地產博客 > 蔡志忠 返回
瀏覽人次:45865    回應:43
蔡志忠
2015年11月18日

最安全城市 樓價難大跌

 

蔡志忠

亞洲地產創辦人
香港專業地產顧問商會會長
香港東區工商業聯會首席會長

  法國巴黎發生史無前例的恐怖襲擊,事件震撼全球。最近先進的歐美國家經常發生類似的恐襲事件,難免令人感到擔憂,看來現今世界,平安要比財富來得更重要。有法國遊客老遠跑來香港避難,選擇這裡的原因,當然是以安全排第一。

  近期突然間多了不少人提及安全的重要性,是因為世界多災多難。伊拉克、敘利亞、黎巴嫩等中東國家戰火彌漫,無數人痛失家園,變成了難民;也有些國家或地區經常發生空難、地震、車禍等天災人禍事件,世界似乎變得甚不安寧,難道人類在走回頭路?

  世人追求財富、競逐名利,同時也熱愛和平、珍惜生命,兩次世界大戰對人類帶來的災難,後人仍然未能吸取經驗教訓。所謂怨怨相報何時了,今天無論有多少悲傷,不管受多大傷害,還是該回到正確的道路上,放下仇恨、停止戰爭、重建家園。

  話題回到香港,這個被世人評為最安全的大都市。有幸作為這個城市的居民,筆者不得不要自誇一番,這裡不單是一個富裕的地方,而且是世上最自由的城市,更難能可貴的是,這裡還是全球最安全的地區。難怪香港的房價居高不下,好地方有好風光,房價高昂自有其因。

樓市調整一下更健康

  盡管目前各方評論皆指房價應下跌兩三成,然而事實上,樓價指數卻只下調了幾點而已,想樓市大跌的朋友可能會為之氣結。沒辦法,給一點耐性吧,大家再齊聲唱跌,相信目標一定可以達到,說實在的,樓價下跌已是一種社會期盼,不跌,反倒是違背某些人的意願,社會似乎會變得不和諧。

  筆者雖為樓市好友,但面對大眾的反高樓價情緒,也希望樓價有所回落。一方面,樓市調整一下更為健康,政府辣招得到奏效;另一方面,也安撫未買樓者的心靈,免得以後他們對樓市產生憤怒。社會上少一些不滿的聲音,對政府施政更為有利。

  不過,看事物要一分為二,大家希望樓價下跌的同時,也應該客觀面對現實,以宏觀的態度看樓市。中國人熱愛和平,堅決反對霸權主義,積極結交各國朋友,提倡不管遠親近鄰,都要守望相助、團結一致,如今可說是贏得了友誼。

  也正因為香港是全球最安全的地方,所以不斷吸引內地和外國投資者進駐。紅磡、灣仔和柴灣等全幢工商廈的破頂呎價成交,就是代表內外資金對香港投下了最信心的一票!

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 亮劍 2015-11-18 12:33:21
在此先向巴黎恐怖襲擊受害者致以最沉痛哀悼!
今日經濟日報話,傲璇沽埋最後一伙。
太古半年連出八件傲璇,件件都3億幾起錶,特色就4億幾5億,可見香港有資格買豪宅的有心人確唔少。
2. 有閒錢的朋友 2015-11-18 12:34:29

盡管目前各方評論皆指房價應下跌兩三成,然而事實上,樓價指數卻只下調了幾點而已,...........

有閒錢的朋友, 記得在合適的時機內回購靚樓呵!!!

3. 打工仔 Andy 2015-11-18 12:39:55
香港是福地! 
4. 東方竹 2015-11-18 12:47:52

[話題回到香港,這個被世人評為最安全的大都市。有幸作為這個城市的居民,筆者不得不要自誇一番,這裡不單是一個富裕的地方,而且是世上最自由的城市,更難能可貴的是,這裡還是全球最安全的地區。難怪香港的房價居高不下,好地方有好風光,房價高昂自有其因]

香港唔可以睇得咁淡!

