地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:13001    回應:0
文亮言

賣樓蝕錢都請食飯

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年10月7日

  今日中午,有錢佬話賣了一層樓,雖然蝕錢,都要請我食飯,佢問我知唔知點解,我話一定是有錢佬幾年前賣了股票,將所得現金去買樓,現在賣了樓,又會將所得現金買回那些股票,相信可以多買三四成,我唔敢肯定,但雖不中亦不遠矣。

  有錢佬話全中,當日賣股票買樓,不少人同佢講股票還有排升,點解要賣,更加沒有人贊成他買樓,現在那些人仲笑緊佢當日買錯樓,今日要蝕讓,如果那些人知道來龍去脈,就應該笑唔出。

  最近報紙經常報道那些蝕錢個案,如果知道那些業主當日是賣了股票然後買樓,就未必會報道,其實,生意是變化很大,不是睇一個方向就可以理解。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