地产博客 > 文亮言 返回
浏览人次:45683    回应:42
文亮言
 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 路人 2014-01-17 09:19:00
跟本有人控制测量师的估价
2. PN 2014-01-17 09:22:31
This is probably the only bright spot I see in the whole report. 

Else we are heading toward Thailand.....
3. 使用500亿社福开支的人来仲裁 2014-01-17 09:40:09

谁人能够做仲裁才是整个问题关键所在,而点解政府不相信测量师,........

可以由使用500亿社福开支的人来仲裁???????????

4. 珍惜香港 2014-01-17 10:49:06
珍惜香港

上次好长气咁问咗博士啲嘢,不过喺响凌晨 post,我假设博士睇唔到。

寻日阁下果两篇文章,令我感觉好无奈。你话庸梁今次呢份施政报告可以接受,甚至值得表扬,请恕我肤浅,我完全理解唔到。你自己觉得派钱冇所谓,话施比受更有福,OK!不过,唔好代表埋其他生活响水深火热中嘅纳税人讲呢啲嘢。庸梁派钱,唔喺多少嘅问题,喺点解要搞恒常化?佢要同财爷斗气,就关埋门斗饱佢,唔好攞香港嚟较非!做得纳税人,唔介意交税,之但喺你一边攞佢地啲钱去派,另一边嘅经济政策就交白卷,继续锁港打残百业,断佢地米路,咁点讲得过去?你又讲到庸梁咁醒,识得同果两只乜乜基金对著干喎,又请恕我肤浅,我真喺觉得好牵强!佢成日扮到自己咁「果断」咁去对付啲自力更生搵两餐嘅人,点解又唔识咁「果断」咁去摺埋果两只嘢?

你又话,施政报告终於承认土地供应不足,我又完全理解唔到,果个庸梁几时有否认过土地供应不足?佢都唔知几清楚!唔喺佢又点会话呢个喺乜乜非常时期,要搞埋啲乜乜非常手段呀?点解博士到咗今时今日,仲要好似年半前咁去同佢护航?佢搞 3D 辣招,喺曾荫权跣佢?果两只乜乜基金,喺双曾醒佢嘅烂摊子?佢搞唔好土地政策,喺长策会无能?咁佢自己冇脑架?如果要话唐英年喺猪,咁佢又喺咩呀?我就睇得好简单,事实喺,神喺佢,鬼又喺佢,乜嘢长策会,只不过喺佢个喉舌啫!你话长策会要集体辞职,我就话佢自己先至要辞职!

土地政策,本来就应该喺一个在商言商嘅问题,官商本来就应该勾结,有乜唔妥?响低税率嘅大前提下,地产就喺支柱,呢个就喺现实,现实喺要嚟面对,而唔喺要嚟逃避嘅!作为一个国际化商业城市,最直接同正面嘅治港模式,就喺当生意咁做,唔通学毛主席咁?点解唔可以用协商同互惠互利嘅原则去解决问题,下下都讲到要对著干至得?本来就应该喺在商言商嘅嘢,搞到咁政治化,搵边个嚟仲裁有 Q 用?咁 3D 辣招呢啲咁嘅嘢,永远都唔使旨意撤啦!

如果阁下觉得呢份施政报告冇搞加辣就叫可以接受,咁你未免要求太低啦!佢喺边个?特首嚟架!阁下对呢个特首咁仁慈,知唔知喺对香港好残忍?佢有种派钱,就要有种为香港解锁,即喺话,要撤辣招、撤限奶令、优化自由行、大搞医疗同教育产业等等等等,要首先重点支持香港本身已经有优势嘅嘢,而唔喺搞埋啲已经失势咗 N 年嘅乜乜呃钱科技!佢可以做到咁,先至算喺可以接受

好可惜,博士原来仲对呢个庸梁抱有期望,一有机会就同佢解话,替佢护航。不过我认为,黑嘅嘢,喺唔会响一夜之间变成白嘅!我响前日果篇长嘢度问过阁下,依家重点睇庸梁?阁下当日挺梁,咁依家算唔算喺转咗軚?而因应呢个改变,阁下又有冇 review 过自己对前朝曾荫权,甚至喺对唐英年嘅睇法?我咁问,唔喺要抽你后脚,只不过我认为,如果阁下转軚,只喺因为庸梁达唔到你嘅期望,而冇对自己嘅一贯理念作出过基础上嘅修正,咁呢个转軚,喺全无意义。今日你对呢个庸梁失望,他日你就会期待第二、三、四个庸梁出现,一个又一个失望,没完没了。

但喺睇嚟,我已经有咗答案。
5. 珍惜香港 2014-01-17 11:26:02
珍惜香港续 4/F

不过,我仍然希望自己喺睇错,所以我会将我前日果篇长嘢响度抄多一次,顺便改啲嘢同加啲料:

所有曾经真心挺过梁嘅人,都有一个共通点,就喺遇人不淑遇人不淑呢样嘢,唔一定会致命,有啲成功人士都有呢个问题,其中一个典型嘅例子,就喺又搞平价航空又搞数码电台果个电子工业家,喺边个就唔咁直接讲啦。我自去年九月底开始响度留言,对博士嘅文章都好欣赏,不过我可能要赠你一句:切忌遇人不淑矣!

