地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:27362    回應:7
文亮言

無錢收割,有錢長揸

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年3月29日

  在政府未推出任何辣招,甚至買新樓樓花都不用即時付印花稅年代,當買家付了訂金買入了新樓樓花後,物業代理就會對他們說,有潛在買家有興趣給予5%賺價買他們新買的單位,大多數買家都不會接受,不過,仍然有一些買家打算賣走,但物業代理又會說那些潛在買家已經買了另外一個單位,其實,有沒有潛在買家都沒有人知道,物業代理這樣做只不過是保險行為,萬一樓市下跌,物業代理就可以對那些業主說早已叫他們賣樓,可惜他們不賣,現在樓價下跌,只能怪業主們太貪心,與物業代理當初叫他們買樓無關,物業代理就可以甩身,雖然這個時代已經過去,但對物業代理反而有利,他們連搵下手買家這個動作也毋須要做,代之而起的就是不斷唱新高來證明買樓的人做了正確決定,之外,還可以吸引新買家入市。

  有物業代理叫我賣樓,佢話係時候收割,他可能不知道,物業市場已經質變,變成了一個只有成熟期,沒有收割期的樓市,由於有高昂辣招稅,一般業主都不會收割,除非他們的資金不足,否則,在任何情況下都毋須賣樓,簡單來說,無錢收割,有錢長揸,不過,物業代理最怕並不是樓市質變,而是量變,成交不斷萎縮,很容易出現物業代理的冰河時期,所以,有物業代理領導話,現在樓市不是播種期,而是收割期,我相信就是這個原因。

  其實物業代理毋須叫業主收割,而是不斷唱新高,一定有不合資格的人追價入市,樓市總會有下跌的一日,屆時,莫講話收割,就算要賠錢都會賣樓,物業代理只需要忍受片刻,就會有一個更美好的明天,不過我亦明白,今日叫你收割,如果業主唔肯,他日樓價下跌就千祈唔好怨物業代理,其實,這個擔心是多餘,買樓的人都知道後果是由自己承擔,正所謂食得咸魚抵得渴,香港業主是很有吉士。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 孟波 2018-03-29 09:15:42
冇錯!買定唔買;賣定唔賣,最後决定係自己,受環境和財政狀態左右而焗住賣樓,明知第日再升都冇計要賣。

其他賭自己眼光做决定的人,日後輸咗就唔好賴別人影響佢,冇人用槍指住佢個頭叫佢點做。
2. 十一哥 2018-03-29 10:39:18
一銀二膽三功夫、投資勝負主因、冇銀自必心驚青…贏多少以為醒目割禾青、有銀噸位足…浪打都唔點郁、長揸和味係常識、關鍵夠力有膽揸住冇  ?




3. 孟波 2018-03-29 11:00:46
身邊朋友就有幾個以為醒目割禾青人士,今日全部買唔番要租樓住,其中一個離婚了,割錯禾青可能係導火線。
5. 真真薯片 2018-03-29 12:37:40
依家香港樓市供應基本上只得3種

1/ 難抽程度同6合彩有得比既居屋
2/ 等錢洗被逼沽貨既2手業主
3/ 擠住牙膏慢慢賣既地霸

需求就唔洗多講, 本地自然需求一年有50000pair新人結婚, 每日150, 大陸學生畢業後留港, 優材……

長線供需問題真係完全睇唔到出路, 就算呢一分鐘立即填海, 填得黎都要10年8戴, 10年累積需求嘔瀉出黎, 冇得搞

只可以期望金融市場波動, 美元勁升20%, 又玩一次大走資, 股市跌過萬點, 咁樣上面講既(2)被逼賣樓2手業主大增, 同時市差買家縮沙, 造就短時間供過於求, 呢個就係目前唯一可以上車既辦法, 供求大局不變, 金融風浪過後, 肯定又升到把把聲, 呢個就係現實, 林鄭都好清楚, 所以佢決定乜都唔做, 等美元升
6. 孟波 2018-03-29 12:53:09
薯片兄其實還有少量其他供應,一種係打算換樓人士,由細換大或大換細都有,最近睇個千八呎老大宅就係子女成家不同父母住,兩老嫌屋太大想換細。

亦有部分(今天應該較少)係賭跌人士趁高出貨。
7. 真真薯片 2018-03-29 14:28:34
換樓一出一入基本上打和唔算真供應啦

之前有一批先買後賣, 理論上入伙後一年內要沽舊樓, 不過上年入伙既盤似乎帶動唔到沽舊貨潮, 而沽舊貨當供應既問題係, 時限一過退唔到稅, 之後業主就更加唔會沽舊樓, 變相又一批供應落空
8. Bos Fan 2018-03-29 18:46:24
富貴險中求。輸,7年又一條好漢。