嘅新力軍,哩啲新力軍你唔好話佢唔黃唔藍,就算你出反對通知書佢哋都會照出嚟遊行,所以統計散唔散得切同人數其實也是沒有意義的。所有的人潛意識裏都是黃,都想冇王管。只有當其利益受損或唔夠人打嘅時候才會變藍。去咗嘆世界嘅鳥哥講過,有自由就沒有平等,因為強者有自由便會擇弱而侵。
24. 引刀一快 2020-01-08 01:22:04
自我陶醉兄

執到寶呀!你睇到嘅,可能係戰狼III嘅流出片段,戰狼破壞直通車,X-man嘅 Nightcrawler幫佢揸機。
25. 真真薯片 2020-01-08 09:31:57
我仲等緊葉問5睇泳春打菲利
26. 黑記 2020-01-08 10:14:31
黑黑記害港!
27. 自我陶醉 2020-01-08 10:19:03
大家接收嘅資訊唔同,價值觀唔同,要求道德水平唔同, 分析能力唔同 ,基本上冇咩討論空間, 天光拗到天黑都唔會有結果。 

最好就係用一個雙方都可以接受嘅方法調查出大家都可以接受嘅真相。既然獨立調查係解決分歧嘅辦法 , 咁有咩人會唔接受? 

噢! 突然想起聖經裏面一個故事:“所羅門的審判”。我諗一般人都希望幫母親搵番自己嘅嬰兒,幫嬰兒搵番自己嘅母親, 咁到底係咩人寧願將嬰兒斬開,一拍兩散,都唔希望大家搵到真相? 答案一目了然。  

到底咩人真係為香港好? 答案亦不用多講, 只係睇你有冇所羅門王嘅智慧。哈哈哈!

28. 十郎 2020-01-08 10:22:47


      如果我冇估錯 , 當然係黑衣人對香港好啦。哈哈哈。

29. 真真薯片 2020-01-08 11:06:33
自醉兄,有時主張打爛野果有時可能真係物主,物主亦唔一定會阻止甚至會支持一拍兩散,詳情可參考文革歷史

東西方智慧文化大不同,同一招係西方work, 係東方未必work
30. To 自我陶醉 2020-01-08 12:00:55
請仔細閱讀aa +的文章(23 / F). 請停止生活在自己的世界中,並被“黃”媒體欺騙。
31. 自我陶醉 2020-01-08 12:04:21
薯片兄

你指嘅係物主, 而雙方對財物存在的,只係佔有慾, 爭嘅係一口氣, 就好似今日暴民同暴警互相對峙,相持不下嘅局面一樣 ,唔存在父母期盼兒子成長嘅一顆真心 ,呢個就係真假母親,心態上存在嘅差異, 若真心希望孩子可以繼續健康成長,  生死只在一念之間的話, 相信中西方文化都唔會有很大差異。  

32. 元朗真香港人 2020-01-08 12:21:15
28樓自醉,你醉暈了!
由六月至今,就係一班自認本土香港人,要焦土,攬抄。 你班“”死老野”(勇武派用詞),阻住地球轉。
香港的核心矛盾,就是班老野霸晒高薪職位,房屋資源。焦土完,reset部機,再來過。
時代革命就是革呢班老野的命。
醉醒未? 係度鎖羅門?而家係陳勝吴廣!
33. 自我陶醉 2020-01-08 12:58:51
真有趣!一講到獨立調查,就會有啲自稱元朗人出現。

我唔講所羅門王,不如你講下陳勝吳廣起義嘅背景同原因呀!  點解你覺得佢哋似陳勝吳廣? 到底有咩相似講嚟聽聽。  小心講,唔好做咗豬隊友唔知啊! 哈哈哈!
34. 十郎 2020-01-08 13:09:10


      聖誕節 , 做左幾轉迎送生涯 , 久違了的尖咀 , 人山人海 ,國語英語不絕 , 5個人食1,800蚊放提(好赤 ), 爆晒場 , 內地人。嘩 ! 我有冇眼花 ?又話好慘嘅 , 我又被騙了 ? 去機場又爆 , d人優優閒閒。吊 , 都唔係嘅。


35. 十郎 2020-01-08 13:27:36


      關二哥成9日口中唸唸有詞“ 破黃巾 , 斬華雄” , 黃巾明明對老劉好fan , 破乜9呀 ?