真正嘅大师,喺可以 sense 到宏观里面嘅决定性因素,去判定今日同未来一啲重要嘅事实。

乜嘢喺宏观里面嘅决定性因素?仲记唔记得响特首选举初期,庸梁落区拉票,有市民大赞佢嘅八万五,佢点答人地?佢话喎:你赞我闹我都好,实事求是啫其实,八万五喺咪真喺佢搞出嚟嘅,已经唔再重要,因为单睇佢呢个答案,就已经好肯定,呢个人绝对唔可以做特首!后嚟佢见势色唔对,又改口话:八万五彭定康留落嚟芝嘛!一个咁冇承担嘅人,你对佢可以有乜期望?之后好多嘢,包括星岛「一铺清袋」论,梦熊饭局等等,都一一引证咗对佢嘅呢个结论:

有功自居、有错不认;好大喜功、漠视协商;心胸狭窄、拒纳意见;恶者奉之、贤者拒之。

佢呢啲特点,特首选举果阵我以署名珍惜响 i-cable 嘅留言都讲唔少(参考:)。我只喺一个蚁民,一个物业长线投资者,唔喺乜嘢大师,我亦唔认为佢呢啲嘢要去到大师级至睇得穿。咁点解当时咁多香港人睇唔出,就连博士响果阵都睇唔出?原因可能就如当日我响 i-cable 咁话:「活在繁荣的大树下,看不顺眼一点枯枝就要换掉整棵大树;港人如梦初醒,实还在梦中」。后嚟庸梁上咗任,就被笃爆佢响选举果阵用幅墙封咗个僭建喎;原来佢呢个特首运,喺一个横运嚟!咁香港仲点会有运行?跟住个元旦游行,阿婆嘅说话,一针见血:一个咁嘅人,几好都喺假!阿婆都可以喺神级,点解?呢啲就喺所谓睇穿咗宏观里面嘅决定性因素

其实选委投票前香港人仲有一个改变命运嘅机会,呢个就喺我响 i-cable 另一段留言度提到嘅最后机会理大全民投票。响百忙之中,我都要带埋屋企人去理大投唐英年,就喺因为我知道呢个投票喺好关键,如果我唔投呢一票,对唔住自己良心。果阵选委倒戈投梁本嚟已成大局,不过如果理大嘅结果喺唐英年跑出,咁阿爷唔单止唔会逆港人嘅意愿,反而仲会对我地另眼相看,结果选委一定回軚投唐。港人自发投票成功改变选举结果,意义何其重大!唔单止将会改写香港嘅历史,甚至会成为香港普选历程嘅一个重要里程碑

真喺发梦冇咁早,原来大部分人远道而嚟竟然只喺去投一张白票,以为咁就代表乜嘢反小圈子喎!如果我喺阿爷,就真喺睇唔起你地呢班香港人,俾埋你都唔识拣,仲成个细路咁搞反叛,究竟你地够成熟去玩普选未?一个人要有资格去拣,就先要识得响有限嘅嘢里面拣,呢个根本就喺大人教细路仔嘅幼稚园道理!唔知大家当日有冇去投票?投咗边个?定喺投咗白票?唔使话我知,自己反思。

记得果阵响 i-cable 同挺梁者辩论,佢地讲嘅嘢,不外乎喺话经济好果阵,啲富商处处赚到尽,觉得曾班子向大地产商倾斜,庸梁就以民生为主,唔会同大地产商妥协等等。其实呢样对地产霸权嘅不满,有时亦出现响博士嘅文章度。博士文章对曾荫权嘅批评,主要喺两方面:一为政策倾斜大地产商,增加土地供应乏力;二为推出 SSD 等打击楼市政策,成庸梁辣招嘅始作俑者。对於呢两样嘢,我嘅睇法好唔同。

曾荫权接手老懵董嘅烂摊子果阵,只喺一句「做好呢份工」。呢个人谦卑正面,能者必拥之,所以一开始我就睇好佢;有人话佢只喺好彩喎,就算真喺好彩又点?一个有运行嘅人做咗特首,香港都会有运行,有乜唔好?况且治港唔喺玩泥沙,唔掂嘅话点会有运行,呢啲叫因果关系,睇庸梁就知。我虽然唔信教,但见曾氏作为一个虔诚嘅教徒,处事一定唔会逆天而行,后嚟得以证实,此人嘅作风,果然喺顺住大势走,唔会逆市

我从来都唔认为有乜嘢地产霸权,就算有,都只不过喺香港经济结构衍生嘅一个大势所趋。所谓大势,只能顺,不能逆,因为冇经济,就冇民生;试问如果冇咗所谓嘅地产霸权,最低工资又点可能会 WORK?曾班子唔喺向大地产商倾斜,只喺顺大势而行,以协商而唔喺对著干嘅手法对人。如果土地供应真喺曾班子失职,咁庸梁大锣大鼓咁搞又点解会搞唔掂?依家庸梁搞到要盲目抢地去破坏香港嘅配套,博士先至知道,曾荫权喺为咗唔想牺牲啲乜嘢?

