地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:47655    回應:45
文亮言

缺盤又怎會變成重災區

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2014年4月13日
  有時睇新聞評論,很多時都會發覺互相矛盾,有報導說樓宇缺盤,既然是缺盤,增加供應豈不是好事,但另一則新聞說,供應增加,樓市受壓,好似唔係好事,以西貢將軍澳為例,現在只得一百個單位放盤,鎖匙盤是絕無僅有,而今、明兩年,每年大約增加2,300個單位,本應是好事,好似久旱逢甘雨一樣,但不知何故,竟然以重災區形容,我百思不得其解。
 
  我相信兩段新聞並不是同一人撰寫,但很明顯,現在傳媒報道樓市新聞的時候,令樓市有上升趨勢的消息就輕描淡寫輕輕帶過,反之,一有負面消息便以樓市崩潰式報道,好似稍為多於正常供應便說成影響樓市的重大新聞,以重災區來形容,頗有語不驚人死不休感覺,其實,西貢,將軍澳缺盤,不但直接令樓價飆升,租金亦會跟隨,及時而來的供應量不但可以穩定樓價,什至令租樓人仕免卻業主大幅加租之苦,我認為標題應該是缺盤的西貢,將軍澳將會有足夠供應量,樓價,租金將會趨於穩定,準業主,租客都會受惠,這樣報道好似比較健康一些,我認為不能以重災區來形容。
 
  西貢、將軍澳區是一個日漸成熟社區,不斷有新居民遷入,現時,亦只有將軍澳可以提供龐大供應量,可以說是樓宇供應倉庫,將軍澳區有龐大供應量又有什麼出奇的事,怎能夠說成是重災區,反之現在可以用缺盤重災區來形容。正因為將軍澳非常缺盤,供應增加可以說是及時雨,能解燃眉之急,從那些新聞報導之中,我感覺到有人借傳媒之力不斷向樓市發出負面訊息,在過往,我們不時見到報章或者雜誌的頭版以樓市崩圍作標題,就算是全版黑色作封面我亦見過,但事實樓價又沒有大跌,調整當然是有一些,但我唔認為可以經常大肆報導,長此下去,那些報章便失去公信力。當然,我唔知道有幾多人因為報章或者有關專業人士的負面報導而將物業賣走,但我相信為數不少,但沒有人為此投訴,講得唔好聽,賣樓是個人成熟行為,不是任何人能夠為別人作出的決定,若果有人為此而投訴,我覺得反而會被其他人,甚至發出消息的人恥笑,他們甚至會講出一句「乜你唔知道,牛唔飲水點撳得牛頭低」,受害者根本無從反駁。不過,他們亦說得冇錯,評論員包括我在內,都只不過發放一些訊息及個人意見,後果我們怎能夠負責,我相信一般市民是會明白這個道理。
 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 大寶二寶 2014-04-13 10:20:26
“向下日報” 同“夕陽報” 已淪為思歪曰報, 不看也罷。
共勉之,哈哈!
2. 丰滙93伙兩小時掃清 2014-04-13 10:38:29

丰滙93伙兩小時掃清

【太陽報專訊】新盤銷情當旺,長實(00001)旗下長沙灣丰滙昨發售最後一批單位,兩小時內獲全數認購,連同早前推出的兩批單位,該盤共逾400伙於兩周內悉數沽清,而同系荃灣環宇海灣有機會緊接丰滙於月內登場。至於二手樓市則仍然偏淡,不過,個別上車盤交投則跑贏大市,鰂魚涌南豐新邨一周連錄六宗成交,按周升達五倍;而天水圍嘉湖山莊一周內錄13宗買賣,升逾四成。

丰滙昨日開售最後一批共93個單位,連日來發展商累收逾2,000票,超額認購逾20倍,昨日開售反應亦理想。長實執行董事趙國雄指,早上九時已開始為買家登記,售樓處內買家秩序井然,發展商十一時進行抽籤,而開售半小時已有約50名買家揀樓,該批單位於兩小時內已獲全數認購。