36. 引刀一快 2020-01-08 13:40:38
真真薯片兄

葉問5係葉問去到冥界,一抽三打冥界三巨頭,贏咗先去界王星揾菲利,打完菲利,處女座沙加會送佢返嚟拍葉問6,救愛徒,大戰屠龍刀。哈哈哈哈
37. 向泛民说不 2020-01-08 14:18:32
真真,除了天使之外,全部是黄色低b谣言,香港公务员团队6成系黄,3成系正直的中立人,如果以讲的那些不是谣言,一早有黄丝鬼弹出来啦。为什么甘低b谣言都有人信

831有冇死人/私刑?
到底有冇抗爭天使?
藍色水係咪無害?
射爆眼係彈珠定子彈?
38. 向泛民说不 2020-01-08 14:20:45
自醉,所以话你地饭民卑鄙啦,一旦出什么独立调查,警方马上和地铁职员一样,不执法。站着看黑暴破坏了,私了。吾好骗我们啦。
39. 向泛民说不 2020-01-08 14:26:42
其实真正问题是年轻人被洗脑到相信人民币无用,自由行抢香港人的资源。如果香港人的教育不改革。年轻人只会越来越仇视中国。

真正的是自由行送钱比香港人,反而黄店,塘水滚塘鱼是消耗香港人的资源。市场只会越来越萎缩。
40. 自我陶醉 2020-01-08 15:45:04
向飯

所以林行止有見地過好多人呢! 得閒睇下佢喺信報寫嘅文喇。 如果下下都話怕驚警察罷工,就製造一班可以完全凌駕法律嘅人,不如特首同法院都收工喇。好似以前 軍閥割據咁,由一哥揸曬fit好唔好?
42. 向泛民说不 2020-01-08 16:04:09
自醉,compare to 西方民主国家,香港的警队的权威差很多,老美那才是真正的警察国家。

在外国,你有没有听过抢枪,抢犯,这类事件一般直接枪杀,所以没有人敢做。但是在香港发生了好几单,警方都非常克制。
43. 引刀一快 2020-01-08 17:30:07
向飯,終於從冥界返嚟嗱!大家都好懷念你呀。

向飯驚一樓一罷工,當然會提倡娼妓合法化喇。
44. 引刀一快 2020-01-08 17:38:14
23樓係攞嗮全世界啲衰嘢同香港比,呢類好似“揭露真相”咁嘅文章,厭倦。
同樣,將文中香港,換成北上廣深津渝,基本上都一樣講得通。
問問佢,鐘唔鐘意大灣區喇。
45. 引刀一快 2020-01-08 17:40:47
向飯,幾十年高薪養廉打造嘅一流警隊,毀於一旦。
46. 十郎 2020-01-08 20:19:54


      林行止最差就是寫政治文章 , 他本身知道兩黨制的缺陷 , 亦知道少數服從多數的毛病 , 當年反23條立法 , 他站前線。

      我自認都是一個說理的人 , 在國家興亡 , 民族存亡的大前題下 ,對於有損國家與民主中間 , 我選擇做盲人 , 國家為重。例如有民主有飯食 , 但是要回到清末民初 , 八國聯軍 , 日軍侵華時代 , 根本不用考慮。

      就用最近刺殺將軍事件為例 , 伊朗全國轟動要報仇 , 應該嗎 ? 美國無人歉疚 , 理解嗎 ?美國人不反彈侵侵 , 是認同侵侵嗎 ? 這樣是不是愛國還是暫時眼盲 ?

47. aa+ 2020-01-08 22:09:32
林止行是个老朽了。

刀刀看来好向往西方,

可是又去不了,

只能在广州引刀一快啊!
48. 元朗真香港人 2020-01-08 22:28:48
34樓,我前文已解釋了。焦土,攬抄的思維=陳勝吴廣!
但你班老野,地産吸血鬼=暴秦!

