地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:64110    回應:35
文亮言

誠哥的逢三退一

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2015年1月10日

  誠哥開記招,將長江,和黃合併,再以長地名義分拆現有的地產業務上市,誠哥出招,全世界都跪低,分析員唔知道點樣分析,又不忿用我經常說的逢三退一,否則,就三、兩句說話便可以將誠哥的心意說出來,除了逢三退一外,如果唔趁市旺賣走一些次優質資產,真的是有糊唔食,罪大惡極,不過,誠哥的動機是善意,因為逢三退一是想將資產磨合優化,總括來說,對持有長實,和黃股票的小股東,是利多害少,但對香港有一大害,就是影響到香港的物業市場,近期買了樓的人就震過貓王,那些有好offer而反價又反價最後不賣的人就會揼心揼肺,現在,他們或者會明白有糊唔食,罪大惡極的意思。

  資深投資者都知道,在市況最暢旺的時候,一定要賣走手上的非優質物業,這個一定是硬性規定,之後,才有足夠現金在市況回落的時候入貨,這就是逢三退一,不要輕視這個行動,集團的資產就是這樣累積,不但數量增加,而且質素越來越好,誠哥如何不懂得這個道理,不過,誠哥更勝一籌,因為誠哥不能隨便出售集團資產,便透過一些財務行動來達到目的,當然,亦要趁市道暢旺時,那些行動才容易成功,例如87年大供股,之後便出現股災,97年重組,98年便出現亞洲金融風暴,今次分拆長地上市,即是對大家說,香港地產並不是長和系的優質資產,或者,是集團的次優質資產,不過,說話分兩頭,長地上市後,可能更勇,更好,為集團提供更大利益亦未可料,即使如此,短期的負面影響一定有,長遠來說又冇事,如果要買樓,忍下手比較好,買咗就冇辦法。

  今次政府最慘,新居屋計劃恐怕要胎死腹中,在看不透前景下,我唔相信新居屋有好成績,不過,又沒有人有損失,如果新居屋早已被認購一空,今次誠哥的逢三退一就會害到政府鷄毛鴨血,那些買了新居屋的人一定鬼殺咁嘈,所以,政府最好不要參與私人市場,因為,有什麼風吹草動,受影響的人一定會嘈政府,今次新居屋計劃,算是不幸中之大幸。

  那些近期以摸頂價買入低層單位的人就會陷入兩難局面,如果已簽正式買賣合約唯有認命,他們或者會駡政府,如果不是有BSD,他們便會用有限公司買入,最多是放棄訂金,現在用私人名義買,想放棄也不能,不過,現在什麼也是猜測,我經常猜錯,大家不用擔心。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 睇得通 2015-01-10 09:43:22
超人偉舉,不評論為佳!!!
2. To 亮劍兄 2015-01-10 09:53:20

好似噴井射唔到

3. 麗娜 2015-01-10 10:10:30
高處不勝寒。非常冷,冷到身處東南西北都不太清楚..........

5當羔羊開啟第三個印的時候,我聽見第三個活物說:「來!」我就看見,出來了一匹黑馬,騎馬的手中拿著天秤。
6我聽見在那四個活物當中彷彿有聲音說:「麥子一升值一『德納』,大麥三升也值一『德納』,只不可糟蹋了油和酒。」
4. Alan Pepper 2015-01-10 10:22:04
晨早流流,睇到我冇晒心機... -_-
5. Pepper 兄 2015-01-10 10:35:56

你都覺得利淡

6. 消息指政府有意把新公屋發售予綠表人士申請 2015-01-10 10:55:18

消 息 指 政 府 有 意 把 新 公 屋 發 售 予 綠 表 人 士 申 請

2015-01-09 HKT 18:41

行 政 長 官 梁 振 英 下 星 期 三 發 表 新 一 份 施 政 報 告 , 消 息 指 出 , 政 府 有 意 將 新 落 成 公 屋 發 售 , 供 現 有 公 屋 住 戶 綠 表 人 士 申 請 , 已 選 定 沙 田 即 將 落 成 的 水 泉 澳 邨 兩 幢 新 公 屋 , 約 1500 個 單 位 作 為 先 導 計 劃 , 訂 價 仍 要 討 論 , 初 步 傾 向 會 提 出 比 居 屋 更 大 折 扣 率 。