5. 有樓者 2015-11-18 12:51:21

玻頂價仲有冇?不會是真的嗎?有多人認為是造市而已!

"也正因為香港是全球最安全的地方,所以不斷吸引內地和外國投資者進駐。紅磡、灣仔和柴灣等全幢工商廈的破頂呎價成交,就是代表內外資金對香港投下了最信心的一票!"

6. 我同意 2015-11-18 13:15:12

我同意蔡生講法,中國高呼和平是正確的!

"不過,看事物要一分為二,大家希望樓價下跌的同時,也應該客觀面對現實,以宏觀的態度看樓市。中國人熱愛和平,堅決反對霸權主義,積極結交各國朋友,提倡不管遠親近鄰,都要守望相助、團結一致,如今可說是贏得了友誼。"

7. 喺咁啦 2015-11-18 14:19:44

中原城市領先指數 CCL 

146.92 -- 142.14 == 4.78

4.78  ÷ 146.92 == 0.0325 % 

跌咗二個月表現喺咁啦!!!

 

8. 不要盲目看好樓市 2015-11-18 14:19:52
城市安全與樓價下跌是不會掛勾的,樓價只會與供求及經濟環境而變化,請你面對現實,不要再令人失望!
9. DSY 2015-11-18 14:25:49

問︰何時第一次買樓?
湯文亮︰27歲時第一次買樓,當年70年代,買入東半山肇輝臺滿輝大廈單位自住,購入價約29萬元。
湯振玲︰30歲首次置業,以約8,570萬元買入大潭紅山半島4個單位,暫時全作收租用途。

問︰買樓時家人反應。
湯文亮︰家人起初反對,因為樓盤位置不理想,單位樓層太低,但知道價錢抵買,最後讓我自己決定。
湯振玲︰買之前已經與家人分析樓盤利弊,亦有向父親問意見,入市前全家總動員到現場睇過數次樓,確認合心水才買。

有質素的樓唔會點跌,因為有錢人實在太多

天水圍,沙一果D唔代表市場。小妹今年亦入手一件中價貨,間中反省是否遲幾個月入更有著數。無奈第一我不做美聯,二來在我之後同物苑繼有成交但同我價錢差不多,不禁感歎早上會早供完!


 

10. 亮劍 2015-11-18 15:03:11
7楼……
CCL係跌咗3.25%先真。
今年年頭,小弟認為在 2015 年楼市係先升後回格局,由其係新界细碼,因升幅過巨,透支未來升幅,因此要回落 5~8 %,仲以此同朋友輸賭,大半年過去咗,好明顯我徹底衰咗!
輸要認、畀人打就企定,因此我神早找咗数畀 友人。 
賽後檢討,為何呢次升市點解死唔斷氣?
因為我實在太睇少業主的持貨能力。 
上面講嘅業主,除了小業主外,發展商那一部分不能不提。 
隨着長實系呢幾年「涉嫌走脂」,少咗入麵粉後,新地成為投地常客,幾年間他們仲成功入咗唔少「大嘢」! 
由其喺新界西北,更不時見佢手影。 
根據新地於 2015 年 6 月 30 日的業績公布所講,佢哋發展中物業,有 2.210 萬平方呎,其中住宅佔 82 %,咁即係有成 1,800 萬平方呎住宅楼面積,而單單喺新界,呢度就佔 7 成,那理論上即新地在新界有成 1,270 萬平方呎發展楼面。 
如果新界楼平均計每伙係 500~600 呎計,咁即係新地單係新界楼,就潛在21K~25K供應量。 

根據新地公布,佢哋今年在新界賣既楼,係新界東天晉及大嶼山東環,但持貨最重的新界西,好似無出過乜大盤喎。 
峻巒及 yoho 3, 呢度夾埋成 5~6 仟伙,據元朗街坊講,那兩個地盤已經起到顶,有 D 仲拆埋棚㖭。

呢兩個盤D樓花,照小弟記憶,好似吹咗半年,但仲未見佢攞出來賣。 

小弟估矛波呢家心中可能咁諗:「如果正路咁玩,呢兩個盤今年上半年,應該有 2~3 仟個供應啦,但呢家係零,郭氏兄弟你哋真有種!」

新地為何咁看好新西,持重貨唔出仲係咁加注? 

