地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:68182    回應:116
文亮言

慎言的預測(1)細價樓是不會爆煲

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2015年3月25日

  我近日寫文章可能太過火爆,得罪了很多人,有網友叫我慎言,我認為他說得相當正確,我們做評論員,大家喜歡什麼我便寫什麼,點解要得罪人,從租管,細價樓爆煲論開始,到財務公司,銀主盤,已經得罪了不少人,不少網友已離我而去,長此下去,網站亦會叫我離去,為此,我將會寫一系列的慎言的預測,老實說,這不是我的專長,叫我做第十個人就叻,不過,我會迎合大家口味,努力寫慎言的預測。

  第一篇,當然是逆細價樓爆煲論,我回想當晚,瞓唔著,心緒不寧下寫了「細價樓爆煲論」,令到很多人心緒不寧,尤其是那些剛剛買了樓的人,他們鬧我,話已經睇了我的文章五年,最近扚起心肝買樓,誰不知我轉軚,話細價樓會爆煲,他們當中有人嬲到連我的簽名書都掉了,真的是罪過,其實,我只不過是危言聳聽,語不驚人死不休,細價樓點會爆煲,不過,我始終有點不明白,點解睇咗五年都唔買樓,我一寫細價樓爆煲就立刻買。

  市場上的購買力大到無倫,就算政府努力增加供應,都跟不上龐大需求,更何況特區政府出名假大空,沒有可能每年提供二萬個私人住宅單位,在供不應求下,樓價只會上升,就算政府再出辣招都沒有作用,而細價樓需求更是各種住宅單位之最,就算去年升了24%,今年首三個月最少升了5%,但距離樓價的頂峰還遠,怎樣說都不會爆煲,尤其是細價樓根本不會爆。

  我說買細價樓的人向財務公司借錢要付很高利息,完全是老作,根據網友提供資料,財務公司的按揭利息與銀行差不多,大約年息3%,並且可以提供九成按揭,三十年還款期,而且,財務公司的負責人大多數宅心仁厚,就算客戶一時未能清還欠款,他們都會耐心等待,不會沒收欠債客戶所按物業,細價樓又怎樣爆煲。

  我說香港經濟轉壞,空置的舖位多了,其實,是我誤解,或者令到大家誤解,香港已經太多自由行旅客,就算我們的驅蝗英雄怎樣努力也驅不了,怎可能說經濟差,而且零售業很難請人,沒有人做工,做生意的人索性連舖位都唔租,所以空置的舖位多了,是經濟大旺的象徵,有如此興旺經濟,細價樓又怎可能會爆煲。

  大家啱唔啱聽,唔啱聽我可以再改進,改到啱聽為止。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 中產 2015-03-25 08:38:20
忠言逆耳
2. 同意1/F 2015-03-25 08:42:03
忠言真的逆耳,博士完美地示範了!唉!
3. 洗乜理 2015-03-25 08:48:58
d廢人呀,淨係識炒賣,買磚頭,對香港經濟民生一d都唔顧!博士理佢地有失身份
4. Bill Bill 2015-03-25 08:50:55

哈哈哈哈哈,一睇篇文章笑左
博士先焗杯菊花茶下下火,寧定心神先

5. 正苦工 2015-03-25 08:52:35
I like the title
6. 博士,可唔可以 2015-03-25 08:55:08
寫一篇慎言的預測的同時,寫一篇你真實的見解,謝謝!
7. 重申一點 2015-03-25 09:08:20
重申一點:爆唔爆唔係網友寻日care話題,其實大家寻日只係話你所講的爆煲理申唔充份姐,今天你又玩離題了,唉~
8. 123 2015-03-25 09:11:19
哈哈!湯博士,呢處太多好友及經紀了....
9. 自我安慰 2015-03-25 09:12:20
講埋啲悔氣說話,太幼稚吧!
10. Cayman island 2015-03-25 09:14:01
Dr very funny
11. 收租王Tony 2015-03-25 09:18:01

其實我地都係靠收租搵食,大家同一陣線咪幾好,

你有你收大租,我有我收細租,河水不犯井水,做乜鬼救世主拯救萬民先得架,

一時又話細價盤爆,又話推細價樓租管乜乜乜,又話3個月後細價銀主盤爆煲1萬個,

唔知就真係俾你嚇死,知道既就真係得啖笑,

你時好時淡,只會嚇到本來可以上車,但真心睇你5年又仲未上車既FANS,

我都希望你既預言或分析會中,不過等多一年都唔中既話,

到時佢地開始唔信你,而到時又真係到左CCL200先上車既話就真係.......

 

買樓係一生人最重要既決定

 

可能博士太多物業,買到麻木晒唔明..

 

錯過左可能唔會再遇到同一次上車機會

 

你寫文咁多人睇又咁有影響力,

 

希望你認真d寫,咁先真正幫到人,對得住你d FANS~

希望你明我講緊乜...