7. Alan Pepper 2015-01-10 11:25:34
咁又唔係嘅, 李超人有無數海外投資選擇, 好似我哋啲中小型企業同投資者, 連去澳門已經驚到腳震, 最多咪去英國買層樓。 但係家陣海外投資都冇乜嘢好選擇啦。 歐元區只係吸收到D垃圾國家, 簡直係海軍鬥水兵, 呢個世紀都唔會好得去邊。 都係香港好
8. 亮劍 2015-01-10 12:25:16
好似噴井射唔到……

大部分近一年成交的私楼,其實無井噴過,即使楼價下滑,都只不過是調整啫。
但呢度不包括你以「太古城或西半山」實呎價,去買沙田或大西北楼;或以同区私楼呎價,入白居易。
9. 亮劍 2015-01-10 12:42:39
1. 亮劍 2014-05-02 09:47:24

現在各地產商點喺香港玩地產:-

長和系-----拒哋應該估計於 2017 - 2019 年應爆煲,但在此之前應有井噴出現,咁他們的做法,應該係唔好入嗰啲要攪幾年才賣得嘅地皮;扣實快將落成嘅樓盤睇位賣;將其他到價嘅資產陸續沽出或分拆。如果我估計冇錯的話,小超會於臨爆前嗰段井噴期,就大手出售下樓宇,然後順手來个世紀大供股籌,補充彈藥以便在災後執平貨。

新地系-----拒哋應該估計後市應該反覆喺呢啲位上落,所以他們會扙著其名牌效應可賣高啲關係,將手上有嘅存貨順勢攞出來賣,然後再襯政府賤賣土地期,來個低吸平倉。

信和系------拒哋應該估計後市不能大升,所以再無勇往直前呢支歌仔唱。

九倉系-----拒哋應該估計後市應該會跌少少,因此拒哋在攞倒預售樓花同意書之後,就快速推售單位,玩火中取栗。

四叔、彤叔-----拒哋盡量唔得失你政府,所以邊個做特首都唔驚,照行照做、照辦煮碗。

太古系------有大把優質收租物业打底,專攪奢侈樓,每月一兩間咁出,唔嗲唔吊都得。

其他中小型發展商-----每間最多都係幾百個單位,輸唔死人!




 
10. 亮劍 2015-01-10 12:43:38
亮劍 2014-05-02 11:45:22

現在各持份者點喺香港玩地產:-

投資者-----若是你認同KS,估計於 2017 - 2019 年應爆煲,但在此之前應有井噴出現,因為有 SSD 關係,咁你們的做法,應該係唔好入嗰啲要鎖幾年才賣得嘅新樓樓花;然後扣實你嘅現樓睇位賣。如果我估計冇錯的話,大市會於臨爆前有段井噴期,到嗰時乜東東狗屎垃圾樓都會狂升,那大家就可大手出售你名下的樓宇,自住走唔走隨機應變,之後就手持彈藥以便在災後執平貨。

收租佬-----若是你估計後市應該反覆喺呢啲位上落,因為一買一賣耗費甚巨,繼續收租方為人上人。

大陸佬------若是你估計後市不能大升,咁就靜觀其變,等發展商同你俾 BSD 才入市,方為上策。

租客-----若是你估計後市應該會跌少少,那麼你應該走去勤力 D 睇樓,希望天降「田雞業主」,俾你殺價一成。

想攪換樓-----邊個做特首你都要住,照行照做先,有多餘錢以及放寬打房才攪樓換樓。

有錢佬------持有大把優質奢侈樓的人,現在政府玩緊你們,逢三退一持盈保泰啦。

自住业主-----每間咪爭銀行幾球,呢幾年低息大家中應執倒唔少啦,唔好話俾我知使Q曬呀,總之淡定有錢剩!
11. Cayman Island 2015-01-10 14:06:59
這兩天看到兩編好文,分別是peter兄的租金分析及另一作者的功能定價,兩編分析對2015樓價都是正面,但連成哥都三退一,真的要載定頭規
12. 向饭民说不 2015-01-10 19:10:16
楼上,今年最大风险是资金流向美元,美元超强,令人担心。
13. 中港老人 2015-01-10 20:32:32
長和系合拼重組再遷册到英屬開曼群島説明超人對香港的所謂一國兩制,司法獨立投下不信任一票,超人是智者,寧信任大英帝國法制,他亦是先知,賣走資產是預示資産泡沫即將爆破,跟超人走無死!
14. 珍惜香港 2015-01-10 22:34:33
珍惜香港

