地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:25982    回應:33
文亮語

這個世界是連輕人的

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2019年7月30日

  有老友話我冇吉士,唔夠膽好似石Sir發表打仔論。是不是寧得罪拉登,勿得罪連登?驚連登仔起我底,攪到我家無寧日,老友打橫嚟講。首先,我不認同他們是連登仔,他們應該被稱為連輕人,連儂牆下的年輕人。如果毛澤東在世,他可能會話這個世界是連輕人的,他們做了很多我們不敢做的事。如果不是那一班連輕人,「逃犯條例」早已通過,市面可能會很寧靜,但金融那邊的風暴就會比現在大得多。至於石Sir,他是前輩,我不敢說錯或者對,但他做了一件我不敢做的事,就是替別人教仔。其實,在社會上又何只石Sir教人教仔,那些銀髮族長者,竟然去遊行支持連輕人以暴力抗爭,不但是替人教仔,甚至叫別人的子女去送死。現在社會已經立立亂,大家都不知怎樣解決,盲目的支持反而令矛盾加深,事情更難解決。

  我問連輕人今次點解玩到咁激,他們話睇唔到將來。大學畢業後五年至十年,如果沒有父母支助,一定買唔到樓。他們覺得這個政府未能稱職,沒有積極解決樓宇供應問題,只用辣招來敷衍市民。雖然在人生四大素求「衣食住行」,香港在「衣食行」都不錯,但唯獨是沒有辦法解決市民上樓上車問題,即使辣招推出已經十年,但樓價仍然沒有下跌跡象。這亦是他們要求林鄭下台的原因,「逃犯條例」對他們基本上沒有影響。不過,「逃犯條例」等如對方軍旗,如果不成功奪取不能說贏得最後勝利。

  我以賭徒的身分對連輕人說,他們已經贏了80%。不要為了全勝而將所有押下去,林鄭其實是他們的護身符,林鄭下台,下任特首有機會重推「逃犯條例」,他們便會由80%勝利變全輸。不如俾幾年時間林鄭去搞好以房屋為首的民生問題,如果搞唔好,她一定冇得連任。至於林鄭會不會以壽終正寢作為緩兵之計,在任內重推「逃犯條例」。老實說,我亦不敢肯定,但如果林鄭重推「逃犯條例」,我會與連輕人一起上街抗爭。現在,連輕人不如享受勝利的果實。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 閒人1 2019-07-30 11:55:47
敢問亞連輕人, 如果樓價大跌七成, 佢地會飛身入市嗎? 
3. 問亞連輕人 2019-07-30 12:53:53
攞咩黎飛身入市?
4. 樓上 2019-07-30 12:58:25
未跌三成,佢地好多己經失業啦
5. 路過 2019-07-30 13:07:15
To 1樓 我會,需然我唔後生,但我信香港樓價跌7成,就係其他行業百花齊放之時,中間一定會痛一下,但如果政府唔用曾特首嘗當年既托市方法,反而趁機調控好樓市,香港將來一定會變得更好
6. 5樓 2019-07-30 13:38:31
樓價跌七成,各行業就會百花齊放。意思係指經濟繁榮?呢個睇法好有趣,你唔年輕,似乎保持有個連輕嘅腦。
7. Stephen Wong 2019-07-30 13:43:35
望人閉翳,不如自己富貴.
8. 路過 2019-07-30 15:03:00
To 6樓 無錯,個一刻好多野會做唔住,無人投資,加失業率昇,但反觀租金跌左,相對有好多行業就唔會因為租金而做唔到,但若果所有資金都認為只有房地產係穩賺不賠項目,我諗大多人捨難取易,相信你有番咁上下年紀,都會明我講咩
9. 乜春 2019-07-30 15:04:25
毛主席語錄:世界是你們的,也是我們的。但是歸根結底是你們的。你們“連輕人”朝氣蓬勃,正在興旺時期,好像早晨八九點鐘的太陽,希望寄託在你們身上。
哈哈
10. 路過 2019-07-30 15:04:38
To 6樓 百花齊放意思唔係大家發大財,係社會更多元化,唔會再則埋一邊,唔會窮得只剩下樓
11. 窮得只剩下樓 2019-07-30 15:48:02
除非唔再響香港, 否則只會窮得只剩下錢, 因為這裡只有錢。
12. 路過的人 2019-07-30 16:48:17
在事情沒有發生之前,大家都可以隨便說,如果樓價跌7成,死的人應該比離開的人少,香港人也少了,可能是好事。