蔚林今售 錄超購五倍
連同早前推出的兩批單位在內,該盤全數約402伙於兩周內亦悉數沽清,而普遍買家選用即供付款計劃。趙國雄續稱,同系荃灣環宇海灣,示範單位已完工,最快本周會上載樓盤樓書,有機會緊接丰滙於四月內登場。

至於其他在售主要新盤,代理稱,今日開售的新世界(00017)元朗蔚林,連日累積錄逾200個認購登記,較首批價單30伙超額認購逾5倍。另新地(00016)粉嶺瓏山1號昨日參觀情況亦熱鬧,地產代理指,該盤全日錄約300至400組客人睇樓,單日收逾100張票,累積入票數量錄逾500張。另據一手銷售資訊網,紅磡昇御門昨售2伙,元朗溱柏、鰂魚涌Mount Parker Residences及奧運站浪澄灣亦各錄1宗成交。

二手淡 南豐新邨乍旺
二手樓市方面,綜合地產代理數據,全港30大主要屋苑,市況普遍偏淡,太古城、沙田第一城、美孚新邨、愉景新城等,成交及睇樓量都按周下跌。不過,個別門檻較低的上車屋苑,交投則跑贏大市。其中,南豐新邨交投升幅最為顯著,四月首周全屋苑僅錄1宗,但過去一周則錄6宗成交,升幅達五倍。中原袁廣達指,因業主普遍願意減價,促使屋苑成交大增,睇樓量亦按周大升兩成。

另外,指標細價屋苑淘大花園上周錄5宗成交,天水圍嘉湖山莊上周共錄得13宗買賣,其中麗湖居7座高層6室錄理想價成交,實用面積547方呎,放盤僅一周即以315萬元沽出,較市價高3%。

另一方面,香港置業報告指出,今年首季二手居屋成交註冊逆市上升,據土地註冊處資料,首季共錄1,103宗二手居屋註冊,較去年末季的956宗升約15.4%。其中,港島區註冊量按季升超過六成。

3. 嘉湖「97貨」蝕讓 2014-04-13 10:51:26

二手淡靜 嘉湖「97貨」蝕讓

(綜合報道)(星島日報報道)後市不明朗,加上市場焦點集中一手,昨天整體二手睇樓雖然輕微回升,惟交投持續淡靜,多個大屋苑未錄成交。天水圍嘉湖山莊更錄一宗蝕讓,業主於九七年高位購入,持貨十七年損手四十六萬元離場。

  美湖居低層340萬沽

  美聯助理區域經理黎燦強表示,昨天整體嘉湖山莊錄四十多組客睇樓,睇樓量尚算暢旺,但因應近期發展商低價推盤,有業主決定蝕讓沽貨,嘉湖山莊美湖居二座低層A室,實用約六百二十九方呎,成交價約三百四十萬元,呎價約五千四百零五元,買家為用家。原業主於九七年五月以三百八十六萬六千元購入單位,帳面虧蝕約四十六萬六千元。

  東涌近日接連錄成交,利嘉閣地產分行經理魏小勇指,海堤灣畔三座中層C室,實用五百零八方呎,剛以四百四十四萬元成交,呎價八千七百四十元。原業主早於○七年以一百九十五萬元購入,單位價漲約一點二倍。

  昨天黃埔花園依然是零成交,中原地產高級分行經理黎浩棠表示,昨有深水埗新盤推售,向隅準買家迅速轉投二手,令區內二手參觀客略升,惟交投淡靜。

  向隅客回流睇樓略升

4. 炒家盤開放 2014-04-13 10:54:16

炒家盤開放???

嘉湖新城開售 速沽約80%

(綜合報道)(星島日報報道)「劏場」成為工商鋪市場焦點,「磁帶大王」陳秉志拆售天水圍新北江商場二樓嘉湖新城,昨開售一百八十九個鋪位,首三小時速沽約八成,涉約一百五十個鋪位,業主變現逾三億多元,其中兩組內地客大手掃入八個鋪位。市場迅錄部分摸貨放盤,惟暫未錄成交。