我咪話過,首富講嘢,一定要睇 Original,睇足本囉!啲傳媒同學者,次次都喺咁,重點放哂响啲雞毛蒜皮度,關鍵嘢就 SKIP 哂。我地身為國際金融中心嘅市民,點可以咁膚淺架!大家真喺唔好咁懶,CLICK 下面個足本睇清楚先啦,成個鐘頭喺長咗啲嘅,不過真喺好過睇新聞:

長和系重組記者會答問足本

今次長和系重組,我完全唔覺得有乜嘢負面。尤其喺响樓市方面,首富根本冇睇淡後市,只喺認為地產呢盤生意嘅模式,應該由進取,轉營為保本,喺對香港樓市體質有信心嘅表現。連呢度啲評論,都講埋哂啲乜嘢遷册對香港冇信心、乜嘢樓價冧、乜嘢撤資之類;人地首富都冇話要退,就算喺退,都只喺退休果個退啫!

各位請睇咗個足本先,分析待續
15. 香港仔 2015-01-10 22:41:23
完全睇唔到會跌,自住需求大過天,大學畢業6年,身邊結婚唔多,幾嘅得幾個買到樓,其他租,再者仲有一大班就結婚無地方住,包括本人!真係諗唔到點跌法!
16. keytso 2015-01-10 22:44:29
你吹淡個市,係咪想掃貨先,hehe
17. 按居 2015-01-10 23:19:15
博士近期的幾遍文章應可以粉碎早年被指一路唱好只為散貨的指控。

我對樓市一竅不通,但當最後一批淡友都不敢睇淡時,可能是一些訊號。

「羊群多數是錯的?」

這是老生常談,但像歷史不斷重覆。
其實羊群的選擇很多時都是很有參考價值,如:
- 揸車/行山 邊條路最短冇咁斜
- 買市區、大屋苑、避低層是較優質的
所以我們被羊群決定影響自己決定,因為的確是有幫助的。

但請留意以上的facts是不會受 demand / supply 影響的。
用番上面例子,尖沙咀去海洋公園路程最短的一定是紅隧+香隧,無論幾多車都好;但如果問時間最短就是另一回事,因為它會隨多少車(即 demand supply )而變化。佔中就是個很好例子 - 人人認為路程長咗是一定對的,但人人以為行車時間多咗就是錯 - 因人人都唔敢揸、distort demand supply,結果無咁塞車所以快咗。

正如中、大單位較優質但蚊型單位升值較多(前者不受 demand supply 影響但後者會)。

我想說樓價 (which is product of demand supply) ,當羊群推到極至,很有可能會錯。

本人非常認同PP兄的分析,但我相信有一部份 demand 是羊群製造出來的。以前溝女要講品味講消費,我話現在唔使講咁多,過時過節過weekend帶一班朋友上自己自置物業叫Pizza睇DVD已經夠照。

所以不能不小心!


但請留意
18. 2012年03月16日 2015-01-10 23:56:33
長實集團主席李嘉誠,今早發聲明,表示一旦梁振英當選,長實及和黃集團,仍不會由香港撤資。

李嘉誠澄清,兒子李澤鉅早前只是指與其他地方比較,香港沒有大型項目投資機會。李嘉誠直指,撤資一事是亂說,又指自已愛香港,和黃集團在港投資約佔整體16%。

另外,李嘉誠又表示,不會解讀國務院總理溫家寶,對特首選舉的言論;而他仍會支持唐英年,指唐英年過往有政績,以及有政府工作經驗,當選是對香港好,是愛香港的表現。他又指3月25日一定會投票給他,又未聽過有地產商轉變立場。
19. 否認撤資7月21日 2015-01-11 00:01:27