房是用來住的,你班地主,吸租客的血!大部分人五成人工交租。
現時政府意見暴動原因主要是房屋問題。政府也想借今次暴動解决房屋問題。
49. 引刀一快 2020-01-09 04:10:44
樓上

住房問題可以解決,樓價必須挺住,除非大陸樓市爆咗先。
50. 引刀一快 2020-01-09 04:19:24
十郎兄

愛國係情操,公義係高尚,如果只能兩者取其一,即係社會發生咗一啲嚴重問題,咁最好就係解決咗呢啲問題先。
51. 自我陶醉 2020-01-09 08:44:12
唔係咁多人自以為是,倒果為因,香港根本唔會有今日。  

唔係有721破壞香港法治,仲死不認錯,香港根本唔會有咁多人對政府不滿而走上街。 唔係強要林鄭賴死,佢就唔會對路透講自己冇權話事,將把火燒向大陸,根本就唔會激化到今日嘅地步。 一步錯,步步錯,只望香港回頭是岸。 如果破壞人權法治,將國家推向全世界對立面係治國之道,北韓一早就國富民強了。

破壞香港法治,令管治水平退步到二戰前水平,係救國救民嘅良方? 真係高見! 我仲以為要令國家進步富強先係愛國添。真係估佢唔到。 哈哈哈!

52. 元朗真香港人 2020-01-09 09:25:40
自醉,7.21點解又唔係一場戲呢?
可否换個角度,元朗真香港人唔想黑衣暴徒破壞法治,阻路,掟汽油彈,而作出暴力反撃呢?

你們不是正把暴力正義化嗎?元朗義士!

如果話警察唔執法,那請問,破壞立法會,美心…暴徒捉晒未? 點解冇人問警察唔執法?

7.21只可話两班人械鬥,警察無力介入,直至有足够人手。

53. 自稱路人 2020-01-09 12:25:32
721破壞香港法治,當晚暴徒圍攻中聯辦,鴉外牆污損國徽侮辱中華民族。 
54. 自我陶醉 2020-01-09 13:52:20
樓上元朗人,

真的假不了,假的真不了。

一個「真」字,可以將香港撥亂反正。
55. 元朗真香港人 2020-01-09 14:28:10
真相只有神才知道!只要政治正確,假的真得了!

阿扁的子彈,ISa美國有冇死人?

整天我的香港人咁叫,你智慧有限,感情用事,只會是被假新聞洗腦的人。

當然你可以是“西九”,利用“”香港人”洗其他人腦。
56. 引刀一快 2020-01-09 14:46:00
自我陶醉兄

人家自我催眠,兼催眠其他人,你又何必嘗試叫醒佢呢?
元朗呢單嘢,喺北方可能會發生,廣東都唔會有咁嘅事,如果話一場戲,就係要摧毀香港人信心嘅戲,或者係用嚟將香港人分類嘅戲,睇完有邊種反應,就係邊類人,然後按反應比例,再評估到底香港係點樣嘅一個社會。
的確,預先組織成千人,成本甚高,被襲人士身份多樣、複雜而平凡,意欲何為?
57. 自我陶醉 2020-01-09 15:21:17
引刀兄,

將香港人分類?  唔好太高估呢班人嘅智商喎! 有咁醒就唔會變咗鑊粥啦!

好明顯係有人搵咗班二打六古惑仔,點知不堪一“激”,全部失控, 所以闖出大禍來。
58. 虛則實之,實則虛之 2020-01-09 15:43:03
求“真”舞意義。但凡打交在進行中( going-on),無所謂“是非真假”,雙方都是虛虛實實,有咩“真”唔“真”,既然要打交,即是無道理可講。講道理只可以在分阻勝負之後,打贏的全對属于正義一方,(winner takes all),打輸的全錯無比邪惡(loser loses all)。打平手就各自表述等下次機會。看今日美伊在中東的Demonstration就好清楚。
59. 引刀一快 2020-01-10 11:30:34
自我陶醉兄

我咁講,只係對應“721係一場戲”呢個說法啫。
721如果係戲,咁就一定係四仔,繼暴帝卡里古拉之後,投資最大嘅一部四仔,正式係hardcore。

60. 引刀一快 2020-01-10 11:35:16
To 59樓

襲擊就係襲擊,何來打交?講講吓,就會話係保衛戰喇,係咪?
63. 元朗真香港人 2020-01-10 12:41:44
無差别襲擊只會係精神病或者種族仇殺。

古或仔必定有目地打人,有回報地打人。打人唔使力嗎?