  兩組內地客大手掃貨

  近期「劏場」拆售風氣持續,繼元朗又一新城後,嘉湖新城亦加入拆售行列,平均呎價二萬五千一百七十八元,該項目於開售前已錄多宗預留,並定於昨天開售。港置至尊旺鋪董事陳偉材表示,項目昨天約十二時起開售,至下午三時沽約一百五十個鋪位,變現逾三億元,買家不乏來自區內住宅投資者、外區客及新北江商場租戶等。

  陳偉材又表示,昨開售錄多宗「一客多食」個案,其中有兩組內地客,各斥資約一千八百萬至一千九百萬元購入八個相連鋪作投資;另有醫生客購入六個物業作診所自用,涉資約一千三百萬至一千四百萬元,預計買家稍後將把物業打通。

  近期多個「劏場」均錄摸貨放盤及成交,鋪位炒風重現。市場消息指,部分嘉湖新城買家於購入物業後,立即於市場以「放摸貨」形式放售,叫價一般較買入價提高約一成至一成半,如一個雙號鋪最新以約二百三十五萬元放售,較購入價二百一十五萬元高近一成,但據悉截至昨天為止,暫未錄任何摸貨成交。

醫生購鋪打通作診所

  嘉湖新城全層面積約二萬方呎,其中一個面積約三千方呎的鋪位已獲連鎖壽司店租用,餘下共一百八十九個鋪位,面積介乎五十至三百零二方呎,入場費一百三十八萬元,業主為吸客,將為買家回贈全數印花稅,並提供首兩年五厘租金回報,若該批「劏鋪」全數沽出,料變現逾四億五千萬元。

5. 法子 2014-04-13 11:26:11
《鎖匙量》

2014年4月11日
2房或以下租盤鎖匙量:
麗城區:0
荃灣中心:10
荃景花園:8
綠楊新村:3
愉景新城:2

2房或以下賣盤鎖匙量:
麗城區:0
荃灣中心:8
荃景花園:4
綠楊新村:1
愉景新城:3

3房或以上租盤鎖匙量:
麗城區:8
荃灣中心:0
荃景花園:2
綠楊新村:0
愉景新城:5

3房或以上賣盤鎖匙量:
麗城區:5
荃灣中心:0
荃景花園:1
綠楊新村:0
愉景新城:3
6. 法子 2014-04-13 11:27:23
超缺盤,尤其麗城區的7個屋苑。
7. 法子 2014-04-13 11:52:10
《單位總數》約
麗城區:9000
荃灣中心:3000
荃景花園:3000
綠楊新村:4000
愉景新城:3000
8. Peter Paker 2014-04-13 11:57:57
期待租金“爆邊”將會在今年暑假出現
9. 順民 2014-04-13 12:45:56

博士:

為何出現這些報導 ﹖在下昨天講過﹐有一班人長期以來靠拉攏最低層民粹來鞏固自己地位﹐在這班人的圈子內常將香港形容為水深火熱﹐民不聊生﹐不時強調話要解決香港經濟民生問題﹐這點是在下一直不認同和不明白的。要是說香港在 97 年前殖民地時期是水深火熱還勉強說得過去﹐但回歸已差不多 17 年了﹐民生仍然水深火熱 ﹖那豈不是給帝國主義者及殖民主義者看低及笑死 ﹖

10. Oscar Lam 2014-04-13 12:48:32
最近和身邊的親友了解情況,他們之中起碼有十位、八位準備在樓價下跌幾個百份點後買樓,他們且有足夠的資金。計劃買樓的親友中,部份在二、三年前賣掉自住物業等入市,部份已有自住樓且有些錢,他們把錢存在銀行又不想買股票,並計劃買多一層樓收租。相反,親友中卻沒有一個計劃賣樓。

在全民看淡樓市的情況下,樓價微調如5%左右可能無可避免,但在需求強烈的情況下,樓價大跌應不太可能!

