地产博客 > 文亮语 返回
浏览人次:21777    回应:9
文亮语

股楼夜话(29)不得不赞成逃犯移交条例

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2019年4月14日

  今日天阴阴,在下午茶的时候见到一位朋友,他请我写几篇文章反对逃犯引渡条例,仲话政府官员会睇我的文章。我觉得很奇怪,在台湾发生港男杀港女之后,我写过两篇文章叫政府千祈唔好推出逃犯引渡条例,否则,香港政府就会变成国内省市的执法机关。文章出街之后一般人都不同意我的睇法,我记得当时有一个聚会,那位今日叫我撰文反对的人亦在其中,他笑我身有屎,否则就唔应该反对。我当时很奇怪,那位朋友有二奶在国内,生意又与国内机关纠缠不清,理论上他应该反对,如果连他都不反对,即是大部分人都赞成逃犯引渡条例。所以,我开始转軚,认为政府若果唔推出逃犯引渡条例,香港就会变成黑金中心,很快就会被新加坡取代香港的位置。

  除了我那位朋友之外,当时泛民亦没有反对逃犯引渡条例,点解现在他们又反对。其实,他们包括我的朋友在内,全部都站在道德高地,以为政府一定不会推出逃犯引渡条例,所以他们当时没有反对,甚至赞成一次性的引渡。我这个撰文反对的人反而被人话身有屎。老实说,如果现在我不赞成,即是承认是身有屎。所以,那位朋友叫我撰文反对,我亦无能为力。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2019-04-14 18:48:06
无论是否身有屎,宿便睇唔见,都系屎。
其实呢个条例最大杀伤力唔系拉人,系所有人都笼罩喺一个担忧之中,尤其经常来往中港嘅人,不利大湾区发展。
以后,好友淡友都唔著数,最得势就系向饭,向饭爷,多多关照呀,哈哈哈
2. 回引刀 2019-04-14 20:36:05
也难怪你日夜咒骂香港楼市,好明显你想回流香港,但又买唔番你当年沽出的港楼。阴公猪。

香港可以考虑飞地去大湾区安治你这种港人,我指的是墓地。

林郑可以同广东探讨一下大湾飞墓计划,安置大湾低端港人。

香港墓地太值钱,让低端港𤌴永远留在大湾吧,千祈不要回来。
3. 引刀一快 2019-04-14 22:41:22
都唔知边个喺度咒骂人,我原本两间大陆楼可以换一间港楼,依家就差不多可以一换一,不过我唔会换,唔好意思,冇生意你做。
btw,你话我咒骂,揾D link出嚟睇下,唔该。
4. 自我陶醉 2019-04-15 07:44:06
引刀兄

其实做人都唔洗太坚持嘅,说到底,投资都系睇相对值,按常理,升得少自然跌得慢,都未尝唔系好处,我觉得到你啲大陆楼升到一换二时,你不妨都考虑下换番一间。 人哋地代哥sell咗你咁多年,咪俾1%佢洗下罗,娱乐费都要喇!

实不相瞒,我早排都将对冲楼价嘅一半地产股换咗一间,就系贪啲楼升得少,横掂都系赚番嚟,话知佢跌到零喇,反正你有人头, 政府又年年自动免你差饷,对业主可谓无微不至,派钱扶贫都冇咁积极,呢啲咁嘅政府去边度搵? 你嫌收租烦又可以掉空佢,绝对唔会收你空置税,香港政府对你咁好都唔领情咩? 你话系咪?

不过换一间好喇,否则要俾辣税,未赌先输,就笨实了。

5. 回引刀 2019-04-15 08:03:56
自醉讲得好,投资的确讲相对价值。价必须反映其值。

大湾人均寿命短香港十年,你何必同自己过不去,非要长期去吃咁多地沟油吸毒空气减寿?

甚么是值?健康,治安,可以极速上FB, BB可以吃安全奶粉,长大不须跨境去另一边读书,女人有安心疫苗保住个子宫,本䕶照可以全球免签170个国家,随时可以出行,买物业不须担心发展商走佬。以上这些就是值。

讲价而不讲值,有何意义?
6. 真真薯片 2019-04-15 09:59:28
香港同新加坡都系黑金中心,新加坡做东南亚生意,香港做大陆生意

逃犯条例通过,唔多唔少实有d大陆黑金由香港转去新加坡,不利香港资产市场,对新加坡就大大利好

如果我系阿爷,我唔会咁高调搞引导条例,因为摆明会赶走晒d逃犯去外国,仲难拉,冇引导,d逃犯以为香港好安全,可以方便监视,窃听,攞情报,真系要拉大不了出洗头艇,既然可以系四季酒店拉肖建华,咁搞引导黎做乜?搞引导条例打草惊蛇,赶走晒d逃犯,on9到爆
7. 引刀一快 2019-04-16 02:01:07
自我陶醉兄

一换二真系唔出奇,大陆屋大过港楼好多,一间等如几间咁大,只要单价拉近,就有机会一换二,我讲嘅系fullpay。
8. 引刀一快 2019-04-16 07:36:35
真真薯片兄

阿爷唔系要捉犯,捉犯驶乜立例,主要目的系要人收口。以后跟向饭揾食,包冇死。
9. 引刀一快 2019-04-16 07:50:45
To 5楼 

依家坐高铁去广州同去上水系一个时间咋,香港人可以两边走㗎,你日日打子宫颈癌疫苗呀?返过大陆会冇咗香港护照?变成大陆护照?你想人家都唔俾你入籍呀,傻仔。
地沟油你早就食唔少喇,香港根本冇检测地沟油嘅技术,系得你唔知咋,讲空气,咁就睇地区啫。
唔敢讲法制政治呢?两地水平迟早接轨,呢个就系值,就系你死穴。