12. Weixin qq 2015-03-25 09:19:00
http://mp.weixin.qq.com/s?__biz=MjM5MjAzMTA2MA==&mid=204492334&idx=4&sn=2d7c312a010357e08ace73f90139e5ad&scene=2&from=timeline&isappinstalled=0#rd

李光耀对香港小商人以顾客为尊因而设法满足顾客需要的做法,颇为欣赏,但他对香港大生意人的经营哲学与视野,大不以为然。事实上,李光耀对香港地产商的看法,与笔者颇近。他指出香港人口倍于新加坡且有很多南来的优秀人才,这些俱为新加坡望尘莫及。但这些人的后辈,“独沽一味”地产发展,而现在他们已回内陆发展(页143)。李光耀指出,香港商界除了物业发展商和市场炒家,什么都没有。
以不屑的语气问,李嘉诚可有制造一件营销世界的商品?没有。他投资地产,收购港口、超级市场、电讯公司,十分成功,然而他不过顺市而行,即什么行业当红便进入该市场,言外之意是缺乏创业家的眼光和魄力。笔者对此说不敢苟同,以李嘉诚是唯一一位放眼世界而且身体力行在国际商界大展拳脚的香港企业家,创新当然难能可贵,但在海外开拓经营海港、电讯以至洪水公司,又岂是易事!哪家香港公司最成功?李光耀认为应推冯氏昆仲经营的利丰,可惜其经营的不过是现代货运连锁店的“物流业”(logistics chains),他们不兴办工厂,因为自知无法在竞争剧烈的市场中立足(页147-148)。
光耀指出香港经济因为吸引了无数“中国制造”的企业家(指解放前后挟资金技术及企管经验南来的内地企业家)而起飞,新加坡完全缺乏这种人力资源,他慨叹新加坡独立初期的社会中坚分子只是一批农人的后代,他们之中有的成为贸易商,有的成为专业人士,当然有的成为创业家……但在他治下,新加坡的经济成就终于与先天优厚的香港并驾齐驱。事实上,不是长他人志气,在笔者看来,香港经济可以拿出来“炫耀”的,除了物业发展(尤其是会自动膨胀的楼面面积),似乎没有什么其他成就足以骄人了。新加坡人经营的酒店,现在到处都见,其制造的若干消费用品,亦在国际市场上占一席位;可是,香港有什么本地制造的东西打进国际市场?答案不是没有而是不多。
13. David 2015-03-25 09:23:35
印象中博士唔容易生氣,今次真係動真火,其實問心無愧已經可以,又何必价懐其他人點講呢。
14. 李光耀 2015-03-25 09:27:23
他說中了, 香港人知而不為,是慢性自殺!  炒家、收租佬真可恥!!
15. 打工仔 Andy 2015-03-25 09:30:44
博士 早晨,

沒有回應的未必走了, 只是消化緊博士的文章!

我覺得博士無必要改變來迎合讀者, 否則真的可能讀者會減少呀!

16. 小讀者 2015-03-25 09:35:21
有好多時事評論員都經常比人鬧, 但佢地言之有物, 清心直說, 有自己態度同宗旨, 一直以來靠自己打拼, 冇家族人事既庇護, 所以一路以來鍛練好堅強意志. 

佢地唔會沽名釣譽, 唔求語出驚人, 唔會撩事鬥非, 唔會死不認輸, 唔會呃自己係為神功為第子, 唔會以為自己係救世主. 

正所謂窮得有骨氣, 富要具風範.  若為人老闆, 父母者更須有氣度同胸襟.


17. QQQ 2015-03-25 09:43:36
湯博士不要因为某人係儍,而令自己隨波續流的變儍。
正所为 all man die, why they still alive
咁多人士,又唔佢地士.
請繼續寫,不要寫以上的廢野,我地要你獨到見解。買樓唔買樓,純個人行为,赖不得人


18. 物業初哥 2015-03-25 09:48:19
博士,包了糖衣的謊言我們不要,溫水煮蛙的浸在自我良好的感覺中最是危險!!

期待博士寫回真實言論,我們要的是事實!

19. 博士請三思! 2015-03-25 09:50:02
博士,我看你的文章已有二年了但很少回應留言,不論喏吾喏聽,我都希望能聽到你真知灼見的見解,並不是假意奉迎某一些人的喜惡而寫出你違心之言啊!假若如此,就如隨波俗流地失去意義了。請三思!
20. 不同意 2015-03-25 09:54:15
博士,其實讀者都跟了你的"第十個人理論",  就係同你包拗頸, 哈哈 !
21. pp 2015-03-25 09:55:40

Dr Tong's status and position is very important. Your message will affect the small investor, property owner, buyer, the rental tenant and the Government's decision leading to the great change in property, rental or even encornormic market. "細價樓爆煲論" and "三年內將會有一萬個銀主盤...香港在2003年有超過十萬個銀主盤" let people recall the very bad days of 2003 during SARS. Everyone start to save money to prepare the bad days come.

In this few weeks, the rental market and private small or middle size property market (old flat) was suddently quiet. The econormic status of Hong Kong was also quiet. More people waiting for the down turn of property price and rent. Hence, if Dr Tong's message continue affect the heart of people and the Government policy, that absolutly will do harm of Hong Kong. Not only property price, but also econormy.

