地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:10014    回應:3
文亮言

點解樓市預測好似天氣預測

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年7月31日

  我曾經問在天文台做事朋友,點解我睇天氣預測,很多時天文台都會話在四、五日之後有40%落雨,而且是連續幾日的預測都是一樣,但結果是四五日之後,連續多日,不但沒有落雨,而且是烈日當空,究竟天文台有冇認真做預測。

  天文台朋友話,天氣預測與樓市預測都是一樣,天文台話在四、五天之後有30、40%機會落雨,與樓市專家話加息令樓價下跌都是一樣,只不過叫大家有所準備,就算冇落雨,沒有加息,亦唔會有人話天文台與樓市專家預測不準確,但如果在沒有預測落雨的情況下狂風暴雨,天文台一定會俾人鬧到失暈,所以,在天文台做的專家有理冇理都會話未來幾日有30-40%機會落雨,唔落雨冇人會理,天文台科學主任又講得啱,我真係未聽過有人投訴天文台預測落雨而結果沒有落雨。

  近日有很多專家預測樓市下跌,心態與天文台主任一樣,除了叫大家有所準備之外,倘若樓市不跌,不會有人怪責他們,但如果樓市真的下跌,專家們就會大大聲講,已經警告了大家樓市會下跌,正是不聽專家言,吃虧在眼前,但樓市專家可能不明白,有一些人是會信到十足十,不但唔敢買樓,就算買了都會撻訂,亦有少部分人嚇到賣樓,不過,即使如此,都唔會有人質疑那些睇淡樓市專家,反之一些人認為樓市可以保持平穩,但如果樓市下跌,就會被人鬧到反肚,既然大家都鍾意聽樓市下跌,專家們亦會順從民意,大家聽到的都會是樓市下跌的聲音,就算樓市上升,亦不會有人怪責那些預測樓市下跌的人,他們都是一片好心,叫大家有所準備而已。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 同樣道理 2022-07-31 20:23:31
去年中所有專家包括C老闆都預測樓價上升(應該用爆升),到年底至少升15%。結果冇升仲跌,咪一樣冇人鬧。下話?!
2. 有對等資訊的人 2022-08-01 13:48:18
唱好不是問題,問題係不經自己分析,不量力而為,又學人上車,之後更輸住走的人才是問題。
3. 引刀一快 2022-08-02 00:04:35
對等兄

有商榷,量力而為,力有自力外力,全靠自力當然好。兄台不見近十年買樓者,唔少都係借樓價上升之力嚟買樓,又或者,被樓價上升之力逼住買樓。