至於话佢将楼价飙升嘅问题归咎於物业投资者,何以见得?因为佢 SSD 等嘅政策?咁博士有冇谂过,一个作风咁顺势嘅虔诚教徒,点会响金融海啸啱啱过咗之后,大胆搞埋啲咁逆市嘅嘢?原因好简单,曾班子出招,根本就唔喺为咗要打击楼价,呢个只不个喺为出招护航嘅借口。我响另一篇留言提过,以前嘅楼市喺以炒卖主导,所谓嘅供不应求其实只喺假象。果阵啲地代,会特别优待啲炒家,佢地甚至将用家拒之门外。同一个吉盘,可以响短期内成交 N 次,呢啲所谓嘅成交量,同埋衍生出嚟嘅乜乜指数,根本冇代表性。

咁乜嘢先至喺真正嘅供求?

当物业嘅一个成交,喺会导致一个有需要住嘅人或家庭可以攞嚟住嘅,咁呢一个成交,先至算喺 fulfill 咗市场上嘅一个需求。

博士究竟有冇研究过,八万五真正嘅教训喺乜嘢?八万五只喺果,真正嘅因,喺老懵董同埋佢果只头马,即喺依家呢个庸梁,完全睇错哂个楼市,将当时嘅供过於求当成喺唔够供应记得金融海啸之后,任总曾经警告过会有第二甚至第三波嘅风险。曾班子拣果个时刻出招,唔喺为咗满足响乜嘢电台讲过乜嘢嘅人,而喺因为果阵正喺楼市应金融海啸调整后反弹嘅时刻,响呢个 timing 顺势出招,对个市影响最细。真正嘅目的,唔喺要打击楼价,而喺要清除摩货及短炒,令到以上所讲嘅真正供求实况透明化,再加埋优化楼按质素及透明度,嚟避免重滔当年八万五嘅覆辙!所以我将佢取名为曾任改革,呢样嘢,其实唔喺净喺用嚟保护本港金融体系嘅。

曾任改革,喺要楼市导入供求主导嘅正轨;真正嘅目的,其实喺要长远保护楼市!

博士讲过好多次,曾班子出招后,楼价应声下跌,政府沾沾自喜,但势估唔到后嚟会回升得咁快喎。不过我见到嘅事实同博士讲嘅好唔同;楼价应声下跌,喺因应炒家离场,市场自我平衡至供求主导嘅结果,后嚟回升,亦只喺因为市场开始进入真正嘅供不应求。呢啲嘢,曾班子已经预咗,响供求实况透明化之后,再重订房屋政策,可惜果阵已经供应乏术。如果曾任改革早响董政时代执行,供求透明化之后,老懵董就唔会睇错市,亦唔会有八万五,而香港嘅楼市亦会避过咗果一劫。

所以曾任改革,绝对唔喺庸梁辣招嘅始作俑者,庸梁自已先至喺自作俑者,佢嘅好大喜功,将曾班子嘅心血完全搞喎哂!如果当日喺唐英年当选,果啲乜乜辣招、打私院、打水贷、限奶令、废教育产业等等嘅消极废策,一定唔会出现,因为唐氏同曾氏一样,作风都喺顺住大势走,唔会逆市!而唐氏会更胜一筹,点解?因为佢冇曾氏果种打工仔心态!不过有人笑佢喺猪喎,而我就觉得,一个谂得出公私院互补呢种双赢概念嘅人,喺唔会差得去边;况且,一个特首自已有几叻,唔喺最重要,能者拥之,先至喺最重要!

最后提埋呢次:如果挺梁,只喺为咗不满前朝嘅一啲现状,而宁愿去信埋哂啲咁嘅人,期望一个咁嘅人可以带嚟一啲改变,咁好抱歉,你呢个期望,喺永远唔会实现;如果一个转軚,只喺为咗有人达唔到自己嘅期望,而唔喺对自己嘅一贯理念作出过基础上嘅修正,咁呢个转軚,喺全无意义。博士解唔开呢个结,恐怕我就只可以赠你一句:切忌遇人不淑矣!

主宰命运嘅,喺人,唔喺数字。所以我重点睇嘅,喺人,唔喺数字。
6. 20年来毛也没一条 2014-01-17 11:59:35
【本报讯】恒地(012)及傅老榕家族於『2010年』申请修改元朗南生围发展计划,因改动过大遭城规会否决。城市规划上诉委员会前年接纳发展商上诉,将案交还城规会覆核。城规会不服,申请司法覆核。高院昨指上诉委员会错判,裁定城规会胜诉。

只涉发展商 不符要求
本案争议是《城市规划条例》的覆核程序是否适用。城规会认为,覆核程序只能在两种情况下启动,一是城规会否决图则;二是图则虽获批准,但附加条件。本案只涉及发展商未能满足附加条件,故城规会无权覆核。发展商则指出,城规会的任何决定,均可覆核。


法官林云浩指出,覆核程序涉及公众谘询等事项,一次发展计划可能引发多重覆核或上诉,不相信立法当局有意令程序变得冗长缓慢,也不认为缺乏覆核机制,发展商的宪法权受剥削。