全港黑煤全都用無差别,基本上代表是一場預編的戲!
64. 樓市中哥 2020-01-10 13:50:43
成日講汽油彈,我只知道第一個掟汽油彈是六月八日百萬人和平遊行之前。近着三、四個月都沒有掟。

邊個掟?是否嚇香港市民就無人知啦
65. 引刀一快 2020-01-10 16:44:33
自我陶醉兄

呢個“打交”都算大陣仗,成千人揸武器,“德高望重”石鏡泉提前張揚,到底佢地預想嘅敵人係邊個?等到親眼見到面對嘅時候,三唔識七無怨無仇又點解打得落手?今日點解咁多人幫佢地美化修飾掩埋?
我每次見到觀音同關二哥都會拜,真係好想知道,傲上不忍下嘅關二哥點評呢件事,同埋會罰邊個。
66. 正氣 2020-01-10 17:28:50
引刀,馬鞍山火燒活人,冇數良好市民俾黑衣人打到爆缸,相比用藤條教仔根本不值一得
67. 元朗真香港人 2020-01-10 20:50:40
自醉,你和快刀是否自相矛盾?

“點知不堪一“激”,全部失控”----》即有人去激佢地啦!

跟住,你的又想誤導别人,被打的是回家的市民。

 “回家的市民”專登走去激佢地?

68. 正氣 2020-01-10 23:36:57
唔知點解淨係俾自醉,引刀兩個自言言自語 ,其他人想留言都唔俾
69. 自我陶醉 2020-01-11 08:28:29
69樓有道理喎,激人犯法,打人無罪,定要成立獨立調查,令這幫暴徒啞口無言,還警隊清白。哈哈哈!
70. 元朗真香港人 2020-01-11 09:23:23
72樓,討論重點==》是否無差别的襲撃回家的普通市民?

亦或==》打一班走去激佢地的黑衣人?

呢两個情况很大不同。

你班“西九”就係要講成第一種情况!
71. 引刀一快 2020-01-11 11:12:33
自我陶醉兄

關二哥平時先至唔會難做,邊個識得守法外之道,關二哥就關照邊個,呢鋪直情樂得清閒。

你講嘅“激”,意思係咪話班人遲咗返屋企,等到班打手發老脾?還是班人懷疑俾人放飛機?
一場“打交”“械鬥”,居然受傷人數幾十比零,中國足球打巴西都未得喇,唔通佢地出動之前個個請咗師傅護身?不過我唔信可以標到關二哥囉,最多就係標吸血僵屍、屎坑三姑、Freddy、Jason呢啲邪魔外道。

72. 引刀一快 2020-01-11 11:17:32
To 73樓 元朗兄

不如你又講吓,去元朗俾人打果班人帶咗咩架撑過去“械鬥”吖。
73. 引刀一快 2020-01-11 11:22:59
雖然我唔係潮州人,但係受潮州人影響,見到觀音關帝一定要拜,簡單嚟講,就係仁與義,係傳統中國人匡扶正道嘅基礎,與今日普世價值,不謀而合。
75. 引刀一快 2020-01-11 14:18:17
To 68樓

燒人當然唔啱,打人先還是燒人人在先?打嘅係咪燒人果個?
藤條事件,根本就係爆發暴力浪潮嘅導火線,係呢場暴力襲擊嘅模式引發後來暴力事件常態化合理化,策劃主導呢場襲擊嘅人要負上一定嘅責任。

76. 元朗真香港人 2020-01-11 16:12:49
瘾到一快!
咁被打那班幾多人住元朗?回哪裹的家?

