地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:73191    回應:45
文亮語

投資者的352策略

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2014年8月22日

  曼聯新帥雲高爾在英超聯落筆打三更,第一場波就輸咗俾外號「天鵝」的史雲斯,鏡頭所見,雲高爾相當老定,其實內心就震過貓王,否則,就不需要立刻打電話給我問如何提升曼聯,我說,毋需提升,曼聯經過莫耶斯執教之後,不但球員心理質素差,而且全隊接近瓦解,求其揾個教練都好過莫耶斯,不過,要曼聯重奪英超甚至歐聯,的確是要費一番功夫,而雲高爾是荷蘭人,荷蘭的十上十落足球戰術只得一個「快」字,並不是一個優良戰術,所以,這個戰術亦不能持久,到今日,我相信已經沒有多少人記得。
 
  其實,要快,又不一定需要十上十落,以往在打算盤的年代,要準,當然要熟讀口訣,要快,就要靈活運用手訣,三下五落二就是其中之一,但我又唔知道三下五落二英語怎樣講,於是我簡單對雲高爾說352,原來我忘記雲高爾早已將352陣式發揮得淋漓盡致,打咗幾場友誼賽,不但從未敗陣,更加以7比0 大炒洛杉磯銀河,但首仗輸波,立刻給莫耶斯笑,352,只不過是銀樣立鎗頭,雲高爾心境平和,觀乎落場的球員,很多已經決定賣走,輸波只不過是加強董事局信心,逢三退一而已。
 
  大家又唔好以為我亂咁講,將三下五落二變成352陣式,其實,這個陣式是現在香港投資者所採用,比「進可攻,退可守」更加優化,因為如果將這個陣式運用得宜,真的是無需進亦可攻,不需退出亦可守,勁。
 
  在香港政府的辣招攻勢下,有不少評論員認為物業投資者沒有可能守得住,一定會賤價出售部分物業,誰不知物業投資者的352陣式發揮作用。雲高爾的352陣式,當球隊被攻擊時,五個中場改為防守,即是有8個守衛,而投資者在政府的辣招的收緊銀行貸款條件下,整體借貸比率不高於資產總值2成,即是有8成資產沒有借貸,有足夠防守能力。就算樓價下跌一半,投資者的借貸比率亦只不過上升至4成,距離警戒線仍遠,這個防守策略任政府怎樣出招也不怕。
 
  雲高爾的352陣式在進攻時,5個中場移上協助進攻,加上兩個正前鋒,變成有7個球員進攻,足夠將攻勢化為入球。而物業投資者對某個物業有興趣的時候,他最少要準備該物業價值的7成資金,因為現時銀行分分鐘只能提供3成按揭,這樣就不怕因為不能夠上會而撻訂,所以,最近大家很少聽到有人買樓之後因為找不到銀行承做按揭而撻訂,既然一般小市民都不會,資深的物業投資者又怎會犯這個錯誤。而事實上,物業投資者的352 陣式的確好使好用,唔怕政府出什麼招,總之,就是要加強防守,伺機進攻。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Oscar Lam 2014-08-22 09:00:18
"總之,就是要加強防守,伺機進攻。"

絕對同意!如果樓價繼續上市,金管局有機會進一歩加強按揭管理,如果可以,乘現在還有機會,向銀行加按貸一些款出來,多保留現金,加強防守。
2. 打工仔 Andy 2014-08-22 09:09:05

博士講得岩!

我也相信留到現在的物業投資者, 都是好準備及經得起風浪的!

當人人都小心翼翼時, 即便有風浪也會安全度過!

3. 香港無奈 2014-08-22 09:14:25
博士好野!
咁都o念到!
4. 蜕变中嘅懒人 2014-08-22 09:24:35
期待博士本新書樓市投資秘笈面世,最重要有簽名珍藏版。
5. 法子 2014-08-22 09:57:26
對!全力防守,就是最佳的防守。
6. 法子 2014-08-22 09:58:41
法子《特殊人士的職業》

2014年8月21日

有512個特殊人士在賭場裡,不停買大細。

每當有顧客進入賭場,平均總會有一個可以走出來說:「我有特殊能力,可以看穿下一舖開大定開小,唔信可以睇返錄影帶,我過去9舖都全中。嗱!而家益你,我用你的錢買下一舖,中唔中你都分2%畀我,如果中的話,你多分20%畀我。」

請問那些特殊人士的職業是什麼?
7. 亮劍 2014-08-22 10:10:02

法子兄-----是否對沖基金經理?

8. 打工仔 Andy 2014-08-22 10:59:40

法子兄

512 個特殊人士在賭場內, 按每張賭抬平均有10個特殊人士, 都佔了50張賭抬!即係全場都係特殊人士,

這些特殊人士的職業咪就係賭徒囉!哈哈哈!