城规会的上诉委员会於『1994年』批准南生围发展计划,当中包括兴建高尔夫球场及低密度住宅,惟发展商一直未能符合有关环保、排污及交通等27项附带发展条件,2010年第四度申请将规划延期被拒,也因修订方案改动过大被否决。

1994年搞到而家?
最后仲输埋添!
请问关乜钱银事?
7. 亮剑 2014-01-17 12:33:18

香港发展地产系点揾钱,请汤博士参考呢段旧报导。

昔日地产新闻 2011年01月14(Fri)

 

恒基新世界落禾沙已补价96亿

 香港文汇报讯(记者 颜伦乐)城规会今日将审批多项申请,其中最触目的包括恒基旗下三盘,其中与新世界合作发展的马鞍山落禾沙项目,早前申请增加3,200方米的非住宅楼面,以及增加2.6%单位数目至3,900伙、减少车位数量等,规划署未反对,料今日将闯关成功;但同系元朗和生围项目,拟建358幢洋房,则因未有详细的湿地保育计划等理由,遭规划署反对。

 恒基与新世界合作发展的马鞍山落禾沙项目,早於0910月完成近96亿元补地价,每尺补额约3,243元。发展商早前向城规会申请增加3,200方米的住宅楼面,以作准许兴建有盖24小时开放的公众行通道及附属设施,随后并修订项目的发展参数,包括修订最高物业高度由127.5增至129,单位数量由3,800伙增加2.6%3,900伙,但平均单位面积亦减少2.6%873尺等。

 同时,项目各类车位数量亦减少5.7%1,353个,发展商并将发展期数由之前分7期发展,减少至分6期发展。规划署认为,有关修订获相关部门同意,而主要修订为高度,属轻微修订,未反对申请,料今日可获城规会通过。

呢个项目叫『迎海』,分几期发展,土地成本加补地价每尺当你 3.5 K,加上建筑成本 3.5 K,总共系咪 7 K

迎海呢个盘 12 年尾开第一期实尺 1 万,最近开星湾价格相若,即发展商「大赚 4 成几」喎!

 

喺感觉就系事实嘅现况下,呢个仲唔系地产商无良嘅有力证据?

 

想当年CCL 指数喺 09 10 月约 73 点,恒基与新世界完成近96亿元补地价,每尺补额约3,243元。

因为文件往来需时,咁计对上几个月政府批呢个补地价应好合理,而嗰阵 CCL 应唔够 70 点,即比照现在 CCL 120 点,4 年多大市升咗 7

四叔申请补地价嗰阵,政府应该揸到个价好尽,所以当恒基公报佢哋接受政府开出补近96亿元地价嗰日,四叔已经拜神唔见只鸡,可知每尺补额约3,243元,根本就系市价

 

结论就系-----如果呢个迎海项目最终有赚,亦只不过系地产商看对后市咋!

 

而喺今时今日,政府话明你楼市再升的话,咁政府就会毫不迟疑再出招,那麽在有输无赢的环境下,地产商如果仲走同政府申请补地价嘅话,拒哋个脑一定出咗问题!

 

MTR嘅项目亦可参照上面嘅分析!

8. to 7 2014-01-17 12:50:15
mtr 嘅项目, 地基已经打好左, 啲站仲要有咁大得咁大, 分分钟仲系乘客出钱起, 条数计法应有唔同.
9. 永言 2014-01-17 13:16:05
唐英年连庸梁都赢唔到,俾人食住上,怪得边个?佢有几广阔胸襟,但到只狼扑到埋来先意识到个危险性,又怪得边个?佢俾巿民官商勾结嘅形象咁深,点解唔系选举工程上下苦功?最尾连阿爷都放弃佢,又怪得边个?呢铺系注定香港人要输!
10. 路母西几时死 2014-01-17 13:21:00

路上,对香港来讲,点都好过路母西条seven 头。

TT最低限度不会玩死香港。

资本主义从来都是官商勾结,如果不要官商勾结,请求北韩。

11. 永言 2014-01-17 13:33:14
个重点系,你几叻几有凝聚力,都要你坐到正先讲假。正如你考大学,你都要考好个DSE假。个考试制度系咁,你一系唔玩啫,你落得场玩就要谂下点考高分同埋点㩒低人啲分!我唔系话要零官商勾结,系要点样淡化个色彩,等多啲公众接受。都系嗰句,系全香港陪佢一齐输。
12. 顺民 2014-01-17 14:27:36
"珍惜香港" 君每一片言只字,更胜千军万马。可见香港市民当中不乏卧虎藏龙之辈,在下佩服得五体投地 !

13. 顺民 2014-01-17 14:33:48
"珍惜香港" 君每一片言只字,更胜千军万马,可见香港市当中不乏卧虎藏龙之辈。在下佩服得五体投地 !

14. Andy 2014-01-17 14:36:42
大部分香港人都是非黑即白,以为CY唔好 = TT好, or vice versa!
15. 顺民 2014-01-17 14:37:45
珍惜香港君:
听君一夕话,胜读十年书。
佩服,佩服 !

