地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:17456    回應:3
文亮言

移民與回流的理由都是一樣

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年6月23日

  有老友最近帶埋子女回流,慶幸可以入到名牌中學,於是請一班朋友食飯。當中有人問當日是話為了子女移民,今日回流是什麼理由。老友早有準備,今日亦是為了子女回流。當日移民時,全家人都有一個遐想,就是子女在當地讀中學,接觸的都是風度翩翩的英國人,去到英國後發覺是兩回事。如果讀私校,情況或者會好些少,但讀私校又點需要全家移民,但讀公立學校就大件事,同學有不少來自阿富汗以及烏克蘭的難民。

  老友見到咁嘅情況,在徵得子女同意之後急急回流,至於子女點解會同意,就是他們經常比其他同學問香港好好哋,點解要過嚟英國。如果他們的國家好似香港咁好,就一定不會移民。

   老實說,現在是回流的好時機,因為香港中小學有不少學位,就算名牌中小學,如果成績不錯,不但不用叩門,甚至學校是非常歡迎回流的人,值得考慮一下。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2022-06-23 21:56:16
十一座順嫂移民楓葉國,就係為咗蒲圖書館,回流,就係為咗研究史忽經,世事何其巧合。
3. 十一哥 2022-06-24 13:31:45
刀刀專科賣海鮮,研究史忽經…都係為咗好好咁鑽研刀刀嘅海鮮。
4. 引刀一快 2022-06-25 03:19:32
十一座順嫂

呢樣啱你,妳努力鑽研喇,唔夠可以叫多幾個俾你鑽研,咁就一世嘞。

公開自認中意鑽研排洩物真係需要好大勇氣,十一座順嫂,你啲牛雜同海鮮,一定好賣,俾個like你。