新地業績報告講,今年峻巒第一期有 780,000 呎樓面「落成」,呢個盤以供應细码野為主,呢半年細碼熱賣,但点解峻巒唔開售? 
峻巒係熱門细碼貨,行家就算攞 D 2x 個月,連樁都未打既楼花出來賣,都清倒 8 成幾貨,價錢仲唔錯添,新地呢次真係耐人尋味。 
我初步睇新地公布,佢地今個財政年度起,每年约有 2xx~3xx 万平方呎落成,即每年约 4000~6000 個單位。

但是去到18/19年度打後,因為有南昌2期、元朗站、天荣站、濕地公園及日出4等大盤殺到,以新地盤数睇,香港私楼供應高峰期喺18年開始。 

新地市佔率有 3成幾,大家到時務必睇車。
11. 引刀一快 2015-11-18 15:53:40
CCL跌得少咪即係未開始跌囉。
12. 大寶二寶 2015-11-18 17:43:53
回11 刀兄

至怕最悲觀CCL可能已經跌完咯!轉眼即逝。

共看之,哈哈!
13. 無奈 2015-11-18 18:45:43
未曾深愛已無情?
14. 江河 2015-11-18 19:16:46
 [話題回到香港,這個被世人評為最安全的大都市。有幸作為這個城市的居民,筆者不得不要自誇一番,這裡不單是一個富裕的地方,而且是世上最自由的城市,更難能可貴的是,這裡還是全球最安全的地區。難怪香港的房價居高不下,好地方有好風光,房價高昂自有其因。]
15. 打工仔 Andy 2015-11-18 19:45:15
孖宝兄

所言甚是! 
16. 歷史長河 2015-11-18 20:39:36
打工兄所言甚是,無奈兄甚是.
17. 大寶二寶 2015-11-18 21:01:42
回13 無奈兄

應該係'未曾深跌已回頭'!哈哈哈哈……
18. 真的難大跌嗎 2015-11-18 21:07:50
瀏覽人次 : 879
市區居屋跌穿三百萬
(太陽) 2015年11月18日
樓價跌勢已成定局,曾追貼私樓的市區居屋終淪陷,自由市場價終跌穿三球。藍田居屋康華苑一房戶僅以自由市場價280萬元售出,平絕市區屋苑式住宅,較今年同類同座單位做價高位,低出逾20%。另外,屯門居屋龍門居亦有兩房戶以285萬元自由價售出,低市價超過10%。

近期屢錄低價成交的新界私人屋苑沙田第一城,兩房單位亦再插水至318萬元,較屋苑標準兩房售價高位,低達30%。

19. 大寶二寶 2015-11-18 22:39:50
睇埋哂D生果報,向下日報,夕陽報,剩係比你想睇嘅嘢, 選擇性報導,嘩眾取寵,有時間睇多D,先知市場真實情況,CCL 點解未大跌。
20. 自吹自擂 2015-11-18 22:43:49
還好還有蔡生及蔡生同門力撑,才能確定市況方向!
21. 大寶二寶 2015-11-18 22:45:17
22. 真的難大跌嗎 2015-11-18 22:51:12
瑧環蝕43萬甩手
(文匯報) 2015年11月18日
二手承接疲弱,市區樓再錄零星蝕手及低市價成交個案。利嘉閣梁頌熙說,西半山瑧環低層C室日前成交,單位實用面積約380方呎,以900萬元易手,折合呎價23,684元。原業主於2010年以約943萬元購入單位,現轉手賬面損失約43萬元,5年內跌幅約5%。