16. 去死吧,689 2014-01-17 15:04:36
非也,我们只是反对共产党。所以对饭民和CY,都一样讨厌。
17. 永言 2014-01-17 15:07:44
假如连政治危机都化解唔到甚至察觉唔到,你身边啲奇人异士帮你挡得几多箭,救得你几多次?你个团队点有效施政?你捱唔捱到个任期完?
18. 初哥 2014-01-17 15:15:00

to 7/F 亮剑

即发展商「大赚 4 成几」喎! - 但不要忘记,这 4 成几利润是由一个 4 年多之发展项目所得,平均每年约10%,并不是不合理。

19. 业主让步 太古城减价沽:现实喺要嚟面对,而唔喺要嚟逃避嘅! 2014-01-17 15:27:13

未来住宅供应趋升,施政报告后二手业主终於醒觉,蓝筹屋苑连录减价成交。鰂鱼涌太古城有高层户放盘约20多日,刚减价至626万元沽出,建筑尺价跌穿1万元。同区康怡花园日前「开斋」后连录买卖,有高层两房户累减50万元,才以570万元售出。

20. 港府未来大增供应 - CY及其团队努力下强势取回供应权 已取得阶段性成果 2014-01-17 15:37:27

吓窒业主 居屋公屋掀减价潮

本报讯】政府企硬不撤回楼市辣招,特首梁振英任内第二份施政报告提出大幅兴建公营房屋,其中居屋供应更由每年5,000个大幅增加至8,000个,增幅六成。消息即时震散本已疲弱的二手楼市,居屋及公屋首当其冲,天水围有居屋劈价一成走货,私楼亦受波及。
记者:朱连峰

政府盲抢地建屋,除放宽地积比率,施政报告提出,2020年后,平均每年提供20,000个公屋及8,000个居屋单位,较去年目标再提高36%,当中居屋供应目标更由每年5,000个大幅增加至8,000个。随着供应可能大增,恐加速楼价下跌。政策出台后,居屋及公屋首当其冲,天水围及屯门连录至少6宗减价成交。慈云山也同时录得3宗减价个案。

天盛苑劈价10%走货

祥益地产萧嘉伟表示,天水围在施政报告公布后即时出现两宗减价。其中,天盛苑H座低层4室绿表盘,实用面积506方尺,在施政报告公布后,即晚已将叫价调低10万元至200万元,昨日早上再减至190万元,傍晚减多2万元,累减10%至188万才售出,低市价约3%。同屋苑G座中层4室,实用面积510方尺,也在施政报告后减价12万元,至208万元成交,买家为次批免补地价白表客。
屯门昨单日录得4宗公屋及居屋买卖,全属减价走货。祥益地产胡志伟称,兆康苑E座中层户,实用面积476方尺,原叫价168万元,施政报告后已减至160万元,临尾减多5万元至155万元才售出,买家为次批免地价白表客。屯门公屋良景邨及建生邨亦录得减价成交。
富诚地产林栢荣称,施政报告公布后,黄大仙即录3宗居屋及公屋减价成交,造价较高位回落约5%。其中,慈云山居屋慈爱苑M座中层户,实用面积650方尺,放盘8个月,累减15%至380万元免地价易手。房委会昨日公布,1月首15日仅录29宗居屋第二市场买卖,本月成交量势再创新低。

升悦居低市价7%沽

私楼也齐齐劈价。长沙湾升悦居3座高层H室,东南海景,实用面积512方尺,去年11月放盘开价620万元,累减42万元至578万元售出,尺价11,289元,较部份银行估价平约7%。
中原地产赵鸿运称,鰂鱼涌太古城录施政报告后首宗买卖,太湖阁高层F室,实用面积545方尺,减价4万元至626万元成交。另外,青衣灏景湾6座低层B室,实用面积849方尺,叫价968万元,减至948万元卖出。
利嘉阁鲍允中称,九龙湾淘大花园E座高层4室,实用面积374方尺,减价10万元以380万元售出。

 