(綜合報道)(星島日報報道)和黃(013)計畫出售百佳超級市場業務的傳聞,昨日獲得公司證實。和記黃埔昨日發出聲明,表示旗下屈臣氏集團,現正就以「百佳」為主要品牌經營的超級市場零售業務,進行策略性評估,以期為股東帶來最大利益。和黃強調無意從香港撤資, 外間傳言毫無根據。長實及和黃系主席李嘉誠昨日離開住所時回應,「今次為正常的商業活動,請外界不要胡亂推測。」當問及是否涉政治考慮,李嘉誠則搖頭否認,「沒有這件事」。

因應傳媒查詢,和記黃埔昨天證實,屈臣氏集團現正以「百佳」為主要品牌經營的超級市場零售業務,進行策略性評估,以期望為股東帶來最大利益。直至昨天,屈臣氏仍然沒有就其評估設定完成日期,也不保證是項評估會達至任何交易。

對於有些傳言指,出售百佳可能屬於李嘉誠部署撤資,和黃強調無意從香港撤資,外間傳言毫無根據。在評估期間,屈臣氏與百佳將如常專注執行各自的日常業務營運。

李嘉誠昨日早上在寓所乘車出外,遇到守候的記者時,他簡單地說:「今次為正常的商業活動,請外界不要胡亂推測。」記者問到是否涉及政治,或者與特首CY有關,他則搖頭否認,然後離去。

20. 2012年3月17日 (六) 2015-01-11 00:10:36
【本報訊】國務院總理溫家寶日前發表「多數港人擁護」論,令外界揣測民望大幅被拋離的特首選舉候選人唐英年大勢已去。提名唐英年的長實集團主席李嘉誠昨日表示,三月廿五日投票日一定會投票給唐英年。對於有指另一候選人梁振英如當選,長和會由香港撤資,李嘉誠表示絕無此事。同樣提名唐英年的醫院管理局主席胡定旭亦繼續「挺唐」,並指溫家寶言論好中性,認為沒有特別傾向
21. 三月二十五日2012年 2015-01-11 00:15:41

(綜合報道)(星島日報報道)已提名的長實集團主席李嘉誠昨日強調,會繼續支持唐英年,在三月二十五日當天「一定會」投票給唐英年,並指這不只是個人的決定,而是愛香港的選擇。他又澄清上台,長和系會撤資的傳言,強調無論誰做特首,長和系絕不撤資。對於有梁營報章指李嘉誠近日終於與梁振英見面,李嘉誠則指過去數月都未有見過另外兩名候選人梁振英和何俊仁。

李嘉誠昨日先接受電視台訪問,其後又發表聲明強調自己會繼續挺唐︰「我已提名唐英年,我自己認為他的政績和政府經驗對香港人好……我個人由頭至尾,投票那天都投唐英年,不會動搖,這不是個人的事,是愛香港。」

他不回應溫總早前就特首選舉的言論,又透露,沒有聽過有地產商「轉軚」支持梁振英之說,亦不知道流選的機會有多大。

對於有報道指梁振英一旦上場,長和系將撤資香港的傳言,李嘉誠強調絕無此事,直斥「啲人亂講,長和系絕對不撤資,不論誰會當下任特區首長」。他強調自己愛香港,和黃集團現時在港的投資佔整體百分之十五至十六,投資數字涉五十至六十億英鎊。至於梁振英上場後,股市會下滑的傳言,他拒絕評論,但指說法「對誰都不公道」。

22. 珍惜香港 2015-01-11 03:45:45
珍惜香港14/F

關於呢次長和系重組,我本來冇諗過要寫啲乜嘢,因為我認為個 PICTURE 已經好清晰,冇乜嘢好寫。但坊間嘅負面反應,實在令我感到太驚訝;就連博士都話,今次分拆長地上市,即喺對大家講,香港地產唔喺長和系嘅優質資產喎!唔通一個黃虫之患,真喺搞到大家 SHORT 咗?

