地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:9475    回應:2
文亮言

地產商是否應該蝕本賣樓

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年11月20日

  老C是生意人,知道殺人的生意有人做,蝕本的生意冇人做,點解會撰文叫地產商蝕本賣樓,令到所有地產商不滿意,認為老C做地產代理生意,冇理由為了自己有生意而叫地產商蝕本賣樓。老C再撰文解釋,他雖然是做地產代理生意,但以個人身份睇淡樓市,叫地產商蝕本賣樓亦是一番好意,今日唔賣明日可能蝕得更多。不過,倘若地產商真的是蝕本賣樓,在通關之後,購買力湧至,樓價不跌反升,老C又如何面對地產商,我覺得老C唔撰文仲好,無謂得罪伙記的衣食父母,千祈唔好以為自己出糧畀伙記,攞真金白銀出糧的是地產商。

  是否賣樓甚至是蝕本賣樓,是有一條物質不變定律,就是業主實力不足,欠債太多,唔賣樓隨時會變成負資產者,就有機會蝕本賣樓,不過都只是機會,不少負資產者只要按時供款,銀行都不會迫他們蝕本賣樓。如果講實力,香港地產商如果認第二,冇人敢認第一,如果地產商蝕本賣樓,是否能夠賣到一個好成績是其次,但就會俾到一個負面訊息給所有業主,連地產商都睇淡,樓市一定會大冧,唔賣樓就笨,如果太多小業主有這個心態,樓市唔大冧就出奇。嚴格來說,地產商蝕本賣樓是損人不利己,我相信地產商從不考慮蝕本賣樓,賺少一些或者會有可能,老C想多了。

  在二手樓市場的情況也是一樣,現在劈價賣樓的業主大多數只得一個自住單位,由於按揭成數太高,如果樓市繼續下調,他們很容易會變負資產者,賣樓亦無可厚非,但持有超過一個單位的業主,按揭成數限定在四成以內,以這個借貸比率,銀行根本沒有風險,冇風險當然不會迫業主賣樓,所以,大家在市場不時見到將唯一自住單位賣走的業主,很少見持有幾個單位的業主都要劈價賣樓,既然小業主都不用劈價,大地產商又點需要蝕本賣樓。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 元 2022-11-21 09:14:44
我就觉得香港近廿年,地産是傳销

1. 发展商高价投地,似电击心脏,令买家信心满满。

2. 太多人买,又会吸引外地,國内资金加上炒卖

3. 政府又搞“丁权”印花税,太公分猪肉!

但音乐椅始终会停。或者2018已经停咗。
2. 識唔識架? 2022-11-21 10:09:47
2002/2003年,地產商蝕本賣樓比比皆是,最大四個地產商也不能倖免。
天道循環,非人力所能轉移。