22. 引刀一快 2015-03-25 09:56:29
6樓兄台

好意見!
23. Raymond 2015-03-25 10:13:03
投資市場從來千變萬化,物業市場也不例外。若然原本利好的因素現在有跡象開始轉壞,又或現在出現一些少為人知的潛在風險,而這些風險更可能日漸惡化,因此,由睇升改為看跌,此乃十分正常的事。 我並不期望湯博士寫一些純為取悅讀者的文章,希望你繼續寫你看到的東西,向讀者提出預警,謝謝 !
24. Richard Tong 2015-03-25 10:15:20

Dr. Tong is so kind to make a joke in order to soften the anxiety of the new small flat owners. But, remember and take it seriously:  忠言真的逆耳, however, it is good for you guys....  Smile...

Have you witness the slump property that kill you half of your wealth in 2 to 3 years?  I did.

Have you ever hoped that your property will rebound in a short time, but in the long run, lowered in its price continuously for over half a decade... I did.  So , it is a circle game....  up and down, down and up....

25. 明仔 2015-03-25 10:15:21
湯士,我十分佩服和尊敬前輩你,不需要理會其他人講什麼,佢地已盲目地認為楼價只有升,亦不再理會潛在問題,陸東先生亦講过樓價會大跌,為什麼那些人不説他不是呢?对現在批評湯士的人很失望。
我亦是一名小投資者,有數個物業和車位
26. 莫名其妙 2015-03-25 10:22:56

今日博士急轉彎,本已跟你擬定的新標題已不能用
香港樓市如 German Wings,急降再解體 (RIP)rest in pieces.

27. 粉絲 2015-03-25 10:23:55
6/F 真實的見解十卜十卜
28. Samlok 2015-03-25 10:31:30

博士近來的文章跟以往有很大分別,是否請左槍手?令人百思不得其解?

30. 粉絲 2015-03-25 10:35:01
博士我又唔制, 我又要聽我想聽的
31. 中女社社長 2015-03-25 10:45:26
如果博士說250尺以下會爆煲, 我沒意見, 因為以尺價計此類樓宇已經是天價, 但也請博士留意, 香港最大需求的是B類至C類, 這是近年發展商什少建造的單位大小

順帶一提, 2003年香港負資產個案錄得1000000宗以上, 而銀主盤累計數量為5000-6000戶. 在那時5000-6000個銀主盤已經反映香港經濟己達非常差的境地, 如將來有10000個銀主盤, 那我現在應否急急沽貨離場?

香港物業報告2015即將出版, 可以提供數據佐証
32. law student 2015-03-25 10:48:09
博士的文章其實接觸面較以前闊了.
早兩日有個唔太熟的朋友send了一條link給我, 煞有介事地說近日發現了呢個作者的文章寫得唔錯, 我一開, 笑了一下, 原來就是博士的文章.

33. 蟻民 2015-03-25 10:54:08
湯博士, 個人一向尊敬博士敢言的作風, 根本無需迎合大眾口味!
34. 旁邊鳥 2015-03-25 10:59:51

唉, 做回自己, 寫你衷心意見, 任何評論人的文章都有人認同, 有人反對, 何必介懷呢.

35. 人人 2015-03-25 11:04:49
樓需求大多無論-----呢個point  好好笑! 

D酒店入住率好似跌緊woooo..
房間減價20%。

依家金價平,D大媽点解唔搶高佢?
要1900元個陣時先搶!

人心難敵心魔!愈高愈買,愈低愈沽!一場空!


36. Kitty Ng 2015-03-25 11:08:32
博士點可以對住班PK財仔打手同埋地產經紀跪低㗎?
37. 流浪漢 2015-03-25 11:16:26
point呢?無一次講到個point出黎。
38. pp 2015-03-25 11:24:31

There is not a good idea to blindly support or against Dr. Tong's old and new message about "「細價樓爆煲論」or "慎言的預測(1)細價樓是不會爆煲" .

Dr. Tong you may let you assistant to help you to search for some supporting information before come to a conclusion of 細價樓爆煲論」or "慎言的預測(1)細價樓是不會爆煲" . That is the truth and fact. Never only use estimation as conclusion. Otherwise, many new fans will be "嚇死".

Dr Tong, your are a clever and bright gentlemen and need not further argue to the dead end. May be you can tell us your comment how the Government can effectively control the Private  finicial company and prevent over loan. I can see that the Government seem doing the wrong direction. The more he tighten the bank, the more business will be shifted to the finicial company. That's exactly the key point of 「細價樓爆煲論」if the Government keep on doing the wrong thing.

39. 流浪漢 2015-03-25 11:29:17
寫爆煲論無point,慎言的預測?都係無point,高手!
40. 山中奇人 2015-03-25 11:34:07
博士是真淡或受壓呢? 突然轉軚怪怪的....

敢問, 這情況:
1) 收租的, 應沽投資樓嗎? 如是, 沽回報較低的? 或全沽Cash is King?
2) 上車的, 應上嗎? 等跌? (以前唔係講過等跌都好大風險咩)
41. Feeling 2015-03-25 11:35:28
博士若如此做,就好似 思覺失調,,,,,  唉! 
42. 人人 2015-03-25 11:39:55
其實你地要求幾好笑!

1,資料收集呢D嘢要個幾百億身家既人做,四叔誠哥講樓市股市,你又唔叫佢地攞証據!

2,你地要証據,未自己找,去反駁博士,人地唔收$都冩,奉旨嘅!

3, 他地老細會自己做excel去prove 自己諗法?老細永遠心中有數,做excel 呢D嘢梗係fans or D靚去做攞!