21. 楼价升定跌? 2014-01-17 17:02:36
楼价在2014年是跌还是升,系左丁山最近向朋友之中嘅地产专家提出嘅问题。睇报纸报导,地产股分析师、经济师多数睇淡,睇跌一至二成,悲观派甚至睇跌二至三成,专家看法有无实质支持呢?新楼盘成交似乎好畅旺噃,特别系啲市中心新盘,例如湾仔囍汇大把人抢住要,虽则系价钱非常贵,一个四百尺单位要一千万元或以上,左丁山听到都伸出条脷,但老友记W就买咗一间喎,有乜用途呀?相信系当酒店房用,久唔久因为有应酬至深夜,就索性在湾仔过夜,唔返屋企。
一位房屋委员听见市建局啲楼咁好卖,特别搵人带佢去考察吓,佢在签约拣楼现场,所见到嘅买楼人士,几乎全部系银发一族,似系已经上岸之人,走来买个细单位做乜嘢?有关人士向佢报告:「湾仔系全港十八区最富裕嘅一区,大把隐形富翁住在湾仔,不少系买个细单位俾下一代做住宅嘅,或者系两个老人家嚟住,贪方便兼怀恋少年时光在湾仔长大吖吗,现在住紧嘅大单位咪让俾儿子新抱,或女儿女婿住罗。」
委员听完,认为几有道理,上到现场睇楼,真系似足酒店房一间,真正厨房欠奉并非一般家庭住宅,千零万买间「闹市中心酒店房」,香港人都愿意付出,故此地产大好友L对左丁山及委员讲:「我成日话香港房屋有钢性需求,隐形富翁之多,简直数唔晒,80后买唔起楼,父母就同佢交首期五至六成,等啲仔女供得起楼。我要向啲40后、50后父母致敬,有此原因,我继续睇好楼市,今年香港就业人数创新高,逼近380万,家庭收入中位数继续向上爬,加薪幅度亦有4%至5%,我敢胆话美国一定唔加息,唔好听财政司司长出口术,唯一负面因素只系SSD、BSD、DSD啫。」呢三D辣招确系辣到啲中产换楼客眼泪水都飙埋出嚟,佢地最恨梁振英之处,并非冇普选,而系买楼先付DSD,慢慢等退税,加埋金管局严限银行按揭贷款上限,就令到一啲较高收入中产夫妇往往欠缺嗰百零万做唔到按揭。委员有朋友嘅下一代夫妇两人皆在投行工作,每月家庭收入近30万,住八百几尺楼,生咗一子一女,请咗两个菲佣,太太话屋内住咗六个大人细路,太挤逼嘞,成日话要换间千二、千三尺,但就因为两人虽有现金流嚟供楼,但一时之间唔够现金交五成至六成首期及印花税,咪日日闹梁振英罗。
22. 煲浪追浪to9 2014-01-17 17:19:08
成单野唐点解会输。
实事是当因委仔仁搞到唐公子讲错野:推双普选:
即晚司机朋友车有票老细去深圳见乔公接旨、
跟手民贱联表态支持路姆西。
白白都冇甘白哪。
当主子唔一定要叻,要睇佢既助手。
当日任縂话会帮唐公子,盛志文等等能人。
要知刘备得天下亦是身旁能人之助。
路姆西、、、、谂样就一大堆,首选流精华。
23. 珍惜香港 2014-01-17 18:36:32
珍惜香港TO:14/F Andy

当日有种去理大投唐嘅人,唔喺你讲果种非黑即白既心态,唔好低估呢一小撮人!

黑就喺黑,白就喺白。黑响边度,白响边度,我上面篇长嘢已经写得太清楚,唔想重复。

不过,到咗今时今日先至识转軚嘅人,心态就各有不同。好似我上文咁话,要是乎呢个转軚,喺唔喺只喺为咗有人达唔到自己嘅期望,定喺对自己嘅一贯理念作出过基础上嘅修正。都喺果句啦:

切忌遇人不淑!
24. 珍惜香港 2014-01-17 19:41:20
珍惜香港TO:9,11,17/F 永言

我唔否认,唐唐响选举果阵,真喺几懒嘅!一个懒人去考 DSE,输咗,唔出奇;不过,佢又输咗啲乜嘢?要怪嘅话,怪边个?

原来当日去考 DSE 嘅,唔喺唐唐喎!咁究竟喺边个呢?咪就喺香港人罗!

唐唐虽然几懒,但起码佢都叫做知道自己考紧试嘅;香港人,连自己考紧试都唔知!

仲有,阁下太高估响香港啲民綷嘅威力。响特首选举果个时期,民綷其实唔太严重,只要守得住经济,乜嘢都可以化解。到咗今时今日,啲民綷搞成咁,其实只喺俾庸梁嘅消极施政放大咗。你以为特首喺流架?上得到呢个位,咁易会被人拉番落嚟?你好担心唐唐捱唔捱到个任期完?我反而觉得,如果呢个将香港搞成咁嘅庸梁都可以捱到个任期完,我就可以好肯定咁讲,唐唐唔止可以做足成个任期,佢甚至会连埋任添!
25. 朗啨 2014-01-17 20:39:09
思歪正苦依家进行紧一个世纪大骗案,就算你马多夫,都要行埋一二边。
几年前已经开始话加息,会有好多地,热$会流走⋯⋯楼价一定跌,「田鸡」业主被吓得腾腾震,相继成为信徒,将自住物业估出做淡仓!
断旧估呢三年里面,起码都有十数万只「田鸡」沽空楼市,唔计交租贵过供果笔,平均每人账面损失一百万,乘以十万就等如一千亿大元。
由於贪曾及思歪从没间断咁去误导市场,还提供失实及作大供应量言论,再过两三年楼价爆升,一定会有公文袋状棍教啲输打赢要嘅『前田鸡』,等佢哋逐只逐只跳出嚟搅一镬二镬集体诉讼。
所以条 PK 鹰依家吹得咁过引,并非全无后果,一个唔好彩比人入到波,香港真系破几次产都唔掂。
所以有能力嘅人一定要及早踢爆条枌皮,否则只会everybody total loss.