我意思是7. 21和其他私了,破壞立法同一性質,以暴力去解决的方法。

你班公義满口的人,點解無人關心那班暴徒捉晒未?

由6.12開始,暴力已满天飛。瘾到睇唔到?
77. 元朗真香港人 2020-01-11 16:22:39
關二哥如有靈,首先清理污蔑自己民族的漢奸西九先!

"支那"留返拜山講!一班侮辱先祖的畜生。
78. 引刀一快 2020-01-11 17:39:35
To 79樓 

咁你有冇可信嘅資料?可以討論下吖,冇武器嘅人,扶老攜幼去襲擊元朗?
電視睇到嘅畫面,如果你解釋到,不妨同大家分享喎。
79. 元朗真香港人 2020-01-11 18:20:16
瘾到,重申多次==》

我重點在於7.21並不是無差别的襲擊普通市民。

白衣人打人,和其他暴力事件一樣。

公義是譴責一切違法的事,只提7.21代表你們另有目的。



80. 自稱路人 2020-01-11 18:39:16
721當晚暴徒圍攻中聯辦 , 在外牆鴉寫上侮辱字句 , 又污損國徽 , 目的係侮辱中國人 , 該是當晚焦點所在! 巧合得很的是當晚有一幫黑衣人聚眾前往元朗圍村挑釁 , 因村民在早一天曾受到滋擾 , 預料到會有人再來鬧事 , 召集一批白衣人在圍村準備抗敵 , 圍村抗敵是新界人傳統 ! 英軍也曾嚐過苦頭。當晚黑白衣兩幫人大戰被黃媒大力渲染 , 淡化了在中聯辦那邊發生的真正大逆之事 !
81. 自我陶醉 2020-01-11 22:35:16
引刀兄

講多無謂,自己去YouTube搵元朗721,你睇到咩就係咩。 不同人,不同角度,不同媒體,睇完自己下判斷都未遲。
82. 引刀一快 2020-01-11 23:26:21
自我陶醉兄


呢位自稱某地,又改人筆名嚟叫嘅“人”,戾橫折曲,得閒陪佢寫兩句啫,仲叫人譴責一切,至弊佢淨係美化緊721呢。
一叫佢提出有實質意義嘅討論材料,馬上變調,仲玩埋陰謀論。
YouTube唔使睇喇,721果晚電視睇到嘅嘢,三十年都唔會忘記。
84. 引刀一快 2020-01-12 00:04:05
真邪門!

8170231

8310721


85. 元朗真香港人 2020-01-12 00:18:21
係囉,無差别襲擊下,電視影出来重大把圍觀者。

我又不在現場,我找乜証明黑衣人帶架撑?一把遮可以,一塊磚可以,汽油彈都可以。
86. 自我陶醉 2020-01-12 09:36:30
引刀兄

香港有言語自由嘅! 最好自己睇完成件事再思考,唔好聽其他人講,包括我。 其實佢話見到黑衣人攞棍打白衣人都得㗎,只要唔係在法庭發誓下作供,講咩都冇事㗎。呢啲就係唔想有獨立調查嘅原因,因為獨立調查同法庭一樣,有權要求任何人作供,而且作假證供是有法律後果的。

87. 元朗真香港人 2020-01-12 10:24:55
1.一班不住元朗的人回元朗的家?
2.大把圍觀者。
3.一個跪係度的人!

當然整場暴動劇,這只是劇中的一集。有如阿扁的子彈。
88. 引刀一快 2020-01-12 11:25:29
自我陶醉兄

睇唔明,點解你講到好似我唔知發生咗咩事咁嘅?