記者會裡面,有人問首富,點睇今年香港嘅樓市,佢話會好安定,因為美國今年應該加唔到息,就算加都只會加好少。但呢個唔喺最重要,重點喺,香港,今時唔同往日啦!以前,地價貴過建築費;今日,好多新界地方,建築費仲貴過地價。佢冇進一步解釋,但喺呢樣嘢,佢近年講過好多次,而今次講地產,對起樓之類嘅連提都唔想提,反而多次強調集團嘅龐大租金收益。即喺話,以發展商模式經營地產業務,已經過時,應該轉營至一個長線持有資產,以穩定租金回報為利潤嘅保本經營模式

營商之道,薄利嘅話,就要多銷。今時今日,做發展商,成本又高,毛利薄,量少,回報期又長,搞咁多嘢,都喺一次性賣咗去賺你果少少;倒不如人地起,自己買,你起樓賺果啲,我俾埋你又點?長線收租賺番突啦!所以將來嘅長地,會不斷購入優質資產,多買少賣,以長線收租為主。呢種退休式嘅保本業務,同進取型企業管理模式截然不同,甚至喺相反,所以一定要分拆出嚟,先至唔會影響非地產業務嘅發展。

企業萌芽期間,以保本業務支持,無可厚非,但到企業發展成熟之後,呢種支持就會變成寵溺,令企業走下坡。將轉營至保本模式嘅地產業務,脫離成熟發展嘅非地產業務,本身就喺一個順理成章嘅商業決定。而遷册,亦只不過喺基於技術考慮,一個與時並進嘅普遍做法啫。將呢啲嘢,渲染成乜嘢對香港冇信心、睇淡樓市、撤資之類,根本就喺廢 UP。

我反而認為,首富將地產業務分拆,轉營至保本經營模式,喺對香港有信心嘅表現。確認本地物業為優質資產,先至會長期持有,唔會因為現價嘅升跌,隨便變賣。因為優質資產,喺睇價值,唔喺睇價錢;而物業嘅價值,就喺基於佢衍生穩定、長期現金流嘅能力。

如果要搵一個比較中肯嘅撮要報導,可以睇經濟日報呢段片。其實首富年紀都唔細啦,整合企業,為退休、為後人舖路,有乜咁出奇,何必諗得咁複雜?到記者會最後,當然唔少得專誠留一段時間,同大家強調一下,一人一票選特首,喺佢同全港七百多萬人嘅意願,千祈唔好原地踏步!
23. 山高雲低 2015-01-11 10:40:41
珍惜香港兄: 

閣下之見,入木三分。非一般識見,佩服! 
還有一點,就是誠哥哥的風骨,擺明就是唔妥cy。 
勢不同流合污。這與某些因cy當選而站台的次優,誠哥之風骨唔到唔服。 
以後想搞誠哥,no way
24. Oscar Lam 2015-01-11 12:11:18
回珍惜香港兄,

政治上,首富一向對CY政府不滿,加上近幾年香港人的仇富心態升溫,政治環境不穩。經濟上,人工不斷增加使建築成本上升引致賣樓毛利減少。這些原因確實有機會使首富決定在香港減少投資房地產。長實一向以建築住宅出售為主,建築投資商場、寫字樓出租並非長實的強項,以後會否轉型以持有物業收租以主並不見得。

首富是否對香港房地產有信心,則要似乎重組后首富是增持還是減持房地產公司的股權而定。
25. 港樓實在太平 2015-01-11 14:50:58
港島多區都出現大量抵買的樓盤,港島區實在不用增加供應,政府只要在九龍新界增供應就夠了

柴灣非常抵買的樓

鰂魚涌非常抵買的樓

西營盤非常抵買的樓

26. 麗娜 2015-01-11 14:55:22
5. 麗娜 2015-01-11 14:23:22
經過佔中事件,香港的法治情況明眼人便知。另外,香港的樓價確實高,已經是全球數一數二的高。所以小妹認為,重組,遷冊,是減低風險的行動,包括香港法治及政治風險,及高樓價跌市風險,免得將來整個集團給反對派搞垮,因為如果香港作為世界重要城市的地位及前途,現在是見頂,將會回落,以及世界的經濟環境加息風險等,樓價也很大機會會回落的話,把公司身份改變,以及把高風險地產業務隔開,如果樓市真的淋市,也不會拖累集團其他業務的估值。及反對派一日不死,23條不立法,香港政治風險和以前已不可同日而語。這和移民後拿了外國護照,再回來搵錢,有咩唔妥就走是沒有分別的。

