地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:16700    回應:2
文亮言

如果驚加息就一世唔敢買樓

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年7月9日

  有基金經理在報章表示,香港利息上調,港樓易跌難升,我覺得題目很武斷,於是睇埋內容,原來是半年內,港樓易跌難升,這又難怪,因為股市投資者與物業投資者的睇法是不同,辣招都有三年時間,物業投資者睇樓市升跌會以一個較長時間,如果擔心樓價下跌就根本唔會買樓,而不是擔心樓市在半年內易跌難升而唔買樓,這是行內行外人的分別。

   在某個程度上,半年內樓市易跌難升有八成準確,但股市投資者可能不知道,樓市下跌才是入市良機,樓價較平還在其次,最緊要是可以買到較優質物業,而且買家可以享受箇中樂趣,不但可以肆意還價,而且隨時有意想不到的收穫,千祈唔好一定是樓市上升才是買樓良機,業主亦識得反價封盤,地產商亦不會將優質單位推售,所以,如果利息上升而令到樓市下跌,反而制做了一個買樓良機,其實不用擔心。

   如果有人話擔心利息上升而唔敢買樓,可以說根本唔了解利息,所有人都知道,最唔能夠承受加息壓力的就是可以決定加息的美聯儲局,不少分析員亦表示,今次加息快,減息亦快,半年後美聯儲局如果放風話通脹已經受到控制,不但不用再加息,甚至會作出下調,樓市豈不是作出反彈,現在唔買樓,到時不但享受不到買樓樂趣,仲要受業主氣,而且只會買到一些又貴質素又不好的物業。換句話說,又錯失了一些買樓良機。

   有很多有能力買樓的人至今仍然租樓,如果問原因,他們唔會話擔心打仗、制裁、疫情、全球供應鏈失衡,只會話擔心加息,尤其是過去十幾年的低息環境,利息走勢只有升不會跌,因為已經跌無可跌,如果擔心加息,就一世唔會買樓,所以,擔心加息唔敢買樓只是一個偽命題,基本上是擔心孭上一身債唔敢買樓。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 一元 2022-07-09 13:46:08
领导人都讲到明

!!解决住屋问题

传媒吹了咁多少年,楼价近五年都变化不大。
2. 引刀一快 2022-07-09 22:44:49
大陸減咗息,驚香港加息,一於買大灣區喇。