如有時間,大家亦不仿和身邊的親友了解一下,看他們有計劃買樓還是賣樓?
11. 小業主 2014-04-13 12:54:08
湯博士: 你噤有江湖地位, 噤多粉絲,你之前話人放鎖匙盤笨,啲業主都係聽你講唔放鎖匙盤,鎖匙盤梗係少咗喇, 轉頭又話無匙盤係無人放盤。 呢個只係你自己做出埋嘅假象之喎。
12. 沈默人 2014-04-13 12:59:41
27. 回樓上炒家們 2014-03-30 16:30:59
建築費貴左樓唔跌得?
即是炒樓永遠唔會輸?
大銀行都有壞帳啦?
唔通做地產同投資物業就要一定贏?
當成本價都冇人買的時候唔會蝕賣?
當再無購買力的時候,再配合加息,就是泡沫爆破之時
28. 沈默人 2014-03-30 16:44:02

回27樓,

如果你同周圍的人傾下, 你就會發覺市場上購買力十分惊人, 你話泡沫爆破, 因沒泡沫何來爆破呢.

27. 回樓上炒家們 2014-03-30 16:30:59
建築費貴左樓唔跌得?
即是炒樓永遠唔會輸?
大銀行都有壞帳啦?
唔通做地產同投資物業就要一定贏?
當成本價都冇人買的時候唔會蝕賣?
當再無購買力的時候,再配合加息,就是泡沫爆破之時
28. 沈默人 2014-03-30 16:44:02

回27樓,

如果你同周圍的人傾下, 你就會發覺市場上購買力十分惊人, 你話泡沫爆破, 因沒泡沫何來爆破呢.

完全認同Oscar Lam 兄,

以下是我於個半月在這里寫的:

如果你同周圍的人傾下, 你就會發覺市場上購買力十分惊人.

13. Albert 2014-04-13 13:01:19
從來都是富向"錢"中求, 資金流向邊, 就會帶動該價格上升, 呢個係自由經濟嘅遊戲規則,
但港府正用行政立法手段去破壞呢個遊戲規則, 其實,就正正在破壞香港的核心價值.
買樓私從來都唔會講甚麼...市民能力負擔範圍, 只有願打願捱,
D人結婚生仔又何來能力負擔範圍?  咪又係死要面,借錢都要大搞!
從來, 買私樓嘅都係"小康"家庭嘅動作, 一般小市民如要參與,就要"死命咁慳錢"先供得起,
而唔係如常生活,駛剩嘅錢就攞嚟供樓咁盞!  以前, "平均"做業主年齡約40歲,
依家D人憑乜嘢工作幾年,就又叫樓價太貴買唔起!
港人已被政府馴養到沒有求生能力. 甚至開始有共產思想,
人地有錢就係炒家奸商, 自己冇錢就係因為被佢地炒起晒炒貴晒, 甚至說政府"照顧不周"
幼園校址唔夠名校爭呢D商業活動, 又有家長走出嚟吹到學券制上....負擔重...., 乜生之前冇諗清楚嘅咩? 嘩! 勁 ! 幼園學費都負擔唔嚟, 咁上小學, 再升中咪仲大鑊!
不如早D去申請綜援啦! 
可憐天下父母心,  港人俾個政府訓練成低 B 仔, 情何以堪!
14. BC 2014-04-13 13:35:51
假如你有一個物業多年前租予一個租客,租約今年到期約滿。你要求加到市值租金,但現租客多次不肯,只給9成市場租金。但你己經死心並租予另一個新租客。最後舊租客通知所有客人並到你家門口示威並說你無良業主!請問道理在那一方?你作為業主會否用掃把趕佢落街?
15. 引刀一快 2014-04-13 14:16:52
當有資本炒樓嘅人炒起樓價之後,未有資本買樓嘅人可以做嘅就係齊齊唔買,呢D唔係民粹係現實,正如二十歲仔爭女爭唔過四十幾歲男人一樣,可以做嘅就係返大陸搵或者唔娶老婆住!結果呢,世界係循環嘅,跟咗四十歲男人嘅女仔大批過咗保鮮期,成街雲英未嫁、摽梅已過,男人就矜貴。
點解呢一兩年先話咁勁購買力?有咁多錢點解前幾年唔展現岀嚟?啱啱先儲夠就即刻想買?個個有咁嘅錢都看升都决定出手?呢兩年經濟咁好個個都唔憂做唔憂供樓唔憂租唔出?呢兩年物價升得咁緊要,個個份收入高到可以交咁貴租之下正常生活?
16. 引刀一快 2014-04-13 14:21:17
假如你有一個物業多年前租予一個租客,租約今年到期約滿。你要求加到市值租金的1 .1倍,但現租客多次不肯,只給市場租金。但你己經死心並租予另一個新租客。最後舊租客通知所有客人並到你家門口示威並說你無良業主!請問道理在那一方?你作為業主會否用掃把趕佢落街?
17. 引刀一快 2014-04-13 14:23:07
兩個,都係道理在業主!租約期滿,租金多少在業主,租唔租在住客。
18. 引刀一快 2014-04-13 14:28:19
問題係,你加咗“最後舊租客通知所有客人並到你家門口示威並說你無良業主!”呢個假定,唔駛講梗係租客唔啱喇,呢D係有引導性舉例,主要係用嚟矇騙唔夠分析力嘅論客。
19. 引刀一快 2014-04-13 14:39:44
如果情况係咁呢:

你有一個物業多年前租予一個租客,租約今年到期約滿。有客出5倍租金租你間屋要求立刻交吉!你要求租客加到市值租金五倍或者即刻搬走,但現租客多次不肯,最多只給1.3倍市場租金。新租客己經死心並付5倍租金租了另一個單位。你見財化水通知所有客人到舊租客家門口示威並說人家係無良租客!請問道理在那一方?反過來你作為租客會否用掃把趕佢落街?
20. 引刀一快 2014-04-13 14:43:09
呢D就係誤導性舉例,就係博人地冇犯駁餘地表示同意,本來舉嘅例就係唔公平嘅。
21. mer.1974 2014-04-13 15:53:04
回20. 引刀一快

所謂真理越辯越明,多謝你懶醒咁 quote 自己呢D誤導性舉例來獻醜。

首先, fundamental question:  why 業主真金白銀攞首期/本金出來,再 expose 自己 to 物業價格上落個 risk 度,都要做業主,唔做租客?

Very simple answer : 3 個字 - 「主動權」

咁,相對地,租客一樣有 3 個字, 就叫做 「被動權」

大家做咗幾十年人,我以為以上咁顯淺嘅道理,應該係 non-arguable 添!點知,原來唔係!

就以你以上果個 ridiculous case as example, 即使人世間真的有條「5 倍租水魚」存在,咁,請問業主可唔可以有自己嘅「主動權」去選擇自己想租俾邊個呀 (regardless whatever reasons)?。why 業主家陣想 execute 自己嘅基本權利,居然要俾世人冠以無良嘅 label ???

人世間,原來反而冇真金白銀攞首期/本金出來,冇 expose 自己 to 物業價格上落個 risk 度的「租客」,反而可以振振有詞咁,話自己有「主動權」去強制業主租俾自己,否則叫無良!「被動權」原來落係業主身上!各位讀者師兄,請問呢 d 係 乜野硬道理?
22. Fully support 21/F 2014-04-13 18:16:58
依家d人個個醜化d業主,我地都係節衣縮食省錢比首期,聽聽話話咁被不斷加差响,管理費,但竟然連揀個好租客嘅權利都冇,咩嘢世界?
23. 首季居屋成交量逆市升 2014-04-13 18:36:09

首季居屋成交量逆市升

(綜合報道)(星島日報報道)香港置業高級執行董事伍創業表示,根據土地註冊處資料顯示,今年第一季二手註冊當中,二手居屋成交跑贏大市,共錄一千一百零三宗,相比去年第四季的九百五十六宗,逆市升百分之十五點四,註冊量止跌回升,重上逾千宗註冊水平。

  伍創業表示,隨着第二批「白居二」合資格人士逐步入市,刺激部分買家於本年第一季入市,故本年第一季二手居屋註冊表現勝大市。整體住宅方面,由於年初交投集中於一手,令二手回落,本年第一季二手註冊共錄七千八百宗,相比去年第四季跌百分之六,更創一九九六年以來新低,可見本年初二手交投低位徘徊。

  居屋註冊比率回升至14.2%

  伍創業引述香港置業資料研究部指,二手居屋註冊卻錄按季上升,根據資料顯示,本年第一季二手居屋註冊佔整體二手註冊暫錄百分之十四點二,相比去年第四季的百分之十一點五,上升百分之二點七。