公文袋「状棍」一出,谁与争疯?
26. 路人 2014-01-17 20:54:59
香港D测量师好少俾人告,反为建筑师大大镬比人告就有[九仓告甘铭]。近年测量师行俾人告好似得一单商铺估错价一两亿,如果D买家或者卖家经常发褛蚁动不动告人,测量师行会准确D罗!
27. 法子 2014-01-17 22:27:59
5楼 珍惜香港

你讲哂我的心声.

我亦做过同你一样既嘢. 可惜看到真相的人始终不多.
28. 珍惜香港 2014-01-19 16:39:09
珍惜香港TO:22/F 煲浪追浪

所谓观人於微,一个人嘅心理反射,喺会好容易会响行为上面透露出嚟。如果阁下有好细心咁睇当日果三个准特首嘅辩论会,就唔难发现,你讲果个委仔仁,响后期嘅立场已经好明显咁大细超,佢甚至不自觉地成个身都侧咗埋去唐公子果边。我可以好肯定,佢响果阵已经睇清楚庸梁嘅为人,甚至可以话同唐唐惺惺相惜,只喺碍於身份唔可以做到咁扬。所以佢唔喺搞到唐公子讲错野,呢个只不过喺佢地太啱咀形嘅 side effect。

其实,双普选呢个问题,唔喺响阿爷度,而喺响香港人果度。你要人地俾你拣,就要先证明俾人睇你识拣,呢个喺你嘅责任,唔喺人地嘅责任!作为父母,如果你嘅细路只喺识得扖地扭计搞破坏咁去同你争取,你会唔会放俾佢?呢个唔喺乜嘢人权问题,唔喺乜嘢国际标准,喺你够资格未!所以点解我响上面咁话果次理大嘅全民投票,喺好关键。两个都喺阿爷 approved 嘅选择,香港人有种搞全民投票,由一个结果改变成另一个结果,阿爷点解唔 buy?你咁有骨气,莫讲会听哂你话,你要搞双普选,WHY NOT?

不过咁,你要扭计投白票,依家仲搞埋占中,怪得边个?所以点解话,香港人,连自己考紧试都唔知
29. 珍惜香港 2014-01-19 16:55:49
珍惜香港TO:27/F 法子

我地呢一小撮人,真喺搵多个都难。再识多一个,好开心!
30. 煲浪追浪致珍惜兄 2014-01-19 20:16:59
由贴文开始,小浪是极度对大话英这人反感,
小浪为人好简单,只有黑及白,没有灰的存在。
好是好,坏是坏,没有不好坏,
単说两蚊车船津贴,其实好完善。
再搞小巴两蚊,划蛇划足,多此一举。
先说老人家坐小巴是极度不便,
加上安全问题,简直是低能白痴之举。
要搞搞社区饭堂,让老人家食便宜饭。
派福利从来是有作为政府之法,
搞社区托儿护老,让有能力的人仕腾出从投社会工作。
派福利买民望,是极无能之政棍买票板斧。
因自己时间太少,想写多D正面贴文亦有心无力,
只可写丢路姆西大话英短文,
万物归一法,大话英落台香港先有运行。
今年小浪book定鹅颈稿七婆帮手,
打七个杏家橙小家小气小喇叭既小人大话英。
祝条仆街早走早箸,一路好走。
在此谢过珍惜兄回文。
31. 煲浪追浪 2014-01-19 20:48:56
7,466最后更新: 0119 17:22 / 建立时间: 0119 14:06适中字型较大字型何家达摄《明报》撤换总编辑风波未了,由《明报》老板张晓卿亲信吕家明负责的加东版《明报》,继续封杀所有提及该报撤换总编辑的文章。公民党主席余若薇直言,加东版《明报》抽起专栏文章的做法是「行动已证明一切」,认为新闻自由收窄已非单一事件,「香港人唔可以再沉默」。至於《明报》高层声言撤换总编辑只是正常人事调动,前政务司司长陈方安生回应指,传媒影响力大,相信事件并非纯粹私人机构人事调动这么简单。
32. Hongkong People 2014-01-19 21:44:00
珍惜香港:100%同意、拜服。

见到香港一路发展下来都真有D灰心。楼上有位朋友成日讲唐唐嘅失败,只可以怪佢自已,可能佢都讲得对,但佢幸灾乐祸嘅态度,好明显佢唔知自已成为咗陪葬品,而香港而家有太多人唔知自己的处境,可惜可惜。

老实讲,我都系一个渺小又自私嘅人,系香港而家咁嘅环境,经常系脑入面谂嘅嘢都系有乜嘢可以做而又对自已最好,香港环境差到乜程度应该要放弃,庆幸自已有选择,但谂到要放弃都有D心灰。

祝大家好运!
33. 珍惜香港 2014-01-19 21:59:26
珍惜香港TO:网主

5/F 留言第四段,应该喺:星岛「一铺清袋」论,唔喺:明报「一铺清袋」论。

方便嘅话,请帮忙改番啱佢,谢谢!
34. 永言 2014-01-19 22:29:43
To 32/F, 我不肯定你指的是不是我,我两段留言的结尾都强调香港陪佢一齐输,我唔知点解会解读成我幸灾乐祸同埋连自己输左都唔知。
To 珍惜兄,我唔系唔明白梁生嘅种种问题,我只系理解唔到唐生响竞选时的表现,点样说服到大部分香港人去信佢得,你讲香港人唔识选我唔否认,正如你地都讲了解真相嘅人只得少数,即系识答呢份卷嘅人得少数。。。我第三次讲,系香港人陪佢一齐输,责任虽属?就佢本人落败责任,绝对系佢自己。就香港输嘅责任,我只能够讲系香港特别行政区嘅所有持份者!!!
35. 689 正垃圾 2014-01-19 23:43:20