93. 自我陶醉 2020-01-13 10:01:17
引刀兄

班友句句垃圾,你都仲要問落去,你當然唔夠清楚喇。 你唔知有個Yoho Mall 廚師,放工返屋企,畀人打到背脊開花咩?人哋響元朗住咗廿幾年喇。 

呢個講法仲好笑,“早一日有人去元朗滋擾,第二日就可以搵到成千人攞曬架撐, 警察可以當睇唔到,仲連泰國拳手都請埋, 組織能力同工作效率高過香港政府喎! 咁仲要問?  除咗可笑,同可恥,我都諗唔到有第啲形容詞。 

西環有人潑墨,所以要喺元朗打人?  哈哈哈!
95. 引刀一快 2020-01-14 01:39:38
自我陶醉兄

住廿幾年都可以係暴徒嚟咯,總之隨便入元朗就撒毛捨。
以後要小心啲,今日香港已經變成一個公然指鹿為馬嘅環境,人在做天在看,做壞事嘅人亦講同樣嘅一句說話,咁仲講嚟做乜,就留返個天繼續看算喇。

96. 引刀一快 2020-01-14 07:47:48
雖然話以後講嘢小心啲,但係都仲係要問一句,如果果晚“只係”“械鬥”,咁唔拉白衫,都應該拉幾個黑衫吖,械鬥喎。

97. 引刀一快 2020-01-14 07:53:30
元朗真人


8170231

8310721

呢啲就係人在做,天地都在看,呢鋪瑜仔俾人害得慘囉。
98. 元朗真香港人 2020-01-14 09:33:34
引刀兄,我講過真相只有天知道。

我只是提出我的疑點,某些不合理的地方。不合理必藏奸!

如果大家講法治,所有違法的事都要追究!包括白衣人。

如果你們對其他暴力,視而不見,甚至將之正義化,那白衣人以暴力解决問題又錯係邊度?
99. 引刀一快 2020-01-14 15:33:28
乜依家又咁禮貌呀,元朗真香港人兄。

所謂真相,睇下挖到邊一層啫,全香港人睇到,全香港人質疑嘅部分都解釋唔到,你希望人信咩真相?

藤條事件之前,有幾多有規模嘅暴力事件發生過?藤條事件到底想解決乜嘢?廚房佬放工問題?黑衣人雨遮攻擊?

721之前,警察仲係香港人所信賴、親切嘅團體,同家人一樣。有今日,就算你唔覺得可惜,我地都好心痛。
101. 十郎 2020-01-14 16:52:38

      人兄可曾了解“瞎子摸象”的含意何所指否 ? 一個身處百里之外的人 , 資訊不足的人 , 討論什麼呢 ? 我睇過721新聞片 , 佢引你拗頸的。

      路過的 ? 三歲都唔信。


102. 元朗真香港人 2020-01-14 17:19:52
十兄,我知道be water的威力。

我不是想説服他們,只希望冇中西毒的人可以有抗體!
103. 佢引你拗頸的 2020-01-14 17:24:06
禾唔會中計的, 尋晚有人響親友谷撩是非, 禾覆左一句新馬仔與石堅本為朋, 個八十後親友撐多左一句就撐唔到落去, good evening。
104. 十郎 2020-01-14 17:56:57


      106樓--------我見過好多這些場面 , 後生時不知就裏 , 成日幫人拗 , 後來靜下一想 , 他們故意撩我拗頸。我警惕後輩說:有些人 , 識又拗 , 唔識都拗。

      我還發現這是一種病態 , 好多時在食飯時發生 , 一大棚 男人就更加。有人同我講:某某人在大枱食飯時 , 唔係鬧到呢個喊(細路仔來) , 就果個喊。



105. 引刀一快 2020-01-14 18:51:59
搞笑,果晚我係睇電視睇到嘅,百里之外,亦不出大灣區。
106. 一大棚 男人就更加 2020-01-14 18:53:06
犯民個個老奸巨滑得嚟口甜舌滑,專呃啲細佬做 19 嘢,但你唔好鬧啲細路,因為佢哋係受害人。
107. 引刀一快 2020-01-14 19:19:59
更搞笑嘅係,邊個撩邊個詏頸?
更更搞笑嘅係,呢度係論壇,唔俾人駁?
108. 自我陶醉 2020-01-14 19:39:22
引刀兄

我都唔幫你,三歲開始摸象腳嘅盲人,摸象腳摸咗幾十年,當然未摸都知象係咩樣啦,你去同佢拗象有四隻腳? 一早話咗你嘥氣㗎喇。哈哈哈!