而位於藍田的居屋康華苑C座中層12室,實用面積346方呎,作價280萬元連補價易手,呎價8,092元。據了解,網上銀行估價約在350萬元水平,意味今次成交低估價14%。據指,該盤原業主今年8月以約340萬元放盤,及至成交減幅達18%。
23. 真的難大跌嗎 2015-11-18 22:53:13
【晴報】稱,沙田第一城2房減價一成,380萬易手。大型屋苑成交價紛紛下挫,近期在龍頭屋苑帶動下,二手成交價持續向下,其中沙田第一城近期屢屢錄得低價成交,兩房造價亦跌穿400萬,日前有327呎單位,原業主減價30萬後,最終以380萬易手,呎價回落至低於12,000元。
24. 亮劍 2015-11-18 22:56:04
打房政策展開前,香港 D 大型屋苑每年的轉手率有7~8%,粗略估計賣家沽貨原因如下:

楼換楼……可能兩房換三房改善居住環境,亦有可能三房家庭因子女長大成人,玩一開二,呢D客佔幾成成交,乃重要二手盤源。
專業炒家……通常係「老街坊」,對屋苑的行情瞭如指掌,所以佢哋好多時都做到高沽低吸,因到價即沽係地代至愛。
「醒目」租住等……他們可能通過沙盤推演、求神問卜、超級電腦運算,從而得知後市「大事不妙」,因此佢地就先行沽出自住再候低位回補,呢班「醒目仔」都佔成交唔少。
長線投資者調整資產配置……他們有時買股、有時買楼收租、見勢色唔對可能存定期,玩逢三退一。
財困戶……可能因投資失利、健康惡化、失業減薪而急放,經濟好都間唔中有幾%,市道唔好更多,但可遇不可求。
境外人士……因為回鄉退休、賺夠、睇淡……總之賣屋賣田連根拔起,但呢度佔成交不多。

但在打房政策全面開展後,香港D大型屋苑每年的轉手率跌到只有  3~4 %,粗略估計呢家死剩的賣家沽貨原因如下:

楼換楼……因為換楼難度比以前倍增,因此不少賣家採取一動不如一靜方案,但呢D客仲係主流,隨時佔一半成交,還是重要二手盤源。
專業炒家……呢班人不少已經金盤洗手,加上一厘按息神功護體,呢家轉晒做長線收租人士。
「醒目」租住等……呢班「醒目仔」在對上 5~6 年前仆後繼,已經將應該要沽嘅貨,走得八八九九,呢家幸存自住客見別人沽自住死得咁惨烈,而自己間嘢每月供楼支出又所費無幾,地代想再震佢哋倉的難度倍增。
長線投資者調整資產配置……這一年香港無論股市、期市、汇市及商品,無不大起大落,照小弟認識的友人為例,唔輸到裙拉褲甩者,已經叫高手,要是磚頭投資者呢家槓桿不多,現金流仲係正数,咁佢哋大多已買定花生、揸定現金在睇戲,等執死雞。
財困戶……呢排市道唔好,加上傳媒集體看淡,呢類成交真的多咗,劈價盤由此而來。
境外人士……因為炒燶A股、生意失敗、資金鏈斷裂,無可否認呢D成多亦多咗。

呢兩叁個月,上述各項因素夾夾埋埋,出來的現象係:
「你被迫急放,因為無專業投資者同你接貨,唔好彩的話,會被準買家打完心口、再被地代打背脊;但你若要急買的話,因為無乜堅賣市價盤,可能要追價。」

總之呢家邊個急,就邊個要跌錢,市場因此呈現兩極化。


25. 楊正 2015-11-18 22:57:32
請勿盲目睇淡樓市。
不要屢估屢錯。
更不要情緒式去估計樓價。
十年來真多得睇淡者唔少。

26. 奇怪的 2015-11-19 00:39:21

香港約有70% 小業主不會沽空自住樓宇…

奇怪的 包玉剛 家族, 同樣好似沒有沽空資產??? 