4 ,你地不贊成博士想法,米當佢發瘋!要博士做那麼多嘢去rntertain你班大帝!儍的呢!


43. 亮劍 2015-03-25 11:42:04
湯博士……呢幾年小弟喺你呢度留言,本著一個宗旨,就是「有嗰句、講嗰句」,雖千萬人吾往矣!
早幾個星期,其實我已經壓下注碼,喺细碼楼會爆呢度,即如果8月份新界A的指數比2月份同類指數高,我就要嘔罐细仔奶粉出來,而且牙較都輸埋!
總之在呢一刻為止,小弟都是站在你呢一便,請繼續寫你認為對的事。
44. doraedog 2015-03-25 11:42:05

博士動真火因為care網友意見,這是好事,亦是我們的幸事。

博士近來看淡樓價,我打從心底極希望他的言論成真,讓我可以上車。但我實在覺得博士所持的理據有點偏頗。在經濟環境好的時候,大家打工的有薪金,做生意的有錢賺,都能支付得起供樓。而息口問題,97年前都是十幾釐息口,但樓價照升不誤。至於銀主盤,小弟以前沒太在意樓市,只記得03年經濟低迷時才有大量銀主盤出現。

小弟明白加息會讓一部份單位,因過度借貸的業主供不起而變了銀主盤,但在經濟環境好的時候,這些銀主盤會很快被市場吸收。例如我身邊很多親戚朋友,他們都有一筆資金等待合適機會入市。從這側面可以看出現在民間資金是很充裕的。

 這裡的網友臥虎藏龍,都有他們主觀、獨特的見解,不像我別人講什麼我就聽什麼。他們當中很多都和博士唱反調,甚至冷言冷語,但博士應該有這些高水準的網友為榮。況且,你以前不時也會嘲笑某位大師,對嗎?

繼續期待博士的鴻文

45. 人人 2015-03-25 11:43:04
做生意有$賺?


46. 蜕变中嘅懒人 2015-03-25 11:43:31
懒人覺得時勢造英雄,準確啲講應該係時勢將人才造英雄。

李光耀先生是一個生正其時、死於其時嘅人才,所以其後半生光芒四射於世上,好一個令人仰慕嘅"温柔獨裁者"。

要建設一個百廢待興、民智未開嘅癈墟,一個亷潔而真正愛民嘅獨裁者,成就肯定千、百倍於一個亷潔而真正愛民嘅民選執政者。

但當癈墟已有長足發展成為先進地區、民智已開、精英無數時,獨裁者雖一如既往亷潔而真正愛民,若因驕於既有成就、仍堅持既往思維,不識得功成身退;飛鳥盡、良弓藏;狐兔死、走狗烹嘅千古智慧硬道理,其結局也可以甚為悲慘。

人才若生不逢時、死不顺勢,結局就難以逆料。
47. Hongkong People 2015-03-25 11:43:56
李光耀對香港商界不以為然的態度只顯示他是老一輩的想法,舊經濟的模式,利豐係好,但比較長實和黃尚差遠了; 產品嘅介定除咗一件件嘅實質產品,亦包括軟產品如服務業及文化產業,呢D第三產業嘅輸出係星加坡望塵莫及,而第三產業者嘅興盛,有賴優質嘅人力資源,係呢個範疇,星加坡難與香港比較;李光耀以佢嘅智慧冇可能唔明,但選擇性挑出香港第二產業嘅不足,可能係為星加坡貼金,老實講星加坡除第二產業比香港好,仲有乜可以比香港好.
48. 理性人 2015-03-25 11:54:05
在這裹做淡友是十分勇敢的, 看引刀兄便可知一二.
以前呢度有人一做淡友, 好友們立即群起而攻(最慘很多是無point的, 例如那些什麼數據王PP只懂在excel plot兩張圖, 便以為自己未逄敵手, 貽笑大方), 無他, 利益所在, 今天博士應有所領會人為左利益真係可以去到幾盡, 反轉豬肚亦等閒.
但想深一層, 好友們都是值得同情的, 想起03年時負資產0的BBP新聞便可知好友們心裹是十分慌張, 所以一定要痛擊淡友, 心理才能平衡一點, 明白他們的可憐處後, 博士亦無需太介懷.

49. Peter Paker 2015-03-25 12:07:53
亮劍兄,我認為我收硬你罐奶粉,haa haa haa.......
50. 傻P 2015-03-25 12:09:02
to 42 人人

兄台高見, 唔好話博士, 我呢0的中層管理都唔會自己走去plot圖, collect data; 有需要既, 一定係叫0的細既做, 呢0的唔係階級觀念, 而係我既時間係用黎think big picture. 係0個0的你大公司做開小人, 每天要做埋0的低級野既人先會心理唔平衡, 叫人去同佢一齊去plot圖, collect data.
51. 打工仔 Andy 2015-03-25 12:09:06
現在d樓實在太貴, 一d都唔值得買, 租樓最安全, 一世租樓最好!
52. 大寶二寶 2015-03-25 12:11:47
回打工仔兄

連你都係咁,又何必呢?唉……

共唉之……
53. 打工仔 Andy 2015-03-25 12:13:55

孖寳兄

講下反話, 講下笑姐!

共笑之, 哈哈哈!