回珍惜香港兄:你講的很有道理,但是我認為他主要是避險。避險是首要。
同意Oscar Lam.
27. 珍惜香港 2015-01-11 16:41:14
珍惜香港TO:23/F 山高雲低、24/F Oscar Lam、26/F 麗娜

首富唔妥庸梁,已經喺好明顯嘅事實。記者會中段,有人問佢點睇 CY,佢避而不談;到最後,又有人問點睇八萬五同四萬八喎,佢終於答咗一句:其實,佢都 TRY HARD 啦!

所以有樣嘢一定要讚下自己,叫 CY 做「庸梁」多年,真喺太貼切。呢個人,無論响人格、性格、能力等各方面,都喺有障礙。佢嘅問題,唔喺因為只得 689 票,亦唔喺乜狼英之類,而喺有障礙,即喺,一個「庸」字。佢面對菲律賓總統,面對外國傳媒,都搞到一鑊粥咁,我諗佢面對富豪,都只會喺一隻鶉春。所以,有人讚佢唔同大地產商妥協;其實,佢只不過喺有溝通障礙啫!做咗特首咁耐,有好多現實嘢,點會仲未睇清楚?只不過,能力有限,唔夠料囉!佢都 TRY HARD 啦!

但話分兩頭,香港已經發展成一個成熟嘅經濟體,好多嘢,透明化、規範化、企業化,喺大勢所趨,唔喺一個特首就可以改變。我亦多次強調,今時今日,通過走捷徑,達至以低成本造就成果嘅目的,已經過時。依家生意難做咗,而向上游嘅機會同形式,亦已經大不如前。好多行業,包括地產,都已經脫離咗高增長嘅時期。今日香港制度,對各行各業嘅監管,可謂世界之冠,你唔依足規矩,保障股東利益,大如阿里巴巴,一樣冇面俾。咁嘅投資環境,有幾大風險?唔通歐洲好啲?美國?日本好啲?風險低咗,競爭公平咗,要食大茶飯,自然就冇咁易啦!所以,好多香港企業,去到某個 SCALE,結果都喺踏上保本之路

麗娜姐話,首富要避險;其實,長和已經喺一個多年嘅國際企業,只喺大家當睇唔到,仲一廂情願將佢幻想成一間香港公司。一個地方有幾安全,都要避險啦!人地都話自己唔會喺賣家,會喺買家囉,唔好再砌佢地生豬肉喎!時代巨輪,只會向前;倒不如大家調轉諗下,如果冇庸梁,冇碼頭工人罷工事件,冇黃虫之患,難道長和就唔會分拆地產業務上市?唔會遷册?

我就話,結果,咪又喺一樣!
28. happy小c9 2015-01-11 18:59:06
同意珍惜兄既分析。李氏只係重組長和系既業務而已,不必大驚小怪。

倒係首富諗到做收租業務令我驚訝!難怪近日聽到有內地企業爭取投地啦。唉,失去左長和系出黎起屋,未來房屋供應將會更少。睇黎業主都應該學李氏,揸穩自己手上已有既單位,多買少賣,方為長遠獲利之策。
29. 向饭民说不 2015-01-11 22:08:29

這兩年,和平了太久了,大家忘記了歐美時不時會出一張牌對付中國,那就是制裁。

97年之前,無論發生咩政治事件,無論是香港或者大陸,香港都吾會被歐美和中國制裁。97年之前,歐美在50年代對中國封鎖,89年制裁中國,香港都可以置身事外。

97年之後,如果歐美制裁中國,香港可吾可以倖免?黃屍歹,請回答我。如果受歐美制裁,香港將變成點。

如果今次佔中發生流血事件?歐美有幾大機會制裁中國。香港會吾會倖免。

作為香港人,你要知道,如果香港被歐美制裁或者大陸制裁,香港的金融中心,物流中心將會失去,外資肯定會很快撤退。港幣被追擊跟著大幅貶值幾乎無可以避免。除了某些飯民領導之外,所有香港人將會是失敗者。