1980年,包玉剛成功收購九龍倉集團。包玉剛於1980年代成為首位擔任香港上海滙豐銀行董事及渣打副主席的華人。

1985年,包玉剛擊敗大馬的邱德拔成功收購從馬登張玉良手中取得會德豐控股權,及後伙拍曹光彪霍英東成立港龍航空邱德拔收購渣打銀行

公司:

九龍倉集團55.6% - 九龍倉置業有限公司 - 九龍倉中國置業有限公司 - 天星小輪 - 現代貨箱碼頭(67.6%股權) - 香港空運貨站(20.83%股權) - 連卡佛 - Joyce Boutique - 俊思集團 - C!ty'super - 海港企業 - 馬哥孛羅酒店 - 九倉電訊 - 會德豐地產 - 新亞置業信託有限公司 - 聯邦地產 - 會德豐地產(新加坡)75.8% - 夏利文集團 - 夏利文物業管理有限公司 - 有線寬頻 - (新加坡)旅店置業 - 國際城市集團 - 綠城中國(24.8%股權) - 會德豐旅遊有限公司

住宅: 

君頤峰 - 擎天半島 - 碧堤半島 - 星河明居 - 又一居 - 韻濤居 - 紅磡花園 - 碧麗花園 - 賀賢居 - 種植道1號 - 域多利道60號 - 紅莓閣 - Kadoorie Hill - 港威豪庭 - 倚龍山莊 - The Babington - 富澤花園 - 種植道1號 - 山頂道77號 - 聶歌信山道103號 - Lexington Hill - The Austin

商場:

海洋中心 - 海港城 - 海運大廈 - 港威大廈 - 荷里活廣場 - 時代廣場 - 卡佛大廈 - 食通天 - 金鐘廊 - 新聯邦大樓商場 

工商綜合:

時代廣場 - 永安集團大廈 - 中保集團大廈 - 會德豐大廈 - 港威大廈 - 卡佛大廈 - 都會坊 - One Island South - 有線電視大樓 - 匯達大廈 - One Midtown - One Bay East - 九龍貨倉

中國物業 :

會德豐國際廣場 - 成都國際金融中心 - 重慶國金中心 - 大上海時代廣場 - 重慶時代廣場 - 武漢時代廣場 - 大連時代廣場 - 時代‧奧特萊斯- 無錫國金中心- 長沙國金中心- 蘇州國際金融中心

酒店及會所:

馬哥孛羅香港酒店 - 香港太子酒店 - 香港港威酒店 - 九龍太平洋會 - 美利大廈 

發展中項目:

何文田佛光街與常富街交界地盤 - The Parkside - Capri - 將軍澳第65C1區地盤 -將軍澳第68B2區地盤 - 油塘灣項目 - 油塘東源街5號 - Peninsula East - - One Harbour Gate - 啟德1H區3號地皮 - 九倉電訊廣場重建項目 - 日出康城第五期 - 日出康城第七期(住宅部分) - Mount Nicholson - Island Residence

27. 再生 2015-11-19 01:42:15

我認為樓價會大跌3成,宜家買樓嘅人好蠢,點解唔等多兩年?

如果實行8成人置業,董伯伯關心市民,樓價跌3成嫌少了.

28. 等待中 2015-11-19 01:47:47

樓價快啲跌,香港快啲走社會主義道路,人人有屋住,樓價跌5成,符合社會需求,香港係時候改變制度.

我支持香港團結基金!支持樓價減一半俾年輕人上車!

29. 80萬億 2015-11-19 12:22:02

日本央行結束貨幣政策會議,以8票對1票通過維持貨幣政策不變,承諾以每年80萬億日圓的速度擴大基礎貨幣。

其中投反對票的審議委員木內登英提議,將每年國債規模削減至45萬億日圓,並提議根據有彈性的物價目標,必要時盡可能長時間保持資產購買及零利率。

30. 不會大跌 2015-11-19 19:30:47

樓價不會大跌, 震走弱者的貨源,

未來是強者的世界, 賣出好難買返...