54. Like 2015-03-25 12:16:37
寫得好得意! Like!
55. 路人 2015-03-25 12:21:27
其實博士只需講自己的睇法, 不用理別人, 話到底, 神都未必知樓價走勢
信不信自己決定
56. abc 2015-03-25 12:28:12
大把人揸住一千幾百萬等住入市,邊有得跌. 
供應好明顯係唔夠,上升的租金已反映出來.
博士今日所講其實係真實情況,虛則實之,實則虛之.
57. PP法子亮劍發言人 2015-03-25 12:34:03
博士, 咁咪好羅, 呢0的先係真實情形, 寫番一0的我地喏聽既野, 無謂同我地作對. 自討苦吃.
58. 村長 2015-03-25 12:34:19
唔係話唔比你唱淡, 查實好多人都知我都係淡底, 正睇實強美元影響.

但唱淡都要有理據, 大膽假設絕對冇問題, 但亦要小心求証先得. 我自己年年都搵 D 利淡理據去說服我自己唔好過於進取. 

博士近期的 12000 宗4按, 10000個銀主盤, 仲要只針對細價樓, 你 D 豪宅就非常安全, 實在係同現實有極大落差, 令人大開眼界. 

60. 亮劍 2015-03-25 12:43:38
PP兄:呢家唯有希望新鴻基地產,喺來緊嗰幾個月,盡量推出佢哋旗下D新界细碼楼出來,對殘個市啦!

否則我都要買定奶粉先……哈哈
61. 亮劍 2015-03-25 12:49:47
57樓……
小弟呢個零月對细碼楼大市的睇法,已經同法子及PP不大相同!

细碼火柴盒回少少當畀面啦……
63. 自我安慰 2015-03-25 12:56:07
To 31/F 中女社社長

同意你嘅講法,一萬個銀主盤?要差過2003?黑天鵝都唔夠力啦,或者哥斯拉來訪本港。
如果差過2003,到時湯生都變負資產,預估到差成咁?湯生點解仲唔大舉出貨?反而仲掃幾件紅山半島?唔通湯生認為一萬個銀主盤都只會局限係細價樓?而中大價樓卻可以獨善其身?要哥斯拉出瑗香港,仲要只爆細唔爆大,比科幻小說更科幻,O晒嘴。
64. Oscar Lam 2015-03-25 13:08:25
湯博士,

博士文章隨心所欲,內容海濶天空。這就是博士的風格,為何要改變呢?

作為博士的忠實讀者,我們不會離你而去,但也會堅持說出心中所想,百花齊放。

對於刻意攻擊之言,衷心希望博士不要理會。只有這樣,才會寫得開心。

博士加油!
65. Peter Paker 2015-03-25 13:10:22
To 村長

強美元下的樓市及香港利率變化,兄台與我的想法有點類似,不同的事這兩張圖背後我有更詳細的答案



66. 村長 2015-03-25 13:23:07
To PP

我擔心的唔係加息, 係擔心 通叔叔
67. Peter Paker 2015-03-25 13:32:33
歐美日有否通縮我唔知,香港應未有耐,起碼供不應求下租金對通脹應是一個很大的支持

不過歐美日如真的有通縮,我估佢地應大印特印及再減息




68. Peter Paker 2015-03-25 13:35:45
但過去一年,人民幣冇升跌,香港 cpi 有以下增長,其實已不錯

香港仍是繼續負實質利率
69. to 65 PP 2015-03-25 13:37:18
所以人地話你留喺低層思維,cannot think big picture.
而家仲講加息。歐洲零通脹,美國推極推唔上通脹,中國收縮緊。通縮唔緊要過加息?
70. 網主 2015-03-25 13:39:26

博士:

網站叫你離去? 即是叫我先離去? 一笑。

慎言的預測 ?  這個網很多, 可惜, 瀏覽者很少。

http://www.property.hk/news_content.php?author=PHK_NEWSPAST

71. 新牌仔 2015-03-25 13:48:32

博士,

豈能盡如人意,但求無愧於心,多謝你無私分享!


72. omega 2015-03-25 13:50:51
究竟, 湯博士是因為見到 "財仔太癲太槍狂" 所以得出 "細價樓將爆煲" 結論, 還是係因為覺得 "樓價太癲" 才想出 "財仔爆煲" , ? 

我唔係湯博士肚裡條虫, 我就唔太知湯博士的思考模式是甚樣.  

希望是前者, 而不是後者. 





73. 流浪漢 2015-03-25 13:52:06
唔明點解咁多弱智覺得自己好嗨LEVEL,多謝你地先可以做就我地,THANKS!

74. Peter Paker 2015-03-25 14:00:33

To : 亮劍


A 類有31萬件、B類有49萬件,16果D拆細盤有幾多件呢?

75. taobaomaster 2015-03-25 14:22:30
To PP,

居安思危, 支那技術上應該已經通叔, 香港 cpi 應該已經下行中, 問題係幾時實質利率幾時消失.

我以前研究過, 當香港 real mortgage interest 升到 4-5%, 香港樓市就會趺. 

咁而家香港距離 2% real mortgage interest 仲有一段距離 (而家係 -1% 倒), 暫時都未洗太驚青住, 不過我估計, 如果美元強勢持續, 支那經濟又攪唔掂, 大約2年內應該會到 trigger point.