9. 成日話美國有排唔會加息既可以睇睇以下新聞 2014-08-22 11:29:21
10. Oscar Lam 2014-08-22 12:00:42
對!全力防守,伺機進攻。
11. 新手投资者 2014-08-22 12:42:40
谢谢博士及各位高人的金石良言
12. 法子兄,亮劍兄&各位高手,請賜教 2014-08-22 13:18:07
昨日我家發生了一件事,話說返到上樓,全屋無電,咪揾個電師傅上來看看乜事囉,原來電錶房滲水,d電線濕咗,個電師傅話要拉過曬d線,d街坊見吵來看乜事,我就順便叫個街坊看看濕成咩樣,起碼有個證人嘛,仲叫夜更管理員看,叫佢落簿,個街坊就叫我今日打電話去管理公司。我想您指教下,同一錶房,同層鄰居無事,係咪我d電線有問題呀,不關管理公司事吧?我今次打算自費維修,處理咗就算。但我現在擔心,昨日環境所見,樓頂至牆身被雨水全滲透了,我自費拉過d新電線後,如再遇滲水,再壞,我又再俾錢整,如此,問題是不能解決呀,求您們賜教...
13. 物業初哥 2014-08-22 13:38:28
TO 法子兄:

特殊人士是否MPF基金公司?
14. Oscar Lam 2014-08-22 13:50:32
TO 法子兄:

I think he is a staff from Inland Revenue Department
15. (CC) 2014-08-22 14:40:10

TO:6/F 法子

2% - DSD ?

20% - SSD ?

16. (CC) 2014-08-22 14:40:14

TO:6/F 法子

2% - DSD ?

20% - SSD ?

17. 肥婆四 2014-08-22 15:09:17
TO6法子兄
我估基金經理
18. 蜕变中嘅懒人 2014-08-22 16:09:58
法子兄
512呢個數字應該好關鍵,但係未諗到點解!
19. yctt826 2014-08-22 16:19:14
法子兄, 咁多人估基金經理, 我估銀行啦
20. toplight 2014-08-22 16:25:57
2 的9 次方= 512

2+20 是某行業的特色
21. toplight 2014-08-22 16:27:05
http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20140415/18690247

...
蔡:前幾年,行內很多人出來搞對沖基金,收2 and20(2代表2%基金固定管理費,20代表20%表現花紅,根據基金表現而收取),但沒有太多可以生存至今。
劉:我估,其中一個原因,是Fund of Funds少了。其次是收費,例如是澳洲,基金公司的收費壓力,是非常之大,在成熟的市場,投資者會發現這些收費,不能夠justify。
如果你自己都不願意支付2 and20,你不應該去收這樣價錢。任何識計數的,都知道收2 and20好貴,投資者可能有超過一半的回報,因而被蠶食,是好大的數字。
最重要是收費公平。我覺得,基金公司應該在跑贏指標時才收管理費,若果基金跑輸指標,基金就不收費,會對客戶公平一些。當然,這只是一個夢想,很難在今天環境實現。
...
22. CD ROM 2014-08-22 17:54:26
352, 可以瞬間變成532, 講求翼衛攻守兼備才能成事, 可惜成功例子不多, 因為翼衛攻守平衡同体能都好重要, 不是攻強守弱, 就係攻弱守強...... 宜家既MU, 我不應為有人能勝任...

其實近年較留行4231, 邊衛coverage不需到達對方低線, formation比較容易執行, 2個防中也只需同邊衛配合協防, 大家coverage不用大至整個球場, 相對容易執行. 就算不是頂級的後備也能執行戰述要求~~~

容易執行與否, 會唔會都係選擇適當策略既關鍵呢? 
23. Goal Keeper 2014-08-22 18:12:50

To: 8 and 18 /f

As 20/f toplight said, 2 to the power 9 = 512

法子兄 means the probability of winning 9 consecutive games is 1 /512
which means, within 512 people, 1 should be able to win 9 consecutive games.

And when that guy speaks out he had past history of 9 consecutive wins, it means NOTHING but luck.

In fact, a real investment game showed a Monkey wins more bets than wall-street Fund Managers.

Cheers.


p.s. this is a simple demo. In fact, 1/36 is 圍骰 so not exactly 1/2 is big/small.
It means the market is far beyond an average/lucky  Fund-Manager can manage...

24. 大寶二寶 2014-08-22 18:35:40
簡單D352陣式進攻時变成334, 只須兩側中埸推上变成左右翼。仿守時踢回442, 只須一名中場輪流回防, 效率高兼回氣易。 我覺得呢個模式較可取。

共勉之, 哈哈!
25. 自我陶醉 2014-08-22 20:13:12
To 23/F

大細減去圍骰勝出率係48.61%, 連中9次機會係0.1516% 或1/660, 所以512人一定唔夠。 
26. 睇得通 2014-08-22 20:46:24

在香港政府的辣招攻勢下,有不少評論員認為物業投資者沒有可能守得住,一定會賤價出售部分物業,...........

