地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:25992    回應:9
敢說亮話

茶餐廳日誌(234)曹貴子論戰後篇

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2017年12月14日

一個月Hibor 1.09893(創新高)

  今日去到茶餐廳,老闆話我昨日那篇「曹貴子論戰」在報章大熱,在明報刋出之後,蘋果又轉載,連中學生都立刻翻讀「曹劌論戰」,不過,在地產網的反應不佳,究竟點解,其實,這是通識問題,在地產網站,大多數網友只懂得取笑對樓市睇得比較保守的人,只懂得講落錯車,「曹劌論戰」對他們來說是比較深了一些,但是他們亦有自知之明,唔識就最好唔講,這又難怪,有幾層樓已經有幾千萬身家,通唔通識又有什麼關係,有錢便可以,其實是很可悲。

  至於我點解寫「曹貴子論戰」,其實,我是睇到曹醫生在謎網股爆破之後連夜飛了去澳洲,跟著失了蹤而想到他的祖先曹劌自動請纓跟隨魯莊公出戰有所感慨而寫,或者這是古人與現代人分別,其實曹醫生這樣做是毀了他自己一生,金主損失金錢是鐡定的事實,但一走了之絕非是解決方法,不過,我亦聽到有人讚曹醫生醒目,這只是見仁見智,但無論如何,中學老師教「曹劌論戰」的時候就多一些材料。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十郎 2017-12-14 12:41:32


      曹貴子與曹劌冇一忽相同 , 曹劌在追敗兵之前 , 係落車觀察逃兵車軌是否混亂 , 以防詐敗。曹劌之細心 , 謹慎 , 曹貴子完全無。他的偶像是另一祖先----------曹操。割鬚棄袍。他的投資技術是借艇割禾。


2. 真真薯片 2017-12-14 13:29:21
地產網既討論, 普通以身份(有冇樓)決定立場, 唔重視理據, 呢方面係比較可惜

不過, 香港其他討論區都差唔多
3. 同意真真兄 2017-12-14 14:07:00
同意真真兄~佢地好多得一層起2層止,仲要借銀行錢,唔止成富身家,計埋欠銀行既已經將未來30年既入息押哂落去~有咩辦法無偏見? 如果個個懂得客觀分析,仲點會咁多錢0係街比你拾? 佢地唔玩股票都有理由,買樓十幾廿年先跌一次,佢地既智慧唔足以記得十幾廿年既樓災,幾年前既股災就記得... 真正識得玩既,無論升市跌市都有錢拾,你估佢地識個屁咩....
4. 浪子心聲 2017-12-14 14:22:22
今次細價老千股大清洗可以視為中央全面管治香港的新格局的表現,香港證監在過往不會高調及大量處理類似事件,未來香港在政治和經濟都會在中央全面管治下發展,今次曹先生可能知道形勢極之不妙才會遠走他鄉。

未來香港除了樓市會出現結構性改變,證券市場亦因中央的參與而將會出現非常明顯的格局變遷,過去的得益者可能會成為受害者。
5. 香港土著 2017-12-14 14:39:43
如果話我係被取笑一群核心成員,應該唔會有太多異議。哈哈…
6. 香港土著 2017-12-14 14:45:49
曹貴子與金主,其實係一個爆笑組合。博士有墨水,所以能夠借古諷今。我係陀地粗人,一見蔡金主開口,立刻就聯想到低俗喜劇其中一節...
7. 香港土著 2017-12-14 15:04:37
暴龍哥(鄭中基)出資拍戲,夾硬逼導演(杜汶澤)比佢條女(一隻騾)出鏡,結果一次意外炸死咗條騾,暴龍哥大怒,找導演晦氣,戲裡對白同蔡金主話曹貴子成家跪響佢面前求佢借錢一樣!

"當初唔西係你跪響樹求我,我都唔會比我條女拍你套戲,明明愛情戲又搞乜西野爆炸場面,依家我條女比你炸西死埋..."
8. 十郎 2017-12-14 20:22:17


      曹貴子與曹劌冇一忽相同 , 曹劌在追敗兵之前 , 係落車觀察逃兵車軌是否混亂 , 以防詐敗。曹劌之分析 , 細心 , 謹慎 , 曹貴子完全無。他的偶像是另一祖先----------曹操。割鬚棄袍。他的投資技術是借艇割禾
9. Bos Fan 2017-12-14 20:42:28
太深,我連粗人都談不上。