76. 黃腳 2015-03-25 14:24:07
發老皮? 既然博士認為自己見解是對的, 不用天天直線及曲線的, 時間會證明. 冷靜才寫得出好分析評論啊
77. 閒人 2015-03-25 14:27:20
清者自清, 留待時間證明, 何需燥在一時?
78. 肥婆四 2015-03-25 14:44:50
好X底死的手法,樂在其中!
79. omega 2015-03-25 15:02:20
不得不提, 通叔是一個好鬼異既數量...

所以用CPI 去 side by side 比較樓價要好小心,  因為 住屋 佔CPI 的比重很大, 太約是 1/4. 

即是說樓價 & CPI 既 相關係數 (Correlation coefficient) 係好大. 通叔等同樓跌, 通脹等同樓升. 



80. Anne 2015-03-25 15:08:18
支持您去寫應該寫的!
81. 傻人 2015-03-25 15:17:58
     細樓價一萬三千蚊呎,直是世紀大騙案。

     博士先生: 題目夠驚人掛。 七十年代,是信報讀者,林先生嘗說' 鬱金香泡沫',雖然鬱金香難與樓宇相比,樓宇有生產價值,鬱金香都可以炒到咁爆,難怪炒樓了。

     我感覺買樓,有點像買期貨,比3成按金,如果跌3成,理論上已經被斬倉離場,樓宇好d,未有聞也。但是一賭三十年,買咗樓十年,都未過危險期。

     博士心之所謂危,宅心仁善,提出警告,反遭狂噬,氣結必矣。

     博士正是:   曲突徒薪亡恩澤,焦頭爛額為上客。
82. 發哥 2015-03-25 15:33:34
為何湯兄自打嘴巴?
83. 預測愈辯愈明 2015-03-25 15:37:30
真不明博士為何容不下別人對佢d怪論批評呢,這平台就係要比大家針對樓巿睇法互相比comments,如果係單一論調的平台我才不要! 講真博士昨天篇野都唔知點出得街, 怪論連連, 根本當睇的讀者智力有問題, 今日整篇晦氣論, 連梗存的氣度都冇埋, 一個字'輸'了
84. 收租王Tony 2015-03-25 15:41:59

其實博士唔使改到迎合好友讀者口味,因為而家睇你寫文既多左好多淡友,唔知你知唔知,

所以唔使迎合我地好友口味,你繼續唱淡就會多左好多合佢地口味既淡友讀者,

繼而就會換左另一批淡友做FANS,好友心灰意冷果陣就會走...

 

你可能覺得呢排得罪人多,正常的,好友淡友不嬲都唔係同道中人,對立係正常

 

只要你身邊d好友換晒淡友,自然朋友原來好似7-11咁,梗有一個係左近

 

我地好友都會唱淡,只不過客觀環境數據未係時候,到我地唱淡既時候可能都同你一樣

只不過你早得濟姐

 

忠言逆耳....未上車的好自為之....

85. 人人 2015-03-25 15:47:44
通縮-----金價油價原材料現在走勢如何!

還說什麼加息/QE 非常out ?

依家係oversupply period , 人手/建築材料隨著technology 來下降,

地價等政府解決。


86. 元朗仔 2015-03-25 15:57:07
我認為梗係唔好買樓,一於租樓最安全,我個人覺得一買就大跌,大家忘記了97年嗎?一買就負資產,租一世樓就最安全,非常同意人人
87. Ed 2015-03-25 15:58:19
近來生果日日轉載,多了不同質素的讀者。
人能力越大,責任越大,壓力越大。
望博士繼續清心直說,湯名正大!
88. 路人甲 2015-03-25 15:59:31
看到一半真的笑了出來
博士只是好心把自己的觀點寫出來
其實不接受,看過便算了吧,不用作人生攻擊
如果大部分人覺得今次這文章才是他們的心聲
相信樓市真的已到頂位了
89. 流浪漢 2015-03-25 16:01:11
人手?都去左赤蠟角晒太陽。

外勞?真係唔知點洗千四億…
90. 博士啱聽嘛? 2015-03-25 16:39:27
博士你近來言論愈嚟愈有point而且你以一敵百的更顯你的大度!相信我們粉絲們沒有一個唔支持你的, ----博士啱聽嘛?
91. a fan of Dr. Tong 2015-03-25 16:44:30
Fully support you Dr. Tong. Thank you so much for sharing of  your thorough view point of  the property market in the past few years.
92. 31樓 中女社社長 ─ 63樓 自我安慰 2015-03-25 17:08:56

湯文亮續踩樓市遭業界質疑





14



睇片:http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20150325/19088793

【本報訊】過去數月不斷預視樓市快將爆煲的的紀惠集團行政總裁湯文亮,再度發表驚人預測,估計未來三年市場將會湧現1萬個銀主盤。不過,熟悉銀主盤的拍賣行表示,現時平均每月新增最多15個銀主盤,要有1萬個銀主盤機會極微。