我是這樣理解: 完美金融風暴的.....

目前如果樓價向上扯升,2014年就象徵性似一匹狂飆的野馬無法用韁繩拉停???

如果是: 完美的金融風暴.....目前就急速下跌???成全肥師奶摸王就會興高采烈回購物業......目前仍然俱備有一種戰爭風暴/佔領中環風暴/有機會制造短期的風險震盪......

27. toplight 2014-08-22 20:59:27
to 23/F Goal Keeper
Agree, superb fund managers exist but the percentage may be less than 2%.
28. 小神子 2014-08-22 22:17:45
TO 法子兄

小弟少少分享, 如果水錶房滲水要睇下邊部份開始滲水攪到電線滲水過左水氣, 因為導致原因唔係私人範圍,而家共家的話, 可以向管理公司攪返掂佢!~

過左水氣既電線有機會漏電, 安全理由唔會通電去你間屋到, 濕唔到人地個D 所以人地咪無事啦~ 至於自費維修, 你攪清楚個原頭先~如果你可能下次又濕過真係唔得佢死呀~~

最好你都係同管理公司傾一傾先, 2來要攪清楚佢由邊一部份開始管理部份, 即係私家範圍, 可以多口問埋水喉既(如想知道), 佢都係指一指個位比你睇架咋!
如果源頭係公家部份, 佢有負任攪返好~

希望幫到你!
29. 小神子 2014-08-22 22:28:40
TO 法子兄

補充一下, 如果你樓頂牆身都滲水, 又確定到係外牆雨水滲入的話, 即係大雨先係咁, 平時又無時既話, 初步確定都係應該係雨水滲入架啦, 同樣可以叫管理公司攪返掂架, 外牆部份正常是屬管理公司管理的!~

樓頂部部就難確定D , 有機會水喉破裂都未定~

看來你點都係同管理公司傾左先啦~ 免得哂錢了~
30. 江湖隱士 2014-08-23 13:26:33

【太陽報專訊】港股重越兩萬五關,昨日恒生指數漲118點,收報25,112點,全周累漲157點或0.63%,為連續第二周上揚。富瑞金融資金流報告顯示,中港股票基金連續十一周及八周有資金流入,流入金額合共達108.17億美元(約843.726億港元)。證券界認為,儘管下周期指結算,港股走勢或會較反覆,惟資金持續流入,對港股中線走勢肯定有正面作用。

昨日甫開市恒指已重越兩萬五關,惟投資者入市態度不是很積極,最多僅漲138點,全日高低波幅只有106點;國企指數跑贏恒指,全日漲116點或1.06%,收報11,058點,惟全周累跌45點或0.41%,扭轉上周漲勢。

昨日港股總成交額縮減至不足700億元,只有約642億元。

受惠滬港通效應,資金持續流入,本周恒指終於在兩萬五樓上收市。

富瑞金融資金流報告顯示,截至本周三為止一周,中國股票基金錄得13.99億美元(約109.122億港元)資金流入,為連續第十一周有資金流入;期內流入香港股票基金資金8.49億美元(約66.222億港元),為連續第八周有資金流入。

新興市現沽售訊號
美銀美林資金流報告則顯示,截至本周三為止一周,合共有179億美元(約1,396.2億港元)資金流入股票基金,期內流入債券基金及商品基金資金,分別為99億美元及7億美元

31. 蜕变中嘅懒人 2014-08-23 14:18:24
TO 法子兄
睇完咁多師兄提供參考,走出賭場嗰個係sell緊客嘅512個當中最成功嘅基金經理。
即係話基金經理每次投資成功率同猴子揀股一樣。
睇嚟好多師兄都估中噃,亮劍兄最快,醒!如果真係中咗嘅話。
32. 大會通告 2014-08-23 17:51:09
由於大會計算系統發生技術故障, 漏計大細開圍骰的機會率, 經過一輪博弈後, 512位特殊人士均一一敗退, 現已變成特“薯”失業人士, 故是次競猜遊戲亦因而無限期擱置, 不便之處敬請見諒, 謹代表大會感謝各方好友熱烈支持, 並為浪費各位的寶貴時間致以萬分歉意。

33. 引刀一快 2014-08-24 02:26:25
To 25樓 自我陶醉兄

呢個或然率問題,要加個參數,就係每人落注次數限制。既係講每人可以玩幾多局,只限玩九次,同每人每日次數不限,岀嚟嘅結果會天壤之別。
34. 自我陶醉 2014-08-24 08:28:31
33/F 引刀兄

都話計錯數你仲嘥時間諗, 有冇搞錯呀!  