如果你要有所謂的百花齊放,那就衹可以被邊緣化之後發生的事。衹有孤獨的地方才需要百花齊放,如果香港真正成爲中國一份子,就衹需要做好自己金融業,最輕鬆但又最賺錢的事,其他就交給更合適的地方去做。

家裏面積小,還要分客廳/飯廳/厨房/睡房/衣帽間/書房/鋼琴房/麻雀房/酒吧,搞到三不像。

人要向現實低頭,真沒地方,就要懂得把一些活動在“家”以外的進行。

人真的不可以太貪心,尤其能力不高的人。
14. 向泛民说不 2019-07-30 17:07:30
楼上,你错啦,是穷到剩下民主。就像台北那样,已经完全被深圳超越,无论是GDP或者个人GDP都一样。

暴徒小强有民主得永生,无民主下地狱。不过最近暴徒小强有很多犯了法,估计要先去坐牢啦。吾使送中,先坐牢。
15. 閒人1 2019-07-30 17:15:06
To: 5樓
請教一下, 2003年香港樓市大插, 如果唔係有自由行, 香港會如何百花齊放? 經歷03年至今, 社會有沒有則埋一邊?  
16. 攬炒 2019-07-30 17:32:09
其实, 有D人别有用心, 想攬炒
17. 曾特首當年既托市方法 2019-07-30 18:07:08
冇樓冇高潮, 就係有曾特首, 而家大家窮得只剩下體。
18. 香港仔 2019-07-30 19:09:45
推倒重來是香港唯一出路!我信浴火重生的
19. 攬炒 2019-07-30 19:18:56
其實係d別有用心的人想攬炒
20. 唔喺嘛 2019-07-30 21:37:46
博士都被滅聲?國泰整篇文唔見咗。
21. 人性之孱弱,由湯博士可見一斑 2019-07-30 22:51:25

博士即使不贊成修例,也絕不會同意暴力。想當年,湯博士連相對溫和的占中都堅決反對,現在迫於形勢,也要對暴力表態理解了,呵呵~~我也對湯博士表示一萬個理解。但有話先放在這裏:

 

今天越來越多的香港人開始感受到“白色恐怖”的威脅,惶惶不可終日,那完全是他們自作自受。當初,他們為了保留犯事不用被遣返追究的特權而呼應反對派,搞亂是非,搞亂人心,搞亂香港。自作孽不可活,報應來得真快,他們只能自己好好享受自己種出來的果,慢慢來,他們有得享受的時候長著呢!!

22. 舍神 2019-07-30 23:29:17
[如果不是那一班連輕人,「逃犯條例」早已通過] --- 呢個係對整件事的錯判! (連博士都認同.........令我跌眼鏡!^^)
也是今天沒完沒了的暴力不合作的根源! 佢地及其他人也認為是暴力抗爭的成果, 而不是百萬人和理非的果效!
基本上, 被暴民騎劫了!

作為關心整件事件的人, 對蕭若元(個人對佢冇乜好感)的洞察力及解釋, 不得不佩服!
23. 路過 2019-07-30 23:57:01
To 15  你正正講出左香港既優點,香港既優點係交通便利,係對全世界任何地方相對而言都係,好多人都會經香港再去其他地方,奈何高租金地價扭曲地方吸引人既地方,我舉個例,我上星期日去左廣州白雲機場附近一個滑雪場,超多港人上去,好靚好多人港,香港可以擁有嘛?人為扭曲市場令到香港只剩低貴價物業同商廈係正常嘛?一個只剩低貴價住宅,商場,商廈既地方如果你話係正常,我諗係我唔正常,高樓價係應該同地方吸引力掛勾,而唔係人為炒作出黎
24. 柯生 2019-07-31 00:44:19
其實香港真系是應該最好金融和地產行業
就好似瑞士專心搞銀行業
冇理由爲正義抗拒世界湧入的錢(無論白錢,黑錢)