湯文亮昨於網誌撰文認為,現時有大約1,000間活躍的財務公司,平均每間有50宗按揭,總數就有5萬宗。由於細價樓買家透過財務公司的八成甚至九成按揭,首年利息大約是12%,因息高及買家負擔能力有限,故一直靠樓價上升以貸冚債。不過,只要樓價不升,買家無法清還貸款之餘,甚至連利息亦難支付,物業必然會變成銀主盤。
環亞物業拍賣董事總經理曾傑俊指,近年銀主盤供應極少,現存不足100個可售或待售,市場一個月只有10至15個新盤源,「以最新數字推算,一年都冇1,000個銀主盤,要三年有1萬個嘅機會極微」。但他坦言由財務公司放盤佔六成,比例較一年前有一倍增長,不過主因是財務公司積極承造按揭,搶去銀行生意有關。 


93. 耀 2015-03-25 17:10:10
啱聽..不過知你講緊大話
94. sk 2015-03-25 17:24:03
想請問4月14日浸大講座的留位方法,謝謝您。

95. 自我安慰 2015-03-25 17:25:12

83. 預測愈辯愈明

同意你所,講呢度D讀者智力有番咁上下,問題唔係人地唔接受睇淡言論,而係唔接受未經求證就當事實的怪論純假設,今日仲發晦氣, 成隻小學雞

96. 讀者 2015-03-25 17:29:21
睇到笑到我卡卡聲, 好文! 好文! 我比120分!
97. 占士 2015-03-25 17:31:23

博士,您的文章戲劇成分越來越高,非常精彩!您喜歡怎樣寫都可以。總之,大家也樂在其中,不會離您而去的,網主就當然更加不捨得您離開啦!我可以預測,未來的日子,您的讀者會越來越多的!

98. 肥師 2015-03-25 17:32:08
我幾年前已預計會跌,一樣無人信我
99. 【居屋攪珠】抽到邊度都照去 2015-03-25 17:32:52

【居屋攪珠】準畢業生蘇先生:抽到邊度都照去http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/finance/20150325/53567366

4,559
建立時間: 0325 16:32

0
(蘋果日報)

今年大學準畢業生蘇先生早前以個人名義抽新居屋,臨近抽籤,他坦言以平常心對待,因為「中嘅機會好微,即管睇吓中唔中」。目前與家人同住元朗區的蘇先生,尚有兩個月便大學畢業,如幸運抽中,將會由父母提供首期,自己出來工作後負責供樓。

自從今年一月入表並收到確認信後,已無留意私人住宅市場,一心一意等抽居屋,如果抽中首選荃灣尚翠苑,不過「抽到有就要,邊度都照去,預算三百餘萬元」。因現時私樓樓價太貴,「有錢都唔想一畢業即刻買樓,做一世樓奴,到五、六十歲仲係畀層樓綁住」。如果今次抽不中,會等待下一次抽居屋的機會。

對於近期政府進一步出招收緊按揭,蘇先生認為將無能力買樓的人推出市場,「首期多咗都仍然有人買到樓,二手樓繼續瘋狂,即係代表樓價好難跌,未買到樓嘅人繼續上車難」。

對於政府的樓市措施,蘇先生直言「冇期望」,「如果起第三條跑道筆錢,可以起十幾萬個資助房屋啦,睇吓政府有冇心做啫」。他又以「四叔」李兆基捐地建青年宿舍一事為例,到現在仍未能達成任何共識,就算日後有項目落成,相信他都已經不合資格居住。

記者:程俊華 

100. 笑到有腹肌 2015-03-25 17:41:33
大家啱唔啱聽,唔啱聽我可以再改進,改到啱聽為止。
101. Pp 2015-03-25 18:24:49
我開始明白博士點解要轉軚,可能已經感覺到有財仔威脅其本人或者家人生命,不可直接唱財仔,曲缐對付財仔,君子不立危牆下,大家不必多問,少不忍則亂大謀。
102. 狗頭貓 2015-03-25 18:32:04
流感死410人 , 沙士死300人 , 想起傳媒威力 , 也想起河蟹用處 . 萬事攻心為上 , 羊群的行為 , 很大情度受各方牧羊人的影嚮 .
103. 運輸工人 2015-03-25 18:38:01
財仔收數手法好得人驚,唔好為咗一時之氣,斗过你死我活,害到家人就無謂啦!人為君子不立危牆,保重!
104. 神之馬壯 2015-03-25 18:43:57
屌你咩,  我點跟你買對家呀
105. 無房 2015-03-25 21:33:30
我都是博士支持者,由每天只有一二千的瀏覽量看到現在。雖然本人在去年十一月入巿購入自住樓,一購入就自住樓爆,得唔到博士真傳。但防手力強,三四乘跌幅都唔怕。見近來文章,我相信博士所言,他的角度與我們巿民不同,所說出觀點唔係靠嚇。用意也是出於善心,給因恐懼而實力不足的人提示。唔知其他讀者點睇博士呢幾個月既論點,總之我信。同埋唔係讀者走左,每天都有報章及網頁轉載博士文章,博士警示已經散發,真係信不信由你,各人自己負責。博士,我需要看你的文章。謝。
106. 劏豬Ooc many thanks 2015-03-25 22:04:47
Oic many thx
107. 三儍末日 2015-03-25 22:20:52
博士,不要一時意氣,中了三儍之計,想你封筆。
估計近日有大量不善留言都又他們引發,因你已觸及他們利益,不要中計啊!
108. 多嘴街 2015-03-25 23:31:47

博士,千萬要保重,千萬不要激動!

如上文所寫,真是唔似你的性格!