如果一人只買9鋪, 未有客幫襯已經輸剩番10個特薯人士喇! 如果512人有咁多錢不停買都輸唔死, 不如自己開間賭場喇, 客輸你就贏100%, 客贏你又贏佢2.x%機會率, 仲洗咩等人分20%? 吓, 唔夠錢開賭場! 買賭股咪得囉, 傻豬!

35. to 12/F 2014-08-24 11:18:07
—般來説,電錶房內的是公共設私,由管理公司負責維修保養,所以可以要求管理公司立即更換壞了的電線。
滲水問題,外牆—般也是公共部份,所以也是管理公司負責。
但應以物業大廈公契為凖。
36. 謝謝#28,29,35 2014-08-24 11:28:20
謝謝#28,29,35樓解答本人的電錶房滲水問題
37. 自我陶醉 2014-08-24 12:08:54
33/F 引刀兄

我話你嘥時間諗只係講笑, 千祈唔好嬲我 ;) 我知你喜歡分析嘛!

其實, 表面上幫襯呢班人贏輸都要畀錢好似好笨, 其實, 諗呢門生意嗰個仲笨。  

點解? 512人不停投注, 假設每注最低 $500, 1分鐘開兩舖, 每小時投注額超過三千萬, 只係輸機會率已經每小時冇咗85萬, 仲未計呢班友嘅人工, 再計埋每小時有幾多個新賭客入嚟, 一百個人有幾多個會信, 平均每人嘅投注額多少, 同其他新客睇到佢哋嘅成績仲有冇興趣幫襯, 我肯定呢門係蝕梗本生意, 仲蝕到阿媽都唔認得。 呢班唔係特薯人士又係乜?


38. 引刀一快 2014-08-24 20:37:20
To 37樓 自我陶醉兄

時間如果唔用嚟嘥,咁咪好嘥!!??

贏就七八折,輸就加零二,信佢咪好似大陸D六合彩?
39. 引刀一快 2014-08-25 08:04:59
自我陶醉兄

你糾正咗呢個買大細機率不對稱問題,係出于精確嘅計算,自醉兄係咪傳說中嘅精算師?

40. 自我陶醉 2014-08-25 08:23:05
引刀兄

計數絕對唔係我強項, 我嘅強項係拗頸, 呵呵!
41. 2014-08-25 09:49:29
to 25. 自我陶醉

大細減去圍骰勝出率係48.61%, 連中9次機會係0.1516% 或1/660, 所以512人一定唔夠。

我諗佢會咁講: 「除左啲百年一遇的圍骰之外, 我地真係局局贏喎~~~」


好多sale屎, 介紹"住績"時, 都會話: 「除左2008年金融海嘯(同之後果1/2年)之外, 其他都係年年賺」
42. 自我陶醉 2014-08-25 10:16:59
41/F 東兄

其實我認為投資先唔係要知自己可以賺幾多, 而係要知最多會輸幾多, 究竟自己輸唔輸得起, 同埋有冇更好選擇。

所以我買嘢從來唔會畀個sales 帶住走, 佢同我講隻fund邊年賺幾多, 我就會同佢講, 我要先知道邊年蝕最多, 所以2008 同2010表現我一定會睇先, 冇得睇都會要佢搵返張舊factsheet出嚟, 如果跌市表現明顯好過大市, 而之後嗰年又有比大市更強力反彈我見會幫襯, 講咩都冇用。


43. 引刀一快 2014-08-25 18:42:59
我識得嘅“基佬”,幾時都話自己做緊嘅嘢賺緊幾多幾多,不過,話題裏嘅“賺緊”經常換item.....................
44. toplight 2014-08-25 22:38:51
自我陶醉兄, 咁有冇1,2 隻基金彈過黎參考下
債券,股票...均可
45. 自我陶醉 2014-08-25 23:54:44
44 樓 toplight 兄

我唔介意同大家公開, 不過預先聲明, 美國十月停買債後, 股債可能會非常波動, 小弟十月初會減持部分股票, 明年初亦會減持債券, 各位必需注意風險。

債券基金, 我較喜歡以下幾隻:
Templeton Global Total Return
Invesco Global High Income Fund
Allianz US High Yield

債券我會選在港上市銀行所發的, 上年中利率均在4.5厘以上, 現只有3厘以上。

股票基金~ 我只在股災後入市, 持貨三年便會轉回債券基金, 現時並無持貨。

而股票我也只會在低位入市, 不會高追, 四月時也跟網友提過, 建行在$4.9x / 中行 $3.1 以下入市, 作長期持有, 五、 六月時也少量買入了一批細價股, 升幅不錯, 像 826 天工 $1.21 買入, 1333 中旺 $2.38 買入, 現價已升了不少, 但中綫還是看好的。 其他還有 2010 瑞年, 1813 合景太富, 2268 優源 等。其他都是很早期買的了。