 

31. 該跌了 2015-11-20 01:03:45

應該跌嘅時候到了,今次唔跌3成誓不罷休,憑甚麼唔大跌?

脫離現實嘅樓價就應該改變!

32. 都是贏家 2015-11-20 08:09:28

 

今年買樓者都是強者,

強者, 最終都是贏家!!!

 

 

33. 跌3.94% 2015-11-20 16:56:24

 

一級大鱷唱跌都喺咁款咀!!!

二月前ccl: 146.92點.—141.13點 ==5.97點.

5.9點.÷ 146.92點.= 0.0394 ( 3.94% )

 

 

34. 已是大跌 2015-11-20 17:13:56
樓上:如每月好似你講嘅咁跌,一年跌幾多?用腦諗下!
35. 望東樓 2015-11-20 17:46:56
閣下有咁高嘅EQ真係可喜可賀,可惜小弟係呢方面就真係低啲。我知道響感恩節前農夫叔叔每次見到肥火雞都係質多啲嘢俾佢食。幾個月前四面佛都係好似好和平嘅地方。可惜世事無常。。。
36. 和諧環境 2015-11-20 20:13:39

跌市見功夫!和諧最緊要!

 "盡管目前各方評論皆指房價應下跌兩三成,然而事實上,樓價指數卻只下調了幾點而已,想樓市大跌的朋友可能會為之氣結。沒辦法,給一點耐性吧,大家再齊聲唱跌,相信目標一定可以達到,說實在的,樓價下跌已是一種社會期盼,不跌,反倒是違背某些人的意願,社會似乎會變得不和諧。"

37. 雲在青天水在瓶 2015-11-21 12:29:26
蔡生,城市安全與樓市升跌沒有必然的邏輯關係。

當然,安全城市的樓價,會比不安全城市的樓價穩定。但影響樓市的主要因素是經濟環境和貨幣政策,樓價的起伏是在經濟周期和相應的貨幣政策變動之中進行的。

近幾十年來,香港一直是一個全球最安全的城市之一,但樓市的波動從來沒有停止過。受亞洲金融風暴及港元隨美元走強的影響,97-03年樓市大跌近7成。受美國金融危機的影響,08-09年中跌2成。如今臨近美國加息周期,香港樓市會否再次進入中期調整,可能性很大。

這些都與香港是否安全的城市關係不大。


38. 東方竹 2015-11-21 14:21:22

雲師兄:

以前沒有咁多戰爭及恐襲,歐美先進國家大受歡迎.

今時唔同往日,歐美國家人心惶惶,經常受到恐襲威脅,現在看來,安全生活環境很重要.

我支持蔡生看法,安全城市吸引資金進入!

39. 喜見雲兄 2015-11-21 14:26:02

雲帥兄濶別多時,難得再次出現,目前市道未明,一眾評論大肆唱淡,後市堪虞.

希望雲兄多啲真知勺見益讀者,期待!

40. 無奈 2015-11-21 17:22:36
由法國走來香港避難有點誇大,最怕的是香港人過於鬆懈,缺乏危機意識。


41. 引刀一快 2015-11-21 22:15:22
其實香港對于恐襲係冇乜免疫力嘅,過去冇事最主要係因爲中國做緊美國嘅敵人,對中東國家嚟講係敵人嘅敵人,所以唔係重點攻擊對象,而新疆人來港又卡得嚴。
真正反恐能力,香港唔及大陸,昆明火車站果單嘢之後,廣州管理暫住證即刻收緊,并且有相應措施驅趕無業新疆人,市面上新疆人數量大減,好多香港人會認爲抵觸人權、自由嘅嘢,大陸冇咁多顧忌。
另一方面就係警察,香港警察質素高係人所皆知,但係講到拔槍殺人,估計冇大陸警察咁果斷、利索。拔槍規條、輿論壓力同心理負擔可能都係主因。