26. 70 2019-07-31 09:34:14
12: 簡潔有理
27. AH-HO 2019-07-31 09:36:43
5樓,你既然自稱唔年輕,應該經歷過03年香港樓價跌7成的時候,當時你説的“其他行業百花齊放”有出現嗎?
你所謂的“中間痛一下”,我看到當時是不少生命的結束。這種痛,接受不了。

28. 閒人1 2019-07-31 11:40:36
TO: 23樓
你講得無錯: "高樓價係應該同地方吸引力掛勾" . 香港高樓價有好多因素, 要詳述就好長篇, 但其中一個因素就正正係佢有吸引力, 可以吸引各地投資及人才匯聚, 香港係一個國際金融城市, 點可以同廣州比呢?  君不見全世界的國際金融城市, 例如紐約, 倫敦, 佢地都係高樓價, 這是最正常不過嘅現象, 唔想落後於人, 就要自強不息, 努力向上游. 
你口中低租金而百花齊放既社會, 我在台灣見到, 各行各業都可以小本經營, 有唔少小店, 台南的的士司機話我知, 佢買既兩個單位, 10幾年都無升值過, 這樣的社會我不評論好或不好, 但如果香港變成咁, 係大部分人樂見的嗎? 
29. Hongkonger69 2019-07-31 12:38:03
To 23: 高樓價係應該同地方吸引力掛勾,而唔係人為炒作出黎?? 地方沒有吸引力,怎可能有大批人在當地高價買樓?沒有大批人以高價買一樓?世上沒有人或公司可以“炒"高沒有吸引力的地方的樓價的,你以為有錢以買樓的人都是傻瓜?如你這樣想,恐怕你才是。。
30. 路過 2019-07-31 12:41:53
To 27 我見過人食2手飯Tim, 但問心個句,個陣買樓既時候都有人講幾危險幾危險,但大家都係覺得富貴險中求,好啦,件事真係發生左啦,你又話唔想見到有人輕生,第一,你只有一層樓自住,傷極有限,如果你有多層係手,頂多係當投資失利,未必駛死,如果all in, 咁你就係賭徒,咁可以怪得邊個?如果當年唔係曾生同孫公夾硬拉停圖地供應,今日香港根本就唔會咁,衰啲講句就係懶,如果真係好似董伯伯咁搞中藥轉口港,起碼我地可能已經變左國際中醫中心,依家外國人都信中藥,你仲唔明,人為財死,唔好輸打贏要
31. 路過 2019-07-31 13:08:26
To 27 号外百花齊放唔到我之前一直都係度講,係利益傾斜做成,以前有個曾先生帶頭既項目,名叫數碼港,我都有係入面做過野,話就話推動創意媒體,實質變左貝沙灣後花園,任何轉型既野都罷明變左地產野,科學園又係咁,擺明係益附近地產項目,有係科學園做過就知幾白痴,8點識中央冷氣,你知香港人工時幾長,起個陣唔諗要裝獨立冷氣咩?依家依個情況都有人俾高樓價逼死,不過你選擇睇唔到,因為你都係既得利益者,請不要賣同情心
38. 路過 2019-08-01 14:41:18
最後講多句,用樓市帶動既經濟,就同發高燒食退燒餅,治標唔治本
39. 寄生蟲阿笨 2019-08-01 14:52:45
連登仔系城市無產階級,希望上車成為小資產階級而不得,慘慘慘!

40. 識少少 2019-08-01 17:18:11

请问是指"年輕人"嗎?

41. 攬炒 2019-08-01 18:54:10
怎麼梗説樓市帶動經濟,而不説經濟帶動樓市。香港是得天獨厚的,無論地理位置,文化歷史,自由經濟,各方面都優越,加上地方細,更加無辦法,一定貴!但請不要以破壞為手段吧!
43. AH-HO 2019-08-02 09:28:11
30 路過:好多人就是你講的“一層樓”,佢哋買樓只是想有個安定居所,唔係你口中“富貴險中求”的人。反而有人希望樓市爆跌後可以比佢買到樓,係希望“富貴在其他人的險中求”。立心不良就唔好啦。

其實你講咁多,你有咩論據可以說明跌7成後就可以百花齊放呢?