如此這般,令到我冇咗警戒心,會失去上進機會

109. 引刀一快 2015-03-25 23:41:24
終於俾人封IP,引刀成功喇!
110. hongkongers 2015-03-26 00:37:38
引刀被封?三儍還會遠嗎?
111. 地下層 2015-03-26 01:05:11

哈哈哈, 湯博用另一個方式寫文, 有趣.

如果港元脫釣會如何影響香港的經濟呢?

112. 引刀一快 2015-03-26 01:39:27
引刀不待見啫,三大臺柱又點會遇到咁嘅對待吖,少個人向佢地提問就更暢所欲言喇。
113. 珍惜香港 2015-03-26 01:44:31
珍惜香港TO:博士

博士太草率啦!咪話過,請三思而後行囉!

記得一年前,博士响一篇文章度提到我,跟住我嘅留言回應,又有幸得閣下賞面回覆

今日,我重提舊事,喺希望博士明白,選擇成為一個公眾人物,响生活同自由各方面已經作出咗犧牲。既然揀咗呢條不歸路,何不豁達對之?公眾人物,就必須有公眾人物嘅風範,意氣用事,只會令讀者無所適從。

我寫嘢嘅時空好有限,用咗九日,至完成果一連六篇嘅系列,已經累得要死,有排都未必有 MOOD 再寫。但我只喺躲在筆名背後嘅一個小人物,而博士就以真身日日寫文章同大家分享,喺毅力非凡嘅英雄好漢。閣下既有多方面嘅卓見,何必浪費自己寶貴嘅時空,糾纏响啲冇意義嘅爭拗度呢?

行直線,講真話,從來都喺無敵;輸贏,根本就唔重要。大家意見有唔同,好閒啫!我同閣下响庸梁、仲裁、鎖匙盤等各方面,都有過分歧啦,咁又點?三儍喺君子,唔好俾上面啲挑撥離間嘢影響到,佢地從來都冇離開過,但因為爆煲論嘅社會迴響,實在太大,暫時轉向低調,喺唔想引發太多事端,令博士增添麻煩啫。

我知道,喺因為認識佢地,而同佢地相識嘅緣份,喺源於地產博客,源於博士嘅主場。一眾網友之間嘅緣份,亦喺源於地產博客,源於博士嘅主場。至於有網友叫閣下慎言,喺出於好心,希望博士明白。

既然喺難得嘅緣份,就請博士珍惜,請各位網友珍惜!
114. 亮劍 2015-03-26 05:40:45

每一個在你的生命裡出現的人, 都有原因.

喜歡你的人给了你温暖和勇氣。
你喜歡的人讓你學會了愛和自持。
你不喜歡的人教會你寬容與尊重。
不喜歡你的人,讓你自省與成長。
没有人是無缘無故出現在你的生命裡的,每一個人的出現都有原因,都值得感激.

因為看輕, 所以快樂; 因為看淡,所以幸福。
我們都是天地的過客,很多人事,我們都做不了主。
譬如離去的時間,譬如走散的人。

"心" 字三個點,没有一個點不在往外蹦。
你越想抓牢的,往往是離開你最快的。
人生,看輕看淡多少,痛苦就離開你多少。
人人都怕自己不清醒,希望自己心明如镜。

其實人生何必太清醒?

做粥要放三分米,七分水。
處事要三分為己,七分為人。
對朋友要三分認真,七分寬容。
對家庭要三分愛,七分責任。
看文章要三分在看,七分在品。
喝酒要到三分醉,七分醒。
三分.......七分.....不過是人生的掂量。

看的是書,讀的却是世界;
沏的是茶,學的却是生活;
斟的是酒,品的却是艱辛。

人生就像一張有去無回的單程車票,没有彩排,
每一場都是現場直播!

秋凉了注意添加衣服,照顧好自己的身體,對自己健康負責,世界上所有的東西都不是你的、唯有身體才是自己的。其實有很多人都等着你去關心!

115. 細路一樣 2015-03-26 06:14:56
細路一樣,幾次話封筆,又要氹又要剩
116. 細路一樣 2015-03-26 06:29:31
諗返粵語片啲包租婆包租公,都係要租客又乜又物,惡曬!
117. 蜕变中嘅懒人 2015-03-26 08:40:13
博士最令懒人讚嘆嘅係博士展現嘅凝聚力,文章風格魅力,無私奉獻寶貴成功經騐,至於预測中咗就只係錦上添花而已,而過往命中率之高有目共賭己足夠自豪,博士鴻文懒人縱有異議乃從心底直言,若自覺有錯當即致歉,亦常以"話到口邊留半句,理從是處讓三分為戒"。对事意見有分岐頂撞,縱使親如父子亦司空慣見,双方皆宜以感情為重當可一笑置之。

懶人極珍惜嚟個網站,更每曰等待博士出文已成習惯,祈為明鍳。
118. yy 2015-03-26 09:28:24
衷心願望湯生指出樓市爆煲能實現,但審視其推論數據,原來全是幻想出來。湯生自稱博士,寫論文的態度那裡去了?過審時反覆論證可以誨氣的嗎?為見解立論又不懷半點謙遜之心,真香江神人也。
119. 暈 2015-03-26 16:26:59
反而看完這篇文章後攪到我思緒更混亂....