普选不普选不是我们关心的,事实上香港的奇迹根本同民主无关。

香港的成功依靠的是资本主义,这是香港的核心。

但是现在最大的问题,饭民和CY等政客为了争取基层的票,大搞社会主义,大搞大锅饭,最终一定会出卖香港。

36. 掹车边80后 2014-01-20 00:14:25
好耐无来


你讲得真系好到Point, 觉得CY好清楚政治任务先系佢本钱, 成立港版金融办同法改委, 意图更加明显,....可惜佢除左搞政治任务, 其他野真系好唔掂...祝大家同我自己好运

讲番楼, 我地小市民, 总之唔好卖自住楼, 其他, 等啦

37. 珍惜香港 2014-01-20 03:45:29
珍惜香港TO:32/F Hongkong People,34/F 永言

相信呢年半以嚟,好多香港人,都变得好迷惘。不久之前我响一篇留言度讲过,庸梁继续当政,会越嚟越多人中招,连支持佢果啲人都唔会幸免,所以越迟醒觉嘅人,伤得越深。

但喺又唔需要太灰心嘅,中国有排都未可以全面开放,我地仲有时间。庸梁又唔喺成世做特首,连到任嘅机会又近乎零,佢喺玩唔死香港嘅,不过下一任特首就真喺多得佢唔少。几十年嚟,香港都喺咁起起跌跌啦,千祈唔好谂移民,要对香港有信心嘛

讲到自私呢样嘢,我近排都喺咁借金融扭曲呢个境去从中取利罗,只要行正路,喺冇乜问题嘅。都喺果句:机会一定唔会放过,但做人就唔可以咁黑心。一个人唔为自己,点对得住父母同埋屋企人?只要守住呢啲原则,自私都可以好 OK。

至於 Hongkong People 果啲 comment,相信佢喺冇恶意嘅,唔好咁上心。我上面果两篇长嘢都喺咁锄博士啦,只喺想赠佢啫,一样冇恶意。至於唐唐落败呢样嘢,我只喺从一个好简单直接嘅角度去睇。正如刘备三顾草庐请诸葛亮出手相助,当然喺刘备需要诸葛亮,多过诸葛亮需要刘备。用诸葛亮嚟比喻唐公子,似乎太褒奖佢啦,不过香港人的确喺需要佢胜任特首,多过佢需要坐特首呢个位喎!
38. 珍惜香港 2014-01-20 04:06:38
珍惜香港TO:36/F 掹车边80后

「总之唔好卖自住楼」
,响呢个时势,呢句最啱听!
39. 永言 2014-01-20 08:26:27
啱嘅,呢四圈恶打,再起个东换个庄再玩过,最紧要呢四圈唔好输爆棚。如果无信心玩唔落去,倒不如起身去第度玩锄D罗。
40. 亮剑 2014-01-20 08:44:33
珍惜香港⋯⋯
我喺唐梁争霸战中,一路认为CY唔掂档,直到昨天佢头马饭焦话俾港人知,甚么是讲咗当做咗,更证明我呢件蛋㪚,喺政经问题上,清醒过唔少所谓精英!
好多人睇嘢看表面,感觉当事实,咁口舌便给,讲嘢天花乱坠嘅CY,当然大胜戆直中年糖糖啦!
但如果唐生系一个十下十下嘅人,他公司仲唔执咗十世?佢仲可以喺政府嗰度步步高升?香港财政可扭亏为盈?
现在大家看到,唐唐嘅强项,其实系亲和力,相对CY众叛亲离,表面十下十下嘅唐唐,喺政坛真是面面俱圆,就算冋泛民都可摸酒杯底倾谈,睇人唔好咁肤浅大家都知,但唔知点解特首选举嗰阵咁多人鬼掩眼!
41. 亮剑 2014-01-20 09:14:01
现在大家睇清楚,喺大家都有缺点,齐齐都有僭建的情况下,要你二选一,中产应该拣边个?
1 喺香港政制踏前一步上,边个可更有把握?
2 在增加土地供应上,边个可更能说服新界乡亲及 Big 4 释出新界土地资源?
3 在使香港经济发展更上一层楼呢一方面,边个更有能力团结政商工各界?
4 在筹备工作班子,搵合适人选Fit 位呢方面,又系边个会醒啲?
5 你如果系有能力嘅高级公务员,你又希望跟随边个老板?
6 你会相信一个连自己盘生意部舞唔掂嘅人,或信一个撹乜掂乜嘅人?
42. 珍惜香港 2014-01-20 21:57:13
珍惜香港TO:网主

真喺改咗!我唔喺 user 都肯帮我修正,好感激阁下!