30. to 29f 2015-01-11 23:02:46
閣下指出了香港最大的危機,若歐美制裁中國,肯定會助長港獨聲音,希望獨立成國而避過制裁,但實情是香港連水也要大陸津貼,一旦港獨成勢,港元必崩潰,到時一元人仔可能對十元港幣,有樓的可能失業,但也許賣點實金,A股就能清還欠債,但沒有物業的人可能永世也不可能買樓,社會必然動蕩不安。
李家誠還人渣還酸酸地話佔中影響很小,說良心話,這種下賤商人實在早走早著!
31. 亮劍 2015-01-11 23:15:18
珍惜香港兄……
你那篇討論CY的文章小弟看過,我绝大部分同意。
但有一点想同你講講,中央為何揀CY?

習总睇中CY,唔係貪佢做得嘢,而係CY肯聽指示,夠忠心!
喺呢次雨傘革命中,其實泛民班岸居仔,全部都中晒習总的圈套,說句難聽係成個反對派,俾中央一鑊炒起含包散!

呢次中央唔知有無安排無間道喺反對派陣營中,要是無的話,咁泛民應該止倒血。
如果答案是有的話,那麼泛民流血不止的惡夢,開始咋!
32. 向饭民说不 2015-01-11 23:36:01

30樓,李家发财的秘诀就是勾结权贵,最近新鴻基案件已經反映了這個事實。
所以权贵一倒,对他当然极其危险,他当然得撤了,有啥大惊小怪。

李家這種人渣,賺了香港人的錢,然後撤走,仲話到自己幾偉大。

不過自由經濟的支持者,就是這樣,資本主義要實行,難免官商勾結。

港獨是不可能啦,香港只是一個小城市,解放軍一到,問題就解決,問題是歐美制裁者。

所以真系倒抽一口涼氣,李家都可能聞到這個風險。所以先會撤資。

33. 珍惜香港 2015-01-12 03:23:01
珍惜香港TO:31/F 亮劍兄

要聽話嘅,都唔使揀件咁「庸」架!任何一個尊重一國兩制嘅特首,面對重大國事,點會唔聽話?況且,話唔定當日庸梁落敗,黃虫之患,根本就唔會發生呢?不過,冇發生嘅因果,又點証實得到,廢 UP 下啫。

記得我曾經話過,庸梁落台,越早越好,我諗我要收番呢句說話啦!但唔喺我對佢改觀喎,只喺因為,佢提早落台,就即喺縱容果班廢物,對香港嘅傷害,仲大過佢嘅消極施政。總之,佢唔好再亂嚟,唔好連任算啦!

所以話,呢個世界每一件事物,都喺因為需要存在而存在,至於是好是壞,其實只喺主觀角度嘅問題。

有冇無間道,一樣証實唔到;歸根究底,咪又喺香港人,自己嘅心魔
34. happy小c9 2015-01-12 10:22:16
根本邊個人上台都一樣,只要個制度無改變,之後上台既人都唔會有大作為!

點解大家仲會期望有個英明領袖就一天都光晒?容我提醒,依家係行議會制,唔係君主制!香港需要既,係一個可以制衡特首,監管特首質素既制度,咁至可以確保特首重視市民既需要。與其打倒一個之後寄望下一個更好,不如切實改善控制特首上台既制度啦。

美國有集體訴訟權,香港有嗎?點解香港會無?係無人爭取過?定有人爭取過,擁有過,但俾人推翻左?
35. 面對現實 2015-01-12 21:19:49
其實cy並唔一定事先被揀出黎,只係中央唔反對而順著所謂“民意“而衍生出黎,其實梁又好唐又好,就算何都好,中央亦可以有plan 針對性處理,中央內部權力鬥爭亦開始明朗化,中央對港方略只會比從前更易掌握。