  伍創業表示,以三區劃分本年第一季二手居屋註冊的話,新界區佔最大部分,錄七百一十七宗,佔整體二手居屋註冊六成半,其次為九龍區錄二百五十八宗,佔兩成三,港島區佔最少,錄一百二十八宗,僅佔一成二。

  按季比較當中錄最少二手居屋註冊的港島區,卻錄最大按季升幅,由去年第四季只有七十八宗,上升至本年第一季的一百二十八宗,按季升六成四。

24. 引刀一快 2014-04-13 20:49:46
to 21樓
1,估計你睇唔明我講緊乜。
2,肯定地,我唔知你講乜,好多人都唔知你講乜。
3,好厲害呀,打英文呀......哇,好犀利呀........大佬...紅衛兵講英文!!!
25. 有樓冇尊嚴 2014-04-13 21:15:00
回24

你時常好似理論綿綿,但睇落都吾知你噏乜。

呵呵!
26. mer.1974 2014-04-13 21:26:37
To 24/F:

所謂「真理越辯越明」,幾好吖!閣下冇能力反駁在下 21/F 的「真理」,就辯稱睇唔明!更扣在下帽子係紅衛兵!哈哈!佩服!佩服!

坦白說,在下覺得閣下很不濟!係男人嘅,有本事,有「真理」的,就堂堂正正説服在下 21/F 的觀點:

「....點解人世間,原來反而冇真金白銀攞首期/本金出來,冇 expose 自己 to 物業價格上落個 risk 度的「租客」,反而可以振振有詞咁,話自己有「主動權」去強制業主租俾自己,否則叫無良!「被動權」原來落係業主身上?....」
27. 法子 2014-04-13 21:48:19
轉發:

上周CCL下跌,經X日報大篇幅報導「樓價指數一周挫1% 今年第2大」,小弟跟進了一下_
http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=23133049

##########################
今日俾經濟記者文倩婷這篇報導吸引左,
見到CCL挫1%咁勁,又搵埋關教授講樓市咁厲害,但諗諗下點解CCL跌左一年,都係跌5%咁大把。

於是搵返2星期前CCL升1%那天的報紙,
發現整份經濟日報都冇提過喇CCL,
而文倩婷當日篇稿係︰
「加息陰霾 一城即日減5%售」....
嘩,爭咁遠GE,記者報導唔係應該沒有立場咩?
再Check下文倩婷係何許人?原來係畢業左冇幾年的傳理學生,怪不得要出盡力唱淡樓市。
P.S. 我唔係想針對小妹妹,只係畢業左幾年的傳理系學生,
對於樓市經濟這些咁專業的範疇,還是先別急著加入自己的立場,妳會害死人的。
#########################

今個星期CCL升1.6點,於是專登跟進下經濟日報同文倩婷的報導,
果然真係提都冇提,而文倩婷今天的題目是「二手回落 海濤居3房跌穿600萬」
嘩,X你個街,你經X日報同亞視有乜分別。
咁唔中肯GE報紙你叫人仲點睇得落,仲信佢報導的都係白痴。

石Sir, 你間報社真係好柒呀,改名經濟柒報喇

[ 本帖最後由 getoff123 於 2014-4-12 01:00 PM 編輯 ]
28. 27樓 2014-04-13 22:06:55
有乜出奇, 人哋11樓究覺得你個地產X柒網篤數欺騙讀者喇, 有幾大發現?