人哋出世就知象係成棵樹咁㗎喇,呢啲係“常識”,咪老點人啦!!! 你仲要隔開成百里去睇電視, 睇鬼到咩 ! 下次睇電視吼埋啲吖嘛! 

再唔係學吓人用手摸呀嘛, 畫面清楚好多㗎! 哈哈哈!
109. 引刀一快 2020-01-14 22:36:20
😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩
110. 引刀一快 2020-01-14 22:37:41
自我陶醉兄

果晚我喺香港呀,心如刀割。
111. 引刀一快 2020-01-14 22:41:55
痛嘅唔係有人遇襲,係點解香港會變成咁。
112. 自我陶醉 2020-01-14 23:16:06
引刀兄

恭喜晒! 證明你眼同心都未盲。  你都算係一個正直、有人性,真正愛香港嘅香港人! 

721之後, 香港總商會已經即刻登報對事件表態喇, 你唔知咩? 這就證明你有啲大孖沙嘅觸覺同視野,有時唔洗下下同啲盲人比嘅,人哋天生異品,你唔會明,亦學唔嚟嘅,拗乜鬼啫? 哈哈哈!


113. 引刀一快 2020-01-15 08:50:39
自我陶醉兄

我愛香港,好大程度係因為我愛國,我知道香港過去一直對國家嘅正面作用,我唔明白點解會有咁多人打住愛國口號去做最終損害國家嘅事,佢地仲以為佔咗道德高地㖭。
114. 元朗真香港人 2020-01-15 09:15:40
自醉兄,
“一個正直、有人性,真正愛香港嘅香港人”

但眼珠不能轉,整個社會暴力满天,只能看見7.21,教子戲
115. 自我陶醉 2020-01-15 09:40:24
引刀兄

其實道理好簡單啫,就好似啲人教仔咁,有啲人無論個仔做咩佢都會話個仔啱,成日都話自己個仔幾叻幾叻。 久而久之,個仔就會只愛奉承,對是非對錯失去判斷能力 。 呢啲人根本唔識教仔,佢哋以為咁係錫個仔,其實係親手害死自己個仔。

見到政府走錯路都搵十萬個理由令自己選擇性失明,就同溺愛兒子一樣,佢以為自己好愛國,其實最禍國就係呢班人。 一日到黑以為自己好叻,咩五千年文化,誰不知五千年裏面,有三千年係走回頭路,而唔係不斷進步,日子不斷過去,不過自己就愈做愈衰, 畀五萬年你都冇用啦!  

唔係因為焚書坑儒,唔係因為晚清腐敗,追唔上西方文明,唔係因為文化大革命,我哋真係有5000年文化㗎!呢啲人永遠唔會明,心態才是決定成敗關鍵,同生存幾多年根本無關。 如果有關,世界就唔會有咁多科技青年才俊啦!唔通你夠老,就代表你叻過人咩 ?條數唔係咁計喎! 哈哈哈!
116. 自我陶醉 2020-01-15 10:34:58
元朗人兄

721係令香港人走向極端嘅導火線,問題唔解決,暴亂根本唔會有轉機,一早面對就唔會有今日。  大部份市民要嘅唔係民主,係法治同公義,現時嘅處理手法,只會令市民同政府嘅矛盾繼續加劇,唔係派錢可以解決。  
117. 自我陶醉 2020-01-15 12:03:55
點解721會導致今日警隊執法變得舉步維艱 ? 理由好簡單:

子曰:其身正,不令而行;其身不正,雖令不從。


背棄自己幾千年嘅文化, 明明有文化,變咗冇文化。 樣樣走精面,以為靠惡就可以橫行? 如果古惑仔可以維持治安,仲洗咩交稅請警察?  不如轉交保護費啦! 哈哈哈!

118. 鍾師奶 2020-01-16 09:09:08
我覺得今次社運反而見到香港好多問題,專出漢奸,成村人排隊賣國,年青人無國無家,父母不懂管教,大家自我中心勁強,身邊好多人覺得政府欠左佢地,重點系佢地好像冇交過稅