地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:45188    回應:11
文亮言

班資回朝,香港股市大跌主要原因

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2015年7月7日

  很多人唔係幾明白,既然中央政府暴力救市,國內幾種指數都止跌回升,但點解昨日恆指會大跌800幾點,早幾日,國內股市大跌,香港反而唔跌,昨日,國內唔跌,香港大跌,叫人摸不著頭腦,其實道理很簡單,不少在香港有買股票的國內人,昨日賣走港股,轉買A股,行內人叫轉倉,與股民賣走一隻股票,同時間買入另外一隻股票的道理一樣,不過,相隔兩地,用轉倉來表達就唔係咁貼切,用班資回朝比較好。

  在過去幾年,有很多評論員預測香港樓市會大跌,除了耳熟能詳的辣招,加息外,班資回朝亦是其中一個原因,我不斷反駁,認為已在香港置業的國內人,唔會無端端賣走香港物業,將所得款項匯回國內,因為成本是很高,除非唔再打算在香港置業,如果真的是要班資回朝,首先都會考慮賣走股票,他日要再回購亦很容易,成本又不高,不過,衰在太多人做相同動作,所以累到香港股市大冧,大家又千祈唔好忘記,有危才有機,昨日成交量超過2,000億,即是有很多人趁低吸納,其實,趁低吸納是股票市場自動調節機制,政府毋需干預,而政府出招支持,以為幫那些股民,其實是弄巧反拙,幫了人仲會俾人鬧,最少,那些準備趁低吸納的投資者就不會滿意政府這種行為,甚至會有人說政府毀了他們的生計,官員們未必知道,毀人生計者如殺人父母。

  大家唔好以為持有股票,甚至大量股票的人一定望股市不斷飆升,其實,很多玩股票的人希望股市久不久就大跌一次,好讓他們趁低吸納,如果股市不斷飆升,始終會令到那些股票持有人賣走他們的股票,但當他們賣走股票後,如果股價不跌至一個極低水平,他們是不會再入市。在物業市場亦有同樣情況,不少在過去幾年睇淡的人,他們當中有不少持有相當多物業,但仍然不斷說樓價會大跌,他們更加希望國內人班資(金)回朝,以低價出讓在香港資產,老實說,樓宇的機會就很微,股票的機會就大得多,昨日香港股市雖然大跌,但亦有不少人很開心,他們當然不是變態,只不過他們能夠用低價買入值得投資股票,雖然冇人知道股市日後走勢,但在他們來說,已經是買了平貨,心理上好似賺咗錢,相當滿足。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 40g like 2015-07-07 09:33:43
very good
2. 好句 2015-07-07 11:07:26

博士名句:

「官員們未必知道,毀人生計者如殺人父母。」

細價樓爆煲也當如此。

3. 大家朋友 2015-07-07 11:49:21
博士, 對樓市睇法未免太太樂觀, 一個活躍於股票市場既投資者(有能力大手買入的), 佢地既assets portfolio 物業同股票比例會如何? 不如咁講, 博士的assets portfolio 樓同股比例又如何? 無疑賣股票的好處係快捷方便, 但對比整個資產而言只係較少部份, 係現今香港市場, 一層物業最少都要數百至上千萬, 如果要班師回朝, 賣物業雖然需時較長, 但效果卻比賣股好. 要明白依家大陸市(不論股票或經濟)都有明顯問題而短期內都唔會咁容易可以解決

現在物業市場上未能返映只係因為A股跌市都係呢2星期開始, 但中短線而言, 除非國內股市短期能收復失地,  如果唔係距離樓價見頂日子就好近了


4. 小湯 2015-07-07 12:08:31
股災接樓災
符合國情

胡鬚曾準備就緒
5. 大媽怕怕 2015-07-07 13:06:51

A股现史上最大停牌潮:两市1/4公司停牌自救
http://news.163.com/15/0707/09/ATTMEDE20001124J.html

6. 蜕变中嘅懒人 2015-07-07 14:25:04
自從QE新世代出現之後,樓市同股市以前唇齒相依嘅關係己經漸漸起咗變化,並且愈行愈遠,股市仍然同經際因素、政治因素、熱錢流向、疫症陰影、大鱷手影........關係密切,相擁起舞;

樓市、猶其是普羅市民嘅住屋,反之則對上述因素愈來愈反應遲鈍,只因在眾多投資產品中唯一實用價值及投資價值兼而有之、再加上歷史顯示樓市既具長期持續而穩定升值嘅條件,投資簡單風險又少,再加上一段長時期低息環息造就業主們可以高速向銀行償還本金,形成大量物業完供,業主持貨力超強,經得起經濟沖擊致樓價不易下跌,QE令銀纸不停貶值,低息逼使資金尋求投資出路,各國經際不濟者又續以QE、減息救市,令人們對銀纸信心更弱,樓市因而更顯得既穩陣而又因須求大,故更得人心信赖,须知人心係市場最大單一因素,眾志成城令樓市安如磐石。

今次股災突而其來,又以暴力救市,料想必快來快去,樓市遲鈍未及反應,股災已快快穩定下來,予人感覺縱股災沖擊下樓市亦紋風不動,股市兇險而樓市安穩,此消彼長,股災穩定之後,人心趨向避股選樓,樓市再拾升軌可期。

懒人怕而無買股票多年,又鍾意樂天段嚿估,愈諗愈開心,但唔知靈唔靈。
樓市好友,共祁望之,哈哈。
8. paul fun 2015-07-07 21:09:38

你的立論清柝中肯好.

9. doraedog 2015-07-07 23:24:01
物業變現較不靈活(除非搵財仔), 所以除非這次是漫長的熊市,否則估計國內人應該不會賣物業而去救股票。
11. 占士 2015-07-08 10:29:48

博士,各位師兄,我昨天也是等建行反彈時把A股部分全數賣出,這部分建行A股是在2014429日買入,中間收過2次股息,昨天201577日持貨12個月獲利118.1% 當中16.8%是股息,自己感覺第一次利用AH股價差異的操作算是比較成功的。

12. 占士 2015-07-08 10:31:27

醉兄建議在下用A股換番H,已經賺多幾成現金流!在下正有此想法,按昨天的價格算應該有36%

13. 占士 2015-07-08 19:00:54

網友剛發來的一首由李克勤唱的紅日改編歌如下,在熊市的日子裡給各位輕鬆一下!

熊日   李克強

大戶就似披了羊皮
大戶造市真太離奇
大戶就似恐嚇著你做人沒趣味
在營造Deep V 隔一天沽你
到最後 資金再運回賤美

摩根、GoldmanCiti、德銀 那個信得過?
徬徨時我有蟹貨獨坐一角像是沒協助

在某年 那四叔講過
記得要 call call 落力在春天買貨

一生之中高峰股災 我也要走過
從何時跌市有你四叔跟我地獄內唱和

像熊日之歌 老散都知錯
結伴行 股災也定能踏過

讓晚風 吹雞蛋殼
伴送著清香一束 站在IFC祭我
望佢升 偏偏估錯
個股市每到高處回落...Fall
快要輸死我 woo woo

末日就似即將來臨
末日令我輸光頭痕
絕望大市使我面對未來沒信任
別流淚 心酸 四叔輸得甘過你
佢定能 一生蟹著陪伴你