地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:21790    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(357)太多茶餐廳並不是好事

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年7月17日

  今早去到茶餐廳,老闆話恭喜恭喜。第一個恭喜,聽聞我在外國記者協會的講座很成功。第二個是我在世界杯前預測法國奪冠又中左,但有一件事不明白,點解我唔繼續寫世界杯亂話?其實冇乜點解,世界杯已經曲終人散,繼續講已經失了時間性,睇的人不會太多,所以索性唔寫。不過唔需要幾耐,當歐洲各大聯賽開始,大家又會在馬會見到我講足球評論。老闆話咁奇怪,就是咁奇怪。

  冇講茶餐廳亂話接近一個月,今早我才發覺老闆的茶餐廳左右不夠十個舖位分別開了兩間新的茶餐廳,生意都唔錯。今次連老闆都話他的生意受到影響,好似是自己舖位。當收少幾個月租,但影響較大的竟然是一些粥麵舖以及小菜館。因為茶餐廳包羅萬有,價錢又唔貴,新的茶餐廳搶走了那些民生食肆生意,老闆話都唔知道那些小店可以捱得幾耐。其實,茶餐廳好比鯰魚,生命力同繁殖力極強,但就會搶晒生態環境養份,令到其他魚類很難生存。茶餐廳雖然是香港特色,但太多亦絕非好事。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2018-07-17 11:23:44
但係茶餐廳喺大陸就對其他食肆威脅冇咁大,因為定位比較大排檔、麵館要高少少。
3. 真真薯片 2018-07-17 19:24:26
全世界只有香港茶餐廳會用公仔面黎做主力,香港人日日食爹牛面又長命,證明環境少少污糟,人既抵抗力會更加強勁,太乾淨反而唔惦,當然樣樣野食都有劇毒一樣唔惦