29. to 28 2014-04-13 22:28:42
你唔好亂講,我無話人地篤數,我認同而家鎖匙盤係少。

我只係講鎖匙盤少係正常,佢叫人唔好放鎖匙。

我無講過人地篤數。

無證無據唔可以話人地篤數,否則就好似加䓤咁,畀人告。
30. 不可思疑 2014-04-13 22:31:04
中原城市領先指數 CCL  每周五公佈 – 最新2014/04/11公佈,反映2014/03/312014/04/06(預計簽署正式買賣合約時段)的二手私人住宅樓價。一般在簽署臨時買賣合約後14日內簽署正式買賣合約。
本週公佈 與上週比較 與上月比較
[中原城市領先指數]

118.82

  1.36 %   1.40 %
[中原城市大型屋苑領先指數]

117.99

  1.37 %   1.46 %


[中原城市分區領先指數]
*只包括大型屋苑
  本週公佈 上週比較 上月比較
港島 128.82 2.38 % 1.66 %
九龍 115.98 1.14 % 1.29 %
新界(東) 120.22 0.98 % 1.28 %
新界(西) 100.17 1.91 % 1.54 %

 

[中原城市領先指數]...不可思疑的閩顽不靈???難以推跌......

118.82

  1.36 %   1.40 %

31. 亮劍 2014-04-13 22:46:04
其實報道本身就已經係一種立場既表達。報,唔報,都係立場。
所以,現家睇報導,要自己分析。
最好有原始數據。
例如你去訪問關照…………他会叫你快快去買楼,遲咗貴一球嗎?
32. 引刀一快 2014-04-13 22:52:56
to 26樓

你正正經經用中文謄正一次,我陪你打下字。
33. 引刀一快 2014-04-13 22:58:13
to 26樓

你肯定你知道我講緊乜先至好開文局,唔係就冇乜意思兼晒時間。
34. 三T 2014-04-13 23:13:18

我講過:係香港,破壞法治同司法獨立最主要的係法律界中人;破壞新聞自由同傳媒公信力最主要的係從事新聞傳媒工作的。正如最賣港賣國的大都日日嗌住愛港愛國,或者最令港人對西方民主制度有戒心的正正係果D所謂民主派!

不幸地那些人在法律界工作,那些人代表新聞自由,那些人正統治香港,那些人在為我們爭取民主!

35. 湯文亮 2014-04-13 23:27:46
36. 亮劍 2014-04-13 23:27:58

楼市点解会升……淡淡唔該你有空冇空,都要看完呢條片:http://youtu.be/3xaQvyVh5j0
那才知自己的錢去了那裡……
37. 搶奪房產 2014-04-13 23:51:44
樓市點解會升???自私的人類正在搶奪房產???
38. 搶奪房產 (ll ) 2014-04-13 23:58:10

樓市點解會升???懂理财的人正在保护私產???

39. www.youtube.com/watch?v=3xaQvyVh5j0 網頁 2014-04-14 00:22:19
              
40. 引刀一快 2014-04-14 00:32:26
to 36 亮劍兄

有冇標題,我搜索,youtube大陸睇唔到。
41. mer.1974 2014-04-14 00:57:43
To 33:

多謝晒師兄!你 24//F, 32/F 同 33/F 嘅逃避式答案,真正展現出閣下唔係男人嘅一面;坦白說,對住你,在下有點鄙視,亦冇興趣同你再討論下去了;況且,我手寫中文好倦,打英文真的快好多。

Anyway, dun wanna talk to a coward like u.  Bye...👎


42. 珍惜香港 2014-04-14 01:09:09
珍惜香港TO:36/F 亮劍

要 SHARE 得 USER FRIENDLY 啲嘛!閣下最近 SHARE 果兩段片都幾好睇:

施凌:樓市剖析


Mike:貨幣系統


BY THE WAY,博士,做乜咁
43. 引刀一快 2014-04-14 01:32:46
to Mer.1974

  妳做人真係做得好廢,妳應該慶幸我肯開文局接受妳越8級嚟挑戰我,丟低兩句難聽嘅說話,避戰就扮世外高人,呢招好多人用,不過我都係睇唔過眼。
mer.1974唔好再用喇,換個身份繼續打游擊喇妳。

44. peter2 2014-04-14 01:53:56
"Businessmen interpret the numbers and expectations as enthusiasts, bankers as skeptics" - Minsky

The market will prove who is right / wrong...
45. 珍惜香港 2014-04-14 02:20:58
珍惜香港42/F 嘅 Improved Version

再 SHARE 一次,呢次 Mike 段片改用 VOICETUBE 版本,中英對照同埋個 CONTROL 唔會遮咗啲字幕。

施凌:樓市剖析


Mike:貨幣系統