42. 80's隊長 2015-11-22 01:19:28
如果有專家同你講,因為segment唔同,客路唔同,購買力唔同,因此豪宅唔會冧但細價樓會冧的話,我可以話比你聽佢一定呃狗你。


當然係邏輯上或學術上係有可能,即係話呢家有錢佬就個個好發,發到豬西咁,所以豪宅唔止有支持,而且仲可能會有升幅,之不過細價樓係因為對大眾market,你唔好問點解總之呢家有錢佬普遍都好L掂,但平民百性就仆晒街個個都食二手飯,係一個咁極端的環境下大家都要放樓求售,但求一死,而有錢佬好勁,有錢係手係要等到淘大跌番到幾十萬一間咁,然后就成幢買落黎,中間就算跌到百幾萬二百萬,有錢,係都唔會執平貨的,所以係一個咁極端的情況下,係無錯的,豪宅係唔會冧但細價樓會冧。


不過我認為市場係某程度上係理性的,即係話假設你係銀行,呢家你見到細價樓仆晒街,一方面我諗都會收遮,所有按揭業務都會變得好保守,而我指"所有"的意思,其實係包括左豪宅以及細價樓?喂講真,你話無跌姐,點知下一步跌唔跌啊,睇住細價樓估價已經回落,公司炒緊人,有乜理由反而豪宅生意會大膽進取,咪玩啦?再者,我有好難諗到一個現像係,香港失業率大幅上升,好多老細走路,好似沙屎咁,日日都話炒人的時間,然後咁样的情況下,普遍老細會特別好景得黎,仲會係大市咁仆街的環境下好多人仲大舊大舊錢去買豪宅?唔通有錢果D人真係傻撚左?傻撚到有跳樓貨唔要,有子彈楂手又唔要 ,死都要谷番落去幾千幻幾億的樓咁样?咪玩啦兄弟。


又有人話加息個市會冧,先唔討論呢一點係咪成立先,但點解加息又會只係隊死細價樓而唔係豪宅呢?當然合理的解釋一定係話細價樓對於平民的負擔能力有好大影響,而對有錢佬就無所謂,話之呢家我借幾千幻幾億,加1厘一年都係講緊幾廿幻息口有限數,沒問題,咁對細價樓又係咪咁仆街絕殺先?


之前都計過類似的野,不過我都唔厭煩再計多次,當一個普通市民欠銀行300幻,30年還的話下表係佢要面對的每月供款:


@2.15 = 11314
@3.15 = 12892
@4.15 = 14583
@5.15 = 16380


一早講過你老美能夠加一厘息的話我諗佢死都未到你死,係少於一厘的情況下,每月都係供多1578元,而對於一個有錢佬睇的細價樓的業主,就算有壓力測試的情況下,佢係認為一個細價樓的業主可能因為比多1578元就會仆街。也許我誤會左,又或者佢認為係會加兩厘息,即係比多3269元的話,細價樓業主就會係咁先,那怕你過左壓力測試搵緊4皮野一個月,你老婆又搵緊3幾皮,你手頭仲有幾十幻應急錢呢D,通通唔撚計,離地咪就係呢隻。


再睇番今時今日的政策,所有野都傾斜去幫助買細價樓的情況下,就算最近市淡左都好,只係其實D人等待所謂的冧市而無再講,但其實冧市並沒有來,要冧的話豪宅更無可能獨善其身,能夠有咁样定論的人,應該都係果D係扒房鋸住扒食住龍蝦的人,去討論呢家面包鋪的包食唔食得飽人的行為。


個人認為細價樓所吹的淡風將會係明年小陽春前完結,想上車的人請記得盡力搵平盤,否則下一個升浪又係會令你追唔切。
43. Desmond 2015-11-23 01:23:07
同意37樓雲兄的見解,城市安全只是衆多影響樓價因素之一,不能說安全城市樓價難大跌,你看澳門也是安全城市,為甚麼其樓價在二年間跌了30%?