地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:21370    回應:1
文亮語

晨早夜話(46)點解禁止美軍艦申請進入香港

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2019年12月3日

  昨晚天氣比較清凉,一班老友話不如圍爐取暖,打下邊爐吹下水,人生一大樂事。有老友話美國還未開始制裁香港,中國已經先下手為強,禁止美軍艦申請進入香港,會唔會急了些少。萬一美國永不制裁,中國做法似乎略欠風度。有對時局睇通睇透的老友話,中國這樣做與美國是否實施制裁無關,因為如果准許美軍艦進入香港,一定會有好多香港人好似當日法國人在巴黎歡迎美軍。萬一當中有一些香港人要求美軍解放香港,美軍做又唔係,唔做又唔係,場面會好尷尬。不如不准美艦進入香港,中國這樣做是為了美國好,應該沒有其他意思。不過人不為己,天誅地滅。如果有幾千美軍在香港與親美人士一起示威,香港警察未必可以控制到場面,可能要勞煩解放軍。今次輪到解放軍出又唔係,唔出又唔係。既然有此憂慮,萬全之策就是不准美艦進入香港,並不是先下手為強,更談不上是制裁。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 談不上是制裁 2019-12-03 12:14:26
係淨係制裁本土嘛
每次訪問啲水兵個個都話會響灣仔使幾萬幾萬嘅
水兵落船又唔使搜身睇吓有冇帶武器
而且, 其實美軍可以響內地城市例如青島補給喎
咁唔